Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A történet egy fantasy paródia, elsősorban az 1920-30-as évek amerikai fantasy szerzőinek...
fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF MR. HARRINGTON …. Szerző: Ronde …. Literotica...
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Ez is nagyon bejött! Még! Még!...
2024-05-16 12:16
laci78: hehe, jól sikerült újfent - fő...
2024-05-15 18:01
kaliban: Imádom!
2024-05-14 13:59
laci78: szuper, köszi! :) várom, nagyo...
2024-05-14 13:55
Materdoloroza: Nagyon tetszik.
2024-05-14 11:32
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Lelki teher

Éjjel volt. Feküdt a sötét szobában lévő bársonyos kanapén és hallgatta a szél süvítő hangját. Megpróbált elaludni, de nem tudott másra koncentrálni, mint a fészerből jövő furcsa hangra. Aztán megunta és úgy döntött kimegy. Odakint halvány köd borította a Kiort utcát. Csend volt csak a kutyák halk vonyítása hallatszott a tomboló szélben. Felkapcsolta a villanyt és elindult az udvar vége fele. Amint közelebb lépett a korhadt fákból összeszegelt fészerhez a furcsa hang elnémult, mintha a közben szemerkélni kezdő eső és az eltűnő köd figyelme elgondolkoztatta volna Brad-et, azon hogy nem e csak az ő agyszüleménye volt ez a hang, hogy ezzel próbálja feledni, azt hogy a barátnője nemrég szakított vele a születésnapján.
Aztán visszabattyogott a házba befeküdt az addigra kihűlt ágyába és meredten hallgatta az ereszről lecsöpögő esőcseppeket.

Ahogy teltek a percek Brad szeme egyre csak csukódott le és a kintről jövő hangok is kezdtek halkulni. Elaludt. Még alig telt el negyed nyolc Brad már a forró gőzölgő kávét kortyolgatta és meredten bámult a konyhában lévő kiscicájára, amit még a barátnőjének adott ajándékba. Visszagondolt arra a pillanatra mikor a barátnője közölte vele, hogy már mást szeret és akkor elborult az agya. Félrelökte a csésze kávét és a konyhapulthoz lépett. A fiókból elővette a húsbárdot. Felemelte a nyávogó állatot és az asztalra helyezte azt. A szemeiben látszott a hidegség mintha megszállta volna valami démoni lény, és arra késztetné, hogy öljön. Így is tett. Egy lesújtó mozdulattal már is különválasztotta az állat fejét a nyakától. A bordó színű vér csepegett le az asztal széléről miközben Brad már az autójához igyekezett. Be akart ülni az autójába, de a szemére ismét kiült a hideg és az irányt a fészer fele vette. A fészerből kivett egy metszőollót és most már mehetett a kocsihoz. Elindult a volt barátnőjéhez Bridget-hez.

Az út nem volt valami hosszú, mert ebben a kisvárosban nem laktak valami sokan. Bridget otthona a város túlsó végén volt. Brad a háztól kb. 100 m-re parkolt le, és onnan gyalog folytatta az útját. Amikor odaérkezett a kitűzött céljához megállt és nézett meredten a bejárati ajtó irányába. Lepillantott a földre és elindult az ajtó felé. Szemei csak úgy égtek a vágytól, hogy megforgassa a metszőollót Bridget szemeiben. Odaért. Szép illemtudóan bekopogott az ajtón. Várta hogy Bridget kinyissa az ajtót, de nem ő nyitotta ki, hanem egy férfi. Abban a pillanatban, mint egy kiképzett bérgyilkos egy villámgyors kézmozdulattal átvágta a férfi torkában lévő ereket. A magas, számára idegen barna hajú férfi a földre zuhant és nyakát fogva rángatta a kihűlő testét. Brad félrerúgta a földön szenvedő embert és a házon végighúzódó kis keskeny folyosón elindult a konyhához. Nem volt ott a szerelme, akiért még mindig megdobban a szíve. Benézett a többi zugba is de ott sem talált senkit.

Nézte a kezében lévő metszőollót és elgondolkozott, hogy mit tett és mit akart tenni majd az erőtől duzzadó kezével belevágta a szíve közé a megrozsdásodott metszőollót és elterült a folyosón, elhelyezkedő szőnyegen. A szeméből eltűnt a bánat, a düh és még egy utolsó mosolyt ejtett mielőtt mély álomba merült volna.
Hasonló történetek
26098
Azonnal a számba vettem előszőr csak a makkját, és azt kezdtem el nyalogatni. Partnerem szemei már fennakadtak az élvezettől, hangosan nyögött a kéjtől. Én pedig már a golyócskáit vettem a számba, szopogattam, nyalogattam élvezettel. Ő egyre erősebben nyomta a számba ágaskodó szerszámát, melyet amilyen mélyen csak lehet bevettem a számba, és teljes erőbedobással szívtam, szoptam, már néha úgy éreztem, hogy megfulladok a hatalmas fasztól a számban...
15410
Kimentünk a homokba és végigcsókolta a meztelen testem. Gondoltam, hogy gyönyörű estém lesz. Simogatta a melleimet, szívogatta a kemény mellbimbómat. Egyre lejjebb haladt a szájával. A combom belsejét puszilgatta és közben az ujját bedugta az akkor már nedves pinámba és a G-pontomat masszírozta. Nagyon ügyesen csinálta, eszméletlenül felizgatott...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Zazie ·
NAgyon JÓ!

Szegény cica!
De a történet nagyon jó! Szerintem lehetett volna kicsit részletezni a gyilkolászást... :rage: :angry: :rage: :angry:

Puszi!
ZAzie

Arsenal 17 ·
Kössz mindenkinek!!!!
Hát igen kissé gyorsan folytak az események...de ezen majd korrigálok a jövőben :innocent: az angyalok legyenek veletek, miközben a pokoljáratban ültök :yum: :yum: :yum: :yum: :yum:
HI :hushed: :hushed:
Akiszólt ·
A műről.

Először is rövid, ezzel nem mondok újat. Emellett a leírások rövidek, kevésbé hatásosak. Valmint iszonyú hosszú mondatok, amibe bele is kavarodtál. Első bekezdés utolsó mondata, ha jól emlékszem.

Kevésbé érthető a férfi reakciója, nincs megmagyarázva igazán ( az, hogy valami erő szállta meg, így spontán nem elég. Legalább valami folyamata lenne ennek a megszálottságnak ).

Remélem írsz ennél jobbat is.

bemba100 ·
Hello,
How are you today? My name is Penda
I saw your profile on my search for a nice and trusted person so i decided to write to you, I will like you to write and tell me more about yourself direct to my email.( pendabemba) (@) (yahoo.com )
from there i will reply you with more of my details and pictures,
I will be waiting to receive your email,
Have a nice day.
miss Penda

thanks

aaaaa

Helló,
Hogy van ma? A nevem Penda
Láttam a profilt keresni egy szép és megbízható ember, így úgy döntöttem, hogy írok neked, én szeretném, ha írni és mesélj még magadról közvetlenül az e-mail címemet. (Pendabemba) (@) (yahoo.com)
Onnan fog válaszolni neked több az én részletek és képek,
Én is arra vár, hogy megkapja az e-mail,
Have a nice day.
miss Penda

köszönöm

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: