Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Éva596: A Szepetneki családról szóló s...
2024-09-28 11:44
Dicsakli: Szeretném megkérdezni, hogy az...
2024-09-28 05:55
SexyBayonetta: Eddigi legjobb erotikus, leszb...
2024-09-27 22:44
laci78: huhh, igekötők rossz használat...
2024-09-26 16:00
Éva596: Kedves kivancsigi13! Nagyon...
2024-09-25 13:23
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Miért vagy egyedül?

Fitt

Tavaszi szellő, Gellért-hegy teteje.
- Hoztam neked almát, tudom, hogy nem eszel édeset.
- Ez igazán kedves, köszönöm.
- Tudod mi a jó benned?
Kérdőn nézek.
- Az alkatod. Na, az jó. Komolyan. Olyan egészséges, látszik, hogy figyelsz magadra, mozogsz is biztosan. Én amúgy bringával megyek mindenhova, sziklát mászom, úszom. Fontos a sport.

Hümmögök. Dominak biztonságos válla van, és nem tagadom, ez tetszik. Na jó, legyen közös egy vacsora.
- Anyám szerint csak egészséges nőt vehet az ember feleségül, ha jót akar magának. Örülök, hogy nem dohányzol!
Hihetetlen kedvem van rágyújtani.
- Majd én rendelek neked, tedd le az étlapot nyugodtan… mik a terveid? Szótlan vagy, mesélj magadról…
- Mire vagy kíváncsi? – mosolygok.
Hagyja a témát.
A pincérnek!:
- Csirkét kérünk salátával, öntet nélkül és még egy ásványvizet.
Nekem?:
- Ugye eltaláltam.


Füred

A parttól nem messze zenére tánc és pár üres koktélpohár.
Üldögél a színpad szélén - olyan ismerős, de nem tudom honnan, olyan kívülálló. Jó, hogy erősnek látom.
Amilyen rövid nadrágban vagyok, annyira bátor: mellé ülök. Nagylelkűen beszélget velem és nekem fontos lesz, amit mesél. A kis sziget templomáról, ahová hajnalban hajóval kell menni, arról milyen kiskölyök volt, a balatoni nyarakról, az élet rövidségéről, de nem megyek haza vele.
Figyelmeztetnek, hogy nagyon sikeres, éttermet vezet… ezért átértékelem.

Egyszer ír, legközelebb nagyot köszön és elfordítjuk a fejünk.


Figyelmes

Őszi hajnalon üzenet jött, ami ragacsosan arról szólt, hogy a házunk előtti kőből készült virágtartó alatt egy dobozos szíves marcipán vár és az elrejtője szerelmes. Ráadásul belém. Az üzenet írója, Gergő, velem akarja leélni az életét és olyan nőre vágyott mindig, mint én. Sandán átfut az agyamon, hogy a pár hét alatt vajon mennyire ismerhetett meg, hogy ilyen biztos a dolgában.

Elkéstem a keresés miatt. Megköszöntem és elajándékoztam… amúgy cukorbeteg vagyok.

Fesztelen

A semmi a legfélelmetesebb íz.
Nem savanyú, hogy tudjam: romlott.
Nem édes, hogy vágyakozzam rá.
Nem erős, hogy féljem.
Nem sós hogy kelljen.

És én nem érzek Martinon semmit.
Szép kék a szeme, fehérek a fogai és vonzó.
- Ez egy hosszú, hideg tél. Hosszabb, mint az eddigiek – mondom, ő pedig lehúzza a harisnyám és a szoknyám alá nyúl.
Tekintete fejteget, betegesen várja a riadt vágyat bennem. Ösztön súgja: tökéletes utódokat nemz és szép géneket hagy hátra, neki úgyis mindent lehet.

- Hideg van itt? – kérdezem a szíve fölé téve a kezem, de ő csak félrehúzza a bugyim, és rám nehezedik.

Minek annyit lelkizni.
Hasonló történetek
5576
Ez a lány az egész életét maga irányította, olyan magabiztosnak tűnt, hogy azt bármelyik férfi elirigyelhette volna. Most mégis éreztem benne valami bizonytalanságot. Egy pillanatra megálltam és éreztem, hogy remeg alattam. Megsejtettem, hogy ez nem csak a szeretkezésünknek szól. Tartott valamitől. Elemeltem a fejem és az arcára néztem. Már csak egy fiatal lány volt, pont olyan, mint bármelyik...
3936
Hirtelen ágrecsegést hallottak. Felkapták íjaikat, hogy rögtön lőni tudjanak a medvére. De a bokrokból három ló tűnt elő. Az egyiken Nabaha, a másikon Jeny ült a harmadikat meg kötőféken vezették. A két lány teljesen ki volt pirulva. Ruhájuk rendezetlen volt...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: