Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Összetört angyal

Komor, sötét jeges este volt. A lány magányába merülve egyedül sétált a kihalt utcán. Ziháló levegővétele megtörte az éj csendjéd. Kopp. Kopp. Kopp. Egyre gyorsuló lépteinek hangja csak úgy dübörögtek az ósdi macskaköves úton. Az utcai lámpa fénye vibrált messze a semmibe. Pont ott amerre a lány is tartott. Az ütemtelen kopogás a ziháló, kapkodó levegő vétel zaklatta fel a kisérteties némaságot. Hallgatott a világ. Minden olyan nyugodt volt. Csak Emili nem. - Hova rohansz? - Ki elöl menekülsz? - Nem futhatsz el... Nem menekülsz... A szakadó eső zaja kezdte elnyomni a lány neszét. S az egyre készülő vihar akár azonosulhatna is a lány lelki állapotával. Lent. Fent. Lent. Fent.
Lent...
Olyan a világ, mint egy egyre gyorsuló óriáskerék. A világom egy inga mozgásához hasonlít. Az életem bohém akárcsak a történelem összes művészéé. Menekülök saját magam elöl. Menekülök a világ elöl. Menedéket keresek. Egy alternatív világot ahol nem fájdalomból csalódásba csalódásból fájdalomba. Csöbörből vödörbe. Kell egy másik világ. Egy másik élet. Egy másik én. Fent. Lent. Fent.
Lent...
Ez az élet rendje nemde?
Emili holtan a földrerogyott...
De mi a halál?... Ő hogy halt meg? A világ tette őt tönkre? A világ őrölte fel annyira, hogy most lelketlenül fekszik a tomboló viharban? Törékeny lány volt, de végletekig erős. Erős volt, de most mégis a mocsokban hever. A világ mocskában. Valahol ott fent
Szárnyalsz.
Igen
Most is repülsz.
Zuhanni fogsz madár.
Sosem változol,
Jellemed állandó
Reményed kitartó
Mozgásod zuhanó.
Szárnyaltál
Repültél
Zuhansz madár.
Nem változtál
Monotón vagy.
Elfeledtek
Összetörtek.
Újra.
Emlékezz majd,
Hegeid megmaradnak
S emlékeztetnek madár
Ne repülj olyanért a csillagokba
Ki ott hagy vergődni a porba
Szegény madár szegény te
Mocskosan vergődsz egyedül.
Haldokolsz és a világ szennyében lubickolva
Elnémulva.
Eltiporva.
Csak reménykedsz madár.
Te már sosem változol
Szegény madár, te madár...
Nos, Emili is egy ilyen madár volt...És most ő is összezúzva hever mozzanatlan testével az éj néma leple alatt. A csend visszaállt. Az eső elállt. A lány meghalt. Elpusztítottad... 
Hasonló történetek
5286
Felöltöztették este feketébe a lányt, esküvői díszeket festettek arcára és kezére, felékszerezték, fején a kendőt ezüst pánttal fogták oda, nyakába arany láncot akasztottak, ujjára égköves gyűrűket adtak, derekát arannyal átszőtt övvel díszítették, és lábára selyem szandált húztak. Aztán az asszonyok elénekelték neki a menyasszony dalát...
4663
Ismered azt az érzést, amikor rájössz, hogy valaki, valami iszonyúan hiányzik, és nem teljes az életed, mert nem kaphatod meg azt, amire istenigazából vágysz, nem kaphatod meg azt, amitől boldog lehetnél, kis morzsákra futja csak, de ez nem elég, mert a vagy szélviharként tombol benned?
Hozzászólások
AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: