Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Ebben a rövid történetben egy idős bácsi jelenik meg a kertvárosi kis kocsma ajtajában kutyájával....
Édesanyja és unokabátyja szexualitásának egy kislányra gyakorolt hatása.
VR
Egy tanárnő igyekszik meggyőzni tanítványát, végül saját csapdájába esik.
A helyszín Argentína.Miguel és párja Sofia életük versenyére készülnek.Vajon győzelmet vagy...
Carlos mindent kézben tartott... amíg nem találkozott Angelinával…
Friss hozzászólások
kivancsigi13: Nagyon megfogott, mint oly sok...
2024-11-22 21:03
VR
kivancsigi13: Nagyon megfogott, mint oly sok...
2024-11-22 21:02
VR
mozgi: Szuper volt!
2024-11-22 18:40
Thorodin: Na ez piszok jó volt!
2024-11-21 04:20
Gábor Szilágyi: Folytasd!
2024-11-20 16:53
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Egy fantasztikus vasárnap

Álmodtam valami fantasztikusat, de sajnos fel kellett ébrednem. Álmos vasárnap délelőtt semmi kedvesség nem lógott a levegőben, borús volt az ég is. Valami készült...
Utazás előtt álltam, várt a fősuli és a kolesz, a barátok. Ilyenkor mindig nagyon nyűgös vagyok, utálok tömegközlekedni.
A húgom barátja nálunk aludt. A nagypapám 10 óra felé érkezett meg a szokásos napi vizitjére: "megnézni, hogy felkeltünk-e már". Egyszerűen megfojtanak a nagyszüleim a gondoskodásukkal. A csöngetés pillanatában tudtam, hogy lebuktunk. Ottó, a testvérem barátja nyugodtan nézte tovább a tévét, mi sem sejtettünk semmit. Majd mikor kiderült, hogy a srác nálunk aludt, kirobbant a balhé. A Papa szó szerint elküldte Őt, és lehordta a sárga földig, hogy nem szégyelli magát. Én ott álltam fehér arccal, éppen arcmaszkot tettem fel, marha vicces lehettem. Képzeld csak el!
Aztán el kezdtem mondani a magamét a Papának, öt hét feszültségét adtam ki magamból, a "beszélgetést" ezzel a mondattal zártam le: na húzz innen a pi--ába! És mindezt fehér maszkkal az arcomon, annyira ironikus!
Pár perc múlva felhívtam a Mamát, hogy legyenek szívesek hagyjanak békén minket! Nem tudom, mennyi maradt meg nekik, egyszer már megkértem őket erre. Hátha most használt!
Átadta a kagylót a kedves Papinak, aki egy perc után letette.
Így indult a nap...
Közben jöttek a fantasztikus hírek a barátnőimtől, szakítás, reménytelenség, pasik és stb...Szóval kritikus lett a helyzet.
Végülis lehetne rosszabb ...
Estére egész jól éreztem magam, felvidítottak a barátaim, akikre mindig lehet számítani. Jobban számíthatok rájuk, mint a családomra; nekik fontosabb az, hogy jól érezzem magam, mint hogy ki mit mond. A látszatvilág nem az én világom, én csak MAGAM akarok lenni, de ki is vagyok én?
Hasonló történetek
3251
A rózsaszín felleg viszont elkerülhetetlen, és manapság egyre több embert talál meg. Ez a rózsaszín felleg persze csak egy tünete a kóros szomorúságnak, vagy inkább kezdete. De ha ennek érzéseit sikerül leküzdeni, a kóros szomorúság már elkerülhető.
Legyőzni azonban nehéz, de vannak rá módszer...
4603
Jelenleg 13 éves vagyok.
Hozzászólások
További hozzászólások »
Robby ·
Kénytelen vagyok egyetérteni Dreamerrel,mert én 10 %-ilag vagyok nevelve,de azért nem beszélek én se így a nagysazülömmel,pedig sokszor idegesítő az túlságosaggódásával! SZóval elég alaptalan egy szar. Már bocsánat,de télleg.
Meg a rövidsége. 1 percig tartott.

panther2 ·
Kedves xeni!
Én teljesen megértem a helyzeted az én nagyszüleim is a nyakamon vannak és túlon túl is túlzásba vissziak a gondoskodást! Mondjuk azzal a menj a p****ba dologgal nem.
Ennek ellenére én biztos vagyok benne, hogy téged furdallt a lelkiismeret a történtek után.
A történet leírása ennek ellenére nagyon tetszet. Szivesen olvasnék tőled más történeteket. :wink:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: