...idegesen rohantam keresztül az utcán egész az egyik hófehér házig. Bekopogtattam a cseresznyefa ajtón, és vártam. Nemsokára Klementine jelent meg. Vékony rózsaszín blúzt viselt, amin tisztán átlátszottak a formás és nagy mellei, amiket mindig is irigyeltem tőle.,Meg egyébként minden mást is. Hihetetlenül gyönyörű testalkata volt, és szinte tökéletes vonásai. Hirtelen feleszméltem és a felnéztem. Szeme sötétbarna volt, haj fekete, ajkai vastagok és élénkvörösek.
- Hello Marion - köszönt, és hanyagul az ajtófélfának támaszkodott. - Mi járatban?
- Csak szerettem volna beszélgetni veled – mondtam, és esdeklően néztem rá.
- Hát - vont vállat -, gyere be.
Átkarolta a vállam, és bevezetett a házba. Leültetett a nappaliban egy nagyobb velúr fotelre, és kiszaladta konyhába jeges teáért. Közben végignéztem a szobán. A bútorok modernek és tiszták voltak, a padlón egy nagy bolyhos fehér szőnyeg. Klementine visszatért két pohár teával.
- Na? - nézett rám. - Mit szeretnél mondani?
- Igazából nem volt konkrét ötletem - mentegetőztem. Klementine le akart ülni a fotelre, de megbotlott, és az ital a kebleire loccsant. A vékony anyag rögtön átnedvesedett, és teljesen átlátszóvá vált. Leplezetlen csodálattal néztem a melleit, és ezt ő is megérezte.
- Marion! - sikoltott fel. Nem bírtam tovább. Belül teljesen átforrósodtam. Közel hajoltam hozzá, és megéreztem a forró leheletét. Hirtelen megéreztem mennyire kívánom őt. Lenyomtam a vállait a heverő támlájára, és erősen megcsókoltam. Nagy meglepetésemre szenvedélyesen visszacsókolt, és szinte teljesen magára rántott. Megéreztem, hogy a nyelve az ajkaimat ostromolja. Minden tiltakozás nélkül átengedtem, és vad csókcsatába kezdtünk. Fél kezemmel elengedtem a vállát, és végigsimítottam a nyakát. Az érintésembe beleborzongott, de utána még hevesebben kezdett csókolni. Közben a már a kulcscsontját simogattam, majd a kezem a mellére tévedt. Nagyot sóhajtott, és hátravetette magát a fotelen. Ajkaink szétváltak, én pedig a blúzának gombjait vettem kezelés alá. Halkan nyögve csókolta a nyakamat, én pedig szintén nyögdécselni kezdtem.
Előbukkant a fehér csipkés melltartója. Gyengéden a vállához értem, és lehúztam a melltartó pántját. Klementine lélegzete felgyorsult. A háta mögé nyúltam, és kikapcsoltam a melltartó zárját. Gyengéden lefejtettem róla a ruhadarabot, és végigsimítottam a bal mellén. Felnyögött, én pedig masszírozni, morzsolgatni kezdtem a mellbimbóit. Nagyot sóhajtott, én pedig végignyaltam a már megkeményedett bimbókat, szívni kezdtem azokat. Hirtelen ötlettől vezérelve lerántottam Klementinet a szőnyegre, és felhajtottam a lenge szoknyácskáját. Elégedetten vettem észre, hogy a bugyiján kis nedvesség folt nőtt. Kajánul elmosolyodtam, és újra megcsókoltam a lányt. Lassan bugyin keresztül kezdetem dörzsölni a punciját. Aztán kezdtem lehúzni a fekete csipke anyagot. Szétválasztottam a combjait, de ő összerántotta. Felhúztam a szemöldökömet, és újra terpeszbe húztam a lábait. Éreztem, hogy összerezzen, de nem hagytam abba. Megnyálaztam az ujjamat, és végighúztam a punciján. Aztán szétválasztottam a nagyajkakat, és a csiklót kezdtem dörzsölni. Halkan felsikoltott, és próbálta összecsukni a lábait. Erre egy ujjamat beledugtam a hüvelybe, és közbe körbe kezdtem mozgatni. Most már hangosabban sikított. Felültem, és megcsókoltam.
- Psszt - leheltem a fülébe, és gyengéden a fülcimpájába haraptam. Megszeppenten maradt csöndben, én pedig visszatértem, a szeméremdombjához. Most már két ujjamat dugtam belé, újra sikoltani akart, de megelőztem, és úja megcsókoltam. Aztán már 3 ujjam mozgott benne. Másik kezemmel a saját puncimhoz nyúltam, és elkezdtem ingerelni.
Láttam rajta, hogy mindjárt elélvez, ezért felálltam, és lehúztam azt a vékony kék ruhát, ami rajtam volt. Klementine felpattant, és gyengéden lehámozta rólam a melltartót. Majd most ő nyomott le a földre, és tépte le a bugyimat. Nyalogatni kezdte a combom belső részét, majd lassan haladt fölfelé, aztán a csiklómat kezdte nyalni. A gyönyör hullámokban áradt szét a testemen. Aztán a hüvelyemet kezdte a nyelvével kezelésbe venni, fél kézzel pedig az egyik mellemet morzsolgatta. Éreztem, hogy már nincs sok hátra az orgazmusig. Hirtelen görcsbe rándult a testem... EZ AZ!...
Klementinenél is megérkezett, egymás mellett a szőnyegen ültünk arcunkon kéjes örömmel.
Újabb ötletem támadt. Ledöntöttem a földre, és Négykézláb fölé álltam úgy, hogy a fejem a puncija felé nézzen. Majd lehajoltam, és keményen ujjazni, meg nyalogatni kezdtem. Ő követte a példámat, és újabb és újabb orgazmusokon mentünk keresztül. Aztán felé fordultam, és úgy helyezkedem, hogy a mellbimbóim pont az övé fölött legyenek. Lassan ráfeküdtem. Amikor a két bimbó összeért, hatalmasat sikított, így kénytelen voltam befogni a száját.
Éreztem, hogy a puncimból a meleg lé lefolyik egészen az övére...Újra szenvedélyes csókot váltottunk, és ő hátranyúlt, és elkezdte dörzsölni a csiklómat. Közel jártam egy újabb élvezéshez... Ekkor két ujját dugta a hüvelyembe, és keményen kezdte mozgatni. Most én szerettem volna sikítani, de nem tettem meg. Végül mind a ketten egy hatalmasat élveztünk, és elterültünk egymás mellett, azon a puha fehér szőnyegen...
Ha nem akarsz lemaradni:
Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!
Legfrissebb történetek:
2024-11-18
|
Novella
Egy tanárnő igyekszik meggyőzni tanítványát, végül saját csapdájába esik.
2024-11-17
|
Novella
A helyszín Argentína.Miguel és párja Sofia életük versenyére készülnek.Vajon győzelmet vagy...
2024-11-11
|
Egyéb
Carlos mindent kézben tartott... amíg nem találkozott Angelinával…
2024-11-09
|
Merengő
A végtelen univerzumban nehéz megtalálni a körömlakkot, Gininek azonban sikerült. A vörös,...
2024-11-06
|
Sci-fi
Az ősi idegenek elmélet szerint sok ezer évvel ezelőtt okos földönkívüliek látogattak a bolygóra...
Friss hozzászólások
Legnépszerűbb írások:
2010-09-23
|
Egyéb
Barbara, Kedves!<br />
A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Hasonló történetek
Beküldte: Anonymous ,
2001-08-08 00:00:00
|
Történetek
Már lassan közel voltam hogy elélvezzek, ekkor ő hatalmasokat kezdett el szívní a makkomon, én azonnal elélveztem, bele a szájába, a kis édes annyira szívta a farkam hogy jó sokat kiszivott belőle. A kis szája tele volt a fehér nedüvel, majd lenyelte, és azt mondta hogy isteni volt, még soha nem élveztek a szájába...
Beküldte: Anonymous ,
2001-08-14 00:00:00
|
Történetek
Olyan őrült szenvedély lett rajtunk urrá, hogy letéptük egymásról a ruhát, és vadul csókolgattuk a másik testét. Becsúszott a lábaim közé, és a forró lucskos kis szűk puncimat csókolgatta. Nagyon imádom a fürge nyelvét. Jól megszopogatta a csiklómat majd ügyesen dugdosta a nyelvét a szűk kis lyukamba. Ezt addig csinálta míg a kélytől szédülve megnem feszült mindem izmom...
Hozzászólások
Azok is hadd élvezzenek már. :))
uh......kösz! írj még! :grinning: :grinning: :grinning: :grinning: :grinning: :grinning: :grinning: :grinning: :grinning: :grinning:
Sőt! Még akár jónak is mondható.
De én azért elég sok mindent hiányolok belőle. Amiket már leírtam.
Ha kicsit több időt és energiát fordítasz rá, akkor nagyon jó író leszel.