Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

ETÜDÖK hegedűre, zongorára, fúvósokra, férfikórusra és nagyzenek

Ole, ole!
Izzó háztetőkön át betör a háthoz-tapadt ingszagú zaj.
Ole, ole!
Fényes hajú vagy fénylőn kopasz boltosok véget vetnek a sziesztának, súlyosan nyíló redőny tol vaskos forróságot. A földszinti pacsingó tulajdonosa kitartja a kézfejét, mintha esőt várna, és gyorsan berántja. Nem hiányolja feszülő-kötényes felszolgálónőjét, úgysem lesz vendég jó darabig. Értelmet nyer a „süt a nap” kifejezés, éget.
Félkilós légy bágyadt pislogása kopott ablakkeretben, távolról egy egész fortyogó katlan biztatja: Ole, ole!
Száraz nyikorgás támad olajozott mozgásunk nyomán.

*

Arcába fújt hajszálak mögött, sehová nézve, hunyorogva lépked. Homlokán a napszemüvege.
Hegedűfoszlány siratja.
Aluljáró strapált lépcsőiről bukkan fel, egy sugár a szürkeségben.
Egymásba nőtt képek, keringő dallam, szakadozó lófarok.
Látom végtelenből elváló párhuzamosok vízén sikoltva siklani: „eljön?”
Végtelen futam négy húron, pergő gyanta.
Padon ülve, testes könyv fölött, fülében dallam. Nem hegedű, de érte szól.

*

Távol alacsonyabbak a hegyek.
Tegnap éjjel nem láthattam már, a recepción pislákoltak a fények, szél, sötét, és vágy hajtott minél beljebb. Mélység, zuhanás, szédült belefeledkezés.
Állok az ablakban, ahogy szárba szökkentem a takaró alól.
Felhők játéka mázol fénytelen tincseket zöld sörénybe. Ellenpontok játéka.
Vég nélkül sípol, falsul süvölt, vagy üstdobon dúl-fúl, ebben a magasságban ismeretlen a szélcsend, s mély a csend. A karmester felváltva ösztökéli az engedelmesen hajladozó, mértékletes, vén zenészeket.
A világ felfelé éppen itt ér véget, csak alá vezet út
Felpattan és pucéran mögém lép, átkarol, vállam fölött nézi a zenekart.

*

Mit látsz, mikor lehunyt szemmel peregnek az ujjaid?
Mit érzel, amikor 6-8 konyak után játékosan dobolsz a billentyűkön?
Mit látsz, amikor felemeled kőnehéz fejed, és már asztalokon pihennek a székek?
Mit érzel, amikor a vastag füst mögötti sarokból is eltávozott a pár, akik úgysem figyelték a tragédiának szánt komédiát?
Mit látsz, amikor jobb lenne semmit sem látni, és már szinte érzed az utcavégi kisszobád nyirkos hidegét?
Mit érzel, amikor mégis leütsz 6-8 tétova hangot, amit már senki nem hall?
Mit gondolsz: vár-e valaki?

*

Mély az erdő, rengeteg a vágy. Orosz rajzfilmekben kisróka itt keresi kétségbeesetten fél pár kesztyűjét, míg végül a jámbor vadállatok segítenek megtalálni.
Napokig kerülgettelek, mire feleltél: ha titok marad.
Rezesek harsogtak, látszott az arcunkon, fanfárok ültek a homlokunkra, akárhová-hová indultunk, s itt rejtőzünk végre – egy piros bugyi lebillen a kisróka fél pár kesztyűje mellé - és víg furulyaszó hallik.
Hasonló történetek
4070
Jelenleg 13 éves vagyok.
3871
De ha tényleg szeret? Megvár. És megvárom. Megvárjuk egymást, addig a pillanatig, amíg elveszünk egymás tekintetében. És amikor, - mint mikor elalszunk, és ébredünk, hogy a kiesett álmok mikor is jöttek, - megcsókoljuk egymást. Az lesz a szerelem. Mikor csak odahajolok, és egy apró csókot pihegek az ajkaira. Mikor átkarolom, és kiráz a hideg, mikor megremeg a kezem. És nem érdekel, hogy izzad a tenyerem, hogy a hajam kócos, hogy őt is rázza a hideg...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Laeya01 ·
Megfogott.. eltűnődtem.. pár percig nem a hétköznapok gondjain rágtam magam.. kizökkentem.. elmosolyodtam.. Köszönöm.
Marokfegyver ·
Örülök, hogy elolvastad, és a véleményednek.

PillanGOpille ·
Jó a mailcímed?Írnék!!!
Marokfegyver ·
A választ azóta már ismered. Örülök, hogy olvastad!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: