Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Dr. Stephen P. St.John: Sajnálom, hoyg nem tette egyér...
2024-03-27 20:43
lalityi9346: Várom nagyon a folytatást!
2024-03-26 17:27
kaliban: Hát ez q..va gyenge, a helyesí...
2024-03-24 15:19
golyó56: Tetszett. Folytatás?
2024-03-22 11:42
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Egy nehéz élet története...

... elkészült, legördült a szalagról egy apró bordó gumidarab, amit az emberek egyszerűen lufiként ismernek. A világ unott uralkodói unott mozdulatokkal csomagolják a fantasztikusan fejlődő ipar újszülött termékét. A gyártók a becsomagolt kicsit kézbe veszik, és elindulnak- féltve őt minden külső hatástól- hazafele. Miután megérkeztek a meleg otthonukba lassan a szájukhoz emelik és az enyhén nyálas ajkukkal levegőt pumpálnak az aprócska gumidarab leheletvékony falai közé. Abban a pillanatban, ahogy az első légáramlat megérintette a luficska falait életre kelt és boldogan szállt a levegőben.
Szikár, daliás lufivá nőtte ki magát az idők folyamán, mindenkinek kedvére volt, hogy megnézze és belefújjon egy kicsit, csak azért, hogy ő is része lehessen az apró lufi életének. Ám egy nap amikor egy kedves gyártó közölte, hogy nem repkedhet többet, mert beteg a szervezete, minden megváltozott. A gumidarab élete gyökeresen megváltozott. Lelombozódásából a levegőhöz menekült segítségért, aki csak töltötte és töltötte a kis lufit...
Mígnem egy pillanatban már nem tekintettek rá kedveskedő szemek nem érezte a gondoskodó szájakból áramló levegő bizsergető érzését...
Közölték, hogy túl nagyra fújták és így már nem kell senkinek kivéve ha nem tesz ellene valamit. A kis bordó lufi elkeseredésében a magasabbnál is magasabbra szállt, fel a felhőkig egészen addig, míg az ég véget nem ért. Ott, az ég legfelső csúcsánál a kis lufi apró darabjaira durrant és a pici gumidarabok lassan visszaszálltak a földre. A gyártók hazafele a munkából megpillantották a a gravitáció szolgájaként; cafatként lehulló gyermekük darbjait, és magukba zuhanva minden tudattól mentesülve; már - már öntudatlan állapotban nézték a Mindehatót, és kérdésekkel bombázták őt...
Ugyanabban a pillanatban mikor a Mindeható a válaszát megkezdte fülsüketítően sípoló hang hallattatta magát. A gyártók fülüket befogva néztek körbe; mikor látták, hogy a felesleges levegőt felhasználva a kis bordó lufijuk száguld feléjük...
Újra szikáran és daliásan...

[az átlag emberi normának megfelelően és behódolva a mások által ráerőltetett akaratnak (de boldogan)]
Hasonló történetek
4640
Ismered azt az érzést, amikor rájössz, hogy valaki, valami iszonyúan hiányzik, és nem teljes az életed, mert nem kaphatod meg azt, amire istenigazából vágysz, nem kaphatod meg azt, amitől boldog lehetnél, kis morzsákra futja csak, de ez nem elég, mert a vagy szélviharként tombol benned?
4437
Szerelem volt ez az első látásra. Valami olyan, mely mindent elsöpör. Egy hurrikán, mely kitép minden fát, és ledönt minden falat. Ember ilyen erős szerelmet még soha nem érzett, mint én akkor.
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: