Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
kaliban: Folytasd!
2024-04-22 18:25
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szeretnéd...
2024-04-21 14:04
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 14:02
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Egy Ember Napja VI.

Az Éjlovas

Lassan a Nap a hegyek tetejére szállt, s én csak álltam. Szívem melengette a fény, arcom melengette az élet. Éltem, s éreztem, s vágytam, s szerettem, s szerettek. A Nap lassan a hegyekre szállt, s gondtalanul nézett végig hosszú majd végtelennek tetsző útján. Mosolyogva nézett szét, s emberek elgondolkozva néztek fel rá. Vágyták, hogy örökké ott ragyogjon, gyönyörszép piroslón, sugározva, melengetve az élet apró magvait, s felszárítva a fájdalom örök könnyeit. Álltam, és csak néztem. Lágy volt a béke, s örök a nyugalom. Elgondolkozva állottam, halk szellem-hangokon szólt hozzám az este, s nem értettem mit mond, felnéztem, s a fák lombja között már a szürkeség szaladt, nevetve játszott a levelek között, kergetőzött a széllel, de a Nap még fenn ragyogott. S néztem, hallgattam az éj furcsa szavát. Elfeküdt a fű, elhasadt a szára… Forró volt a tenyerem a szemem előtt… Hangos dobogás, és az éj szaladt a szemem előtt… Térdre rogytam, behunytam a szemem… Süvítő szél, éjhideg lélegzet… Jeges csontkezek, markoló rideg szemek…

Vágtázott már, láttam, ahogy rohant. Nem, kiáltottam! Nem még nem, nem lehet! És elmúlt az árny, nevetve szaladt a hegyek ormán a keleti ég messzi sarkába, ahová a Nap meleg sugara már nem jutott el. Gyengült ő is, egyre gyengült, nem ragyoghatott már annyira. S az éjszaka árnya egyre csak jött előre, nyomulva, mint a hóförgeteg, mindent elsöpört mi fény volt, mi meleg volt, mi szerelem volt. Kacagva nézte a Hold, s tudta már, másra néz aki a nappal hál, s mást suttog az éjszaka ura is, Ő, a Hold. Én nem értettem, hisz még fény volt. Egy pillanatra megállt minden, ahogy a fény s a sötétség örök tusra kelt, és fájón küzdöttek, a fény erős volt, s a sötétség gyenge. Gondoltam én, botor gondolattal, mert a fény gyengült, Ő volt valami, míg a sötétség erősödött, Ő nem volt semmi, hát nem is kellett hozzá semmi, a fény szülte a sötétséget, de a sötétségből sosem lesz fény? Vagy talán fordítva?

A Nap szülte az édes szerelmemet, és a sötétség elfordítja tőlem a nevető zöld szemeket? A lágy bőr illatát? A haj kavargó áradatát? De hát, eddig az enyém volt, s most elment, s helyette mi lett? Fagyos, jeges áradat, s a szív, mely eddig büszkén, boldogan, túláradóan dobogott, most hirtelen megmerevedett, egy pillanatra dobbanni is elfeledett. Ah, máris itt a lovas? Dehát, még süt a nap! S ő hol van? Hol ragyog két szeme? Ki fogja most két kezét? Ki hallja szép szavát? Hát tényleg elveszett? S nem szólt egy szót sem, csak haloványon mosolygott, s messze szaladt? De szólnia kell! Hisz most szívem rettegés üli meg, hogy talán már nem is vagy itt, talán már valaki mást ölelsz, engem meg csak a bú ölel, s csak a bánat nem feled? Nem, nem lehet, hogy egy ily szép nap ilyen sötéten múljon ki! Sötétben kezdődött, s sötétben kell végződnie? Itt van hát az éjszaka már végleg?
Hasonló történetek
7231
Fél évig volt az elvonón. Zsolt minden nap meglátogatta. Először csak szakmailag karolta fel, de aztán, ahogy Andrea szépsége, és nyugalma kezdett visszatérni, úgy szerettek egymásba. Mikorra a lányt gyógyultnak nyilvánították, tudták, hogy össze fognak költözni. Andrea vissza sem ment a régi lakásába...
10191
Michel a következő hullám tetejéről vette észre a sziklát. Tudta, hogy vége van. A következő pillanatban a hajó pozdorjává tört alatta, ő pedig csuklóin a szétszakadt kötéllel elsüllyedt a hullámokban. Fuldokolni kezdett, de aztán rájött, hogy kap levegőt. - Biztosan valami légbuborékba kerültem - gondolta, de ekkor meglátta ismét a női arcot. Kék szemek, gyönyörű telt ajak, hullámos haj, mely egybefolyt a tengerrel lassan az alakja is kirajzolódott. Tökéletes keblek, lapos has vékony...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: