Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
-Ez a helyes hozzáállás! Adjunk a nézőknek egy olyan előadást, amit soha nem felejtenek el!...
Friss hozzászólások
kaliban: Tetszett!
2024-03-15 15:00
SunnyDay: Köszönöm :)
2024-03-14 10:40
kaliban: Folytasd! Tényleg jó a sztori.
2024-03-13 13:51
SunnyDay: Szia. Köszönöm, ha van rá igén...
2024-03-10 18:11
vinzso: Szia, jó történet, várom a fo...
2024-03-10 11:15
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Máshol

Néha elképzelem, hogy kilépek testemből kicsit megpihenni. Távolról figyelni. Mérlegelni. Nem lélegezni. Bolyongni fájdalom és félelem nélkül. Szív nélkül. Üresen, áttetszőn.
Mert az érzések fájnak. Sokasodnak. Nem engednek szabadulni a mindennapokból. Rám rontanak akkor is, ha nem akarom. Hányszor kívántam, bár más lennék. Ha megszökhetnék a lét fojtogató, egyhangú börtönéből. A börtönömből, melynek rabja lettem.
A szeretet furcsa őr. Mindent tudó smaragdszeme örökké figyel, nehogy rosszat tegyek. Nehogy megbántsam azokat, akik körömbe lépnek.De az ő szavuk felett ki őrködik? És bennem miért törik el valami, ha hangjuk megzavarja áhitott csöndemet?
Nehéz szeretni, mert örökké fáj valahogy.  És mégsem élhetek nélküle. De néha elképzelem,hogy a sértések apró, mérgezett nyila elkerül és egy pillanatra a monoton zúgást bensőmben némaság öleli körül. Akkor nem félek lélegezni. Létezni. Érezni.
Lassan visszatérek fáradt testembe.Képzeletem ajtaja bezárul. De nem végleg, mert tudom újra menekülnöm kell.
El. El a valóság elől.
2011.01.25.
Hasonló történetek
3830
"Az ember akkor jön rá milyen fontos egy állat, vagy egy ember, ha elveszíti." Már nem tudom ki is mondta ezt, de igaza volt. És ha valakit nem szerettünk, vagy úgy éreztük nem olyan fontos, rájöhetünk hogy ez még se így van...
3864
De ha tényleg szeret? Megvár. És megvárom. Megvárjuk egymást, addig a pillanatig, amíg elveszünk egymás tekintetében. És amikor, - mint mikor elalszunk, és ébredünk, hogy a kiesett álmok mikor is jöttek, - megcsókoljuk egymást. Az lesz a szerelem. Mikor csak odahajolok, és egy apró csókot pihegek az ajkaira. Mikor átkarolom, és kiráz a hideg, mikor megremeg a kezem. És nem érdekel, hogy izzad a tenyerem, hogy a hajam kócos, hogy őt is rázza a hideg...
Hozzászólások
További hozzászólások »
szerenella ·
Neked nem szívesen írok ilyet, de ebben a kis írásban nem olvastam semmi eredetit, nem is szavazok.
artemyss ·
Nem lehet, hogy minden írásom elvarázsoljon. :expressionless: És ezzel nincs is semmi baj. :wink:

Marokfegyver ·
Érdekes téma a lét fojtogató börtöne, ahol egy őrült őr ült. Még izgalmasabb kívülről vizsgálni ezt a helyzetet... Nos, ezt nem használtad ki. Kár!
artemyss ·
Az egy másik és másfajta történet lenne... Írd meg, szívesen elolvasom!!!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: