Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Woodgate: A sorozat annyira magával raga...
2024-10-08 23:18
laci78: és akkor ott lesz még a negyed...
2024-10-07 17:02
laci78: és akkor egy hetet várni a fol...
2024-10-07 15:07
Gumoo: Nyomokban igazságot tartalmazz
2024-10-06 02:53
laci78: de legalább megpróbáltad!
2024-10-05 19:53
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Nosztalgia buli

Van egy srác, akivel rettenetesen utáltuk egymást. Olyan szinten, hogy ahányszor összeakadtunk társaságban, mindig csak fikáztuk a másikat. A többiek teljesen ki voltak tőlünk akadva, mert mindig elmérgesítettük a hangulatot. Ez odáig fajult, hogy vagy egyikünket, vagy másikunkat hívtak csak bulizni, mert hajlamunk volt rá, hogy elcsesszük a hangulatot.

Sajnos megszakadt a társasággal a kapcsolatom, mert leérettségiztem és más városba kezdtem élni a nagybetűs életet. Az 5 éves érettségi találkozó jó alkalom volt arra, hogy a régi bandát is összehívjuk. Ment a szervezkedés, hol is legyen a buli, végül a régi nagy ellenségem nyaralója lett a kiszemelt objektum, ahol megejtettük a bulit. Volt, akikkel 5 év alatt is tartottam a kapcsolatot, de az ellenséget (hívjuk Norbinak) 5 év után először láttam. Azért erőt vettem magamon, és elmentem, elvégre nem kell nekem feltétlen beszélgetnem vele. Azon a napon tipikusan júniusi fülledt meleg éjszaka volt. Nem is sok mindent vettem magamra, csupán egy világoskék trikót a fehér melltartó fölé, és egy könnyű orkán anyagú szintén kék nadrágot, amibe szerencsésen beleizzadtam, mire odaértem.

Már a buszmegállóból lehetett hallani, hogy igencsak nagy a buli hangulat. Csengetésemre senki nem nyitott ajtót, valószínűleg azért, mert meg sem hallották, viszont az ajtó nyitva volt, így nem zavartatva magam léptem be a házba. Mintha visszacsöppentem volna az 5 évvel ezelőtti jó kis bulis világunkba. Kati, egy nagyon kedves, még máig jó barátnőm vett észre és jött oda hozzám. A nyakamba borult, amit mások is észrevettek, és sorba odajöttek üdvözölni. Valaki egyből a kezembe nyomott egy üveg sört, jó hideg volt, hálásan kortyoltam belőle egy nagyot. Egymás szavába vágva egyszerre kezdtünk beszélgetni. Nem kellett sok idő, és mindenki egy helyen ült-állt, és a régi szép időket kezdtük el kitárgyalni. Bármennyire is jól éreztem magam, azért kíváncsi voltam, hol is bujkál a házigazdánk Már éppen kérdezni akartam, mikor bejött a kertből 2 srác. Az egyik az ex kedvesem volt, az első nagy Ő életemben, a másik pedig Norbi az -ellenség.

Teljesen el voltam hűlve attól, mennyire megférfiasodott Norbi (az exem mindig is az volt, nem hiába szúrtam ki már gimis koromban). Hosszú haját levágatta, most egy-két fürt göndörödött a tarkóján, és a tekintete is valahogy keményebb
lett. Veszélyes szikrák táncoltak benne, ahogy csúfondárosan rám nézett. Bennem, abban a pillanatban indult el valami, ahogy végignézett rajtam és mosolyra húzta, vékony, szép vonalú ajkát. Nem is igazán figyeltem a régi barátomra, aki odajött és oda-vissza dicsért, hogy kikupálódott az a 18 éves fruska, akit utoljára látott.
- No ez igaz - szólalt meg Norbi is, bőr borzongtató hangján - Még a végén el kell ismernem, hogy Kingából végre nő lett. Többen felnyögtek, emlékezve, mi következik most, ha felveszem a kesztyűt. Mielőtt visszavághattam volna, a lányok kihúztak a kertbe, ahol szinte remegtek a fák levelei a hangos, ütemes zenétől. Táncolni akartak, így egy hajtásra lehúztam a maradék sörömet, és táncolni kezdtünk. Elbódított az éhgyomorra ivott sör, a zene, a régi feeling.

Néha-néha a fiúkra pillantottam, akik igencsak sűrűn váltogatták a sörösüveget. S bizony néha rátévedt a tekintetem Norbira is, aki mintha tudná, hogy felforrt tőle a vérem, viszonozta minden pillantásomat. Egy idő után nagyon megszomjaztam, így a ház belseje felé vettem az irányt, hogy megkeressem a konyhát, pontosabban a hűtőt. Gond nélkül megtaláltam, és egy nagy bögre jégbehűtött bólét szedtem magamnak. Éppen belekortyoltam, mikor meghallottam Norbi hangját, közvetlen a hátam mögött.
- Nem hazudtam, valóban nagyon jó nő lett belőlled-suttogta már-már a fülembe. Beleborzongtam, ahogy lehelete végigborzolta a tarkómat. Megfordultam, s ott találtam előtte magam, közvetlen közel. Szememmel egy vonalban volt a szája. Elemi erővel tört rám a vágy, nagyot nyeltem, és próbáltam volna hátrálni, de csak azt értem el, hogy beleütköztem a hűtőbe.
- Akarsz még valamit? - kérdeztem sután. Mintha elfújták volna minden magabiztosságom, nagyon hülyén éreztem magam. Nagylány voltam, tudtam, miért érzem görcsben a gyomromat.

Norbi a szemembe nézett, majd le a számra, aztán az eléggé közkinccsé tett nem kicsi melleimre.
- Már régen is izgatott, milyen lehetsz az ágyban? Szívesen kipróbálnálak, te mit szólsz hozzá? - Nem igazán várt a válaszomra, hisz, ordított rólam, hogy mióta megláttam, úgy viselkedek, mint egy tüzelő szuka. Hozzám hajolt, és megcsókolt. Azt hittem, lerohan, de nem így tett. Inkább csak játszott az ajkával és a nyelvével. Felizgatott, ahogy szám minden apró részét körbesimogatta. Hozzásimultam, és átöleltem a derekát, ő pedig magához húzott, és kicsit beleharapott az alsó ajkamba. Egyszerre bújtatott ki a felsőmből és a melltartómból. Egy pillanatig csak bámult rám- megijedtem, amit a szemében láttam, annyi féktelenség volt benne-, aztán felkapott a hűtőre ültetett, majd a kezébe vette a melleimet, összeérintette őket, és felváltva kezdte szívni, nyalogatni a mellbimbóimat. Felsikoltottam, annyira hevesen csinálta, nem tudtam eldönteni hirtelen, fáj-e, vagy inkább ennyire élvezem, amit tesz.

Lehúztam róla a pólóját, körmeimmel belemartam a bőrébe, felszisszent fájdalmában, elengedte a melleimet, s újra megcsókolt. Előrébb csúsztam, a lábammal átkulcsoltam a derekát, ágyékomnál éreztem ágaskodó farkát, és semmire nem vágytam jobban, mint azt, hogy végre bennem mozogjon. Csípőjét mozgatni kezdte, oda-odadörzsölte magát már lucskos puncimhoz. Az őrületbe kergetett vele, hangosan nyögtem, sóhajtoztam, bele-belemarkoltam a hátába.
- Élvezed mi, te kis szuka?-? lihegte a számba. Átölelt és felemelt, elindult velem kifelé a konyhából, fel az emeletre, ahol nem volt senki. Közben megállás nélkül simogattam, és csókoltam, ahol értem. A fülére kifejezetten érzékeny volt, így azt kóstolgattam. Berúgott egy ajtót, s leereszkedett velem a
földre. Hanyatt feküdtem, ő a lábaim közé térdelt, lehúzta rólam a nadrágot és a bugyit, majd nyalni kezdett. Nem sok kellett hozzá, hangosan élveztem el, de nem hagyta abba, csak nyalt és nyalt, nem is tudom, hányszor élveztem el pár perc alatt, de mikor abbahagyta, teljesen leizzadtam, csak úgy csorogtak a melleim között az apró izzadtságcseppek.

Kábultan hagytam, hogy felültessen, és megfordítson. Hátulról hatolt belém, és erősen kefélni kezdett. Vaskézzel fogta a csípőm, és járatott magán, nem is ő mozgott. Kicsit erőre kapva magamtól kezdtem el mozogni, egyre hevesebben, ahogy újra az orgazmus felé sodródtam. Még sosem volt hüvelyi orgazmusom, és most nagyon úgy nézett ki, hogy ezt most bepótolom. Lihegve beszélt hozzám, elmondott minden kis telhetetlen fehérmájú, nimfomániás szukának, faszra éhes kis kurvának. Eddig nem igazán szerettem, ha sex közben ilyeneket mondanak, de az ő szájából hallva, annyira felizgatott, hogy szinte belerobbantam az orgazmusba. Megérezhette, hogy pulzál a farka körül hosszú másodpercekig a hüvelyem, mert addig erősebben mozgott, majd kihúzta belőlem, és azt mondta:
- Szopj le azzal az édes, nagy száddal! - Megfordultam, és elé ültem, ő térdelt előttem. Gyönyörűségesen izgató látvány volt, ahogy meredező farkával, átszellemült arcával ott térdel előttem.

Két kezembe fogtam a faszát, és pumpáló mozdulatokat tettem le-fel, de ő lenyúlt, és megállított.
- A száddal, a száddal csináld! - követelte. Engedelmes lány volnék, így hát kicsit közelebb húzódtam hozzá, a kezembe vettem a farkát, és lentről felfelé nyalni kezdtem a szárát. A másik kezemmel pedig a makkját masszíroztam, hol erősebben, hol gyengédebben.
- Kapd már be! - szólt rám rekedt hangon, s nekem se kellett több. Rácuppantam a makkjára, majd lassan elkezdtem befelé engedni az egész farkát, le egész a torkomig, majd onnan vissza, Egyre gyorsabb ütemben engedtem le, majd vissza fel a farkát. A heréit morzsolgattam kicsit az ujjaim között, aztán kicsit hátrébb, a gátját nyomtam, simogattam meg néhányszor. Nagyon élvezte, s nekem is tetszett, hogy egyre jobban remeg a teste, ahogy szakadozik a lélegzete.

Nyalni-szívni kezdtem a makkját, ízlett előváladékának meleg sós íze, ahogy elő-előbukkant makkjának réséből. Tudtam, nem sok kell már neki, mindjárt elélvez, bele a számba. Ki-be mozgattam a farkát, közben, szívtam egyre erősebben, és végigsimítottam a makkján a nyelvemmel. Egyre gyorsabban mozgatta a csípőjét, és a hajamban matató keze is mind görcsösebben markolta a hajamba. Hirtelen eltávolodott, pont akkor, mikor spriccelni kezdett, és az egészet az arcomra, és a mellemre engedte. Hangos kiáltással élvezett el, s közben nézte, ahogy elborít forró gecijével. Kezemmel segítettem neki, mindaddig, míg el nem csillapult a spricc, aztán ráhajoltam és szépen lenyalogattam őt. Felnéztem az arcára közben, ő valami ragadozótekintettel nézett rám. Én is feltérdeltem hozzá, ő pedig megcsókolt, ugyanolyan szelíden, ahogy először tette.

Közben mellemet simogatta, elkenve, a bőrömbe masszírozva a nedvét. Belemarkolt a hajamba, kicsit eltolt magától, s elmosolyodott.
- Hallod, régen inkább keféltünk volna, mintsem állandóan téptük volna egymást. Összenéztünk, és egyszerre törtünk ki nevetésben.
Hasonló történetek
30745
Mikor már teljesen megmerett, kigomboltam a nadrágját és elővettem az óriási farkát! Nyengéden elkezdtem a nyelvemmel dédelgetni. Ő közben a melleimet kezdte simogatni. Majd a makkjához érintettem a mellbimbóimat és a faszát kezdtem dögönyözni a melleim között, úgy, hogy még a golyói is összezsugorodtak a kéjtől...
25550
Norbi látva kiéhezett puncimat, magára rántott és megkeményedett bimbóimat kezdte csókolgatni. Én pedig megleptem őt azonnal, hogy a farkára csúsztattam vágytól izzó puncimat. Gyönyörű nagy farka volt és mélyen belémhatolt. Ekkor Roland mögém helyezkedett és lassan elbarangolt csodálatos popsimban...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történetröl?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: