Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Xavierr_00: Egy jó és egy rossz hírem van…...
2024-10-14 17:53
Xavierr_00: Juhejj, jó ezt olvasni :-) Rem...
2024-10-14 10:24
Vincami Nor: Köszönöm, Egy ideje már fenn v...
2024-10-13 21:07
laci78: én azért remélem MINDEN MINDEN...
2024-10-13 20:11
Gayadam: Kár a haverommal már nagyon vá...
2024-10-13 18:34
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Hosszú, vastag farok és lucskos, szaftos puncik

Már régóta szerettem volna kipróbálni a szexet egy nővel is, illetve egyszerre nővel és férfival is. Igazából mindig is erre vágytam, és csak ezen járt az eszem. Mindig kívánom a hosszú, vastag faszt, és a lucskos szaftos puncit.

Egy házibuliban voltunk a haverokkal, amikor megismerkedtem egy sráccal. Sokat beszélgettünk és aztán telefonszámot cseréltünk. Egy ideig utána is találkozgattunk, de aztán abbamaradt. A találkozgatások alkalmával csak puszit adtunk egymásnak. Nem történt semmi köztünk legtöbbször a témánk a szex volt. Kb. fél évvel később találkoztunk egy házibuliban, ahol már mind a ketten ittunk eleget ahhoz, hogy a gátlások felszabaduljanak. A srác kiment wc-re, s én utána mentem. Amikor kilépett az ajtón, nem szólt semmit, csak lesmárolt. Vastag nyelve kurva jól csókolt. Imádom a vastag nyelvet. Átmentünk a hálószobába és elkezdtük egymást vetkőztetni.

Mikor mar semmi nem volt rajtunk, akkor érintettem meg neki a farkat. Hosszú, vastag farka volt neki. Elkezdtem "verni". Közben csókolgattam a testet. Ekkor belépett egy lány a szobába, de mi nem foglalkoztunk vele, gondoltuk, hogy úgyis kimegy. De nem így történt. Leült az ágy szélére és levetkőzött. Gyönyörű teste volt. Alig vártam, hogy megérinthessem. A melle nagy és gömbölyű volt. Éreztem, hogy már nagyon lucskos a pinám. Ránéztem a lányra és odajött hozzám, elkezdtünk csókolózni. Azután simogatott és a lucskos pinám felé kezdte vinni a kezet, majd megmarkolta és simogatta. Ujjazott, először egy ujjal, majd 3-mal. Közben egyre lejjebb ereszkedtem, és elkezdtem szopni, szívni a srác hatalmas lőcsösét. Később felmentünk az ágyra és folytattuk tovább a szexet.

Nem bírtam tovább, nyögtem. Kiáltottam, hogy akarom, hogy keféljetek meg! Faszt és puncit akarok. Ekkor éreztem, hogy a lány megnyalta a puncimat. Csak nyalta és nyalta. A srác farkát eközben hevesen szoptam. Éreztem, hogy mindjárt el fog élvezni és mondtam neki, hogy akarom, hogy a gecid a számba folyjon, élvezz belém! Erre ő elélvezett. A gecije a szám szélén folyt, nem nyeltem le, hanem a lányhoz hajoltam és csókolózni kezdtünk. Ekkor átadtuk egymásnak a szánkban levő nedvességet. Majd én is benyaltam neki. Hosszan nyaltam lucskos pináját és ujjaztam. Eközben a srác farka ismét felállt. Először a lányt kefélte meg, majd engem. Amíg engem kefélt, én a lány punciját nyaltam, s a lány elélvezett. A nedvesség a puncijából csak úgy omlott ki. A srác pedig a pinámba élvezett.

Ezután a lány kinyalta a pinámat és én is elélveztem. Nagyon szeretem a hatalmas faszt és a lucskos puncit! Remélem, hamarosan megismétlődik ez a hármas szex, mert kurva jó volt, és élvezni akarom a faszt és a puncit egyszerre!
Hasonló történetek
24723
Már lassan közel voltam hogy elélvezzek, ekkor ő hatalmasokat kezdett el szívní a makkomon, én azonnal elélveztem, bele a szájába, a kis édes annyira szívta a farkam hogy jó sokat kiszivott belőle. A kis szája tele volt a fehér nedüvel, majd lenyelte, és azt mondta hogy isteni volt, még soha nem élveztek a szájába...
30485
Bezárta az ajtót és a kis polóját már vette is le, de már azon keresztül is jól látszott a melle, mert melltartó nem volt rajta. Olyan édes feszes mellei voltak, kis barna mellbimbói, csak az ölembe ült és már a nyelve a számba volt, ahogy elkezdtem masszírozni a kis mellet, a kis bimbója már olyan kemény volt, hogy már szúrt, hehe.
Hozzászólások
További hozzászólások »
Spyke ·
Hát a történet és az elöadásmód nálam kerek jegyet érdemel:1 Ekkora hülyeséget nehéz volt kitalálni? Lutyo véleményed osztom én is!

Wine2 ·
Ne haragudj, Niki, de ez egy óriási fos!



Porno

Viki*** ·
Ez valami borzasztó. Ilyen mocskosat még nem olvastam ezen az oldalon. Ezt nő nem írhatta, az biztos. Én is egyet értek azokkal akik a 10-12 éves kisfiukra tippelnek. Egyszerüen felháborító hogy ilyeneket itt leadnak. :rage:


Lények kedves Niki (fiú) , hogy ha a jövőben írsz még történetet, próbáld meg kevésbé primitíven megfogolmazni.
:angry:


sziasztok!

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: