Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
laci78: és akkor ott lesz még a negyed...
2024-10-07 17:02
laci78: és akkor egy hetet várni a fol...
2024-10-07 15:07
Gumoo: Nyomokban igazságot tartalmazz
2024-10-06 02:53
laci78: de legalább megpróbáltad!
2024-10-05 19:53
Xavierr_00: Nagyon sajnálom a veled történ...
2024-10-05 19:04
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Egy délután

Az egész egy nyári délután történt. A szüleim meg a tesóm nem voltak otthon, ezért felhívtam Balázst, hogy jöjjön át, mert unatkozom. Balázs csak a barátom, mert bár nekem tetszett, neki volt barátnője. Kiültünk a teraszra beszélgetni. Aztán bementünk a szobámba, mert meg akartam neki mutatni egy új CD-t. Amikor beindítottam az 1. számot, éreztem, hogy Balázs hátulról átölel és a nyakamba csókol. Egy kicsit meglepődtem, de az arcomat hátrahajtva visszacsókoltam. Nagyon gyorsan feléledt bennem a vágy, és ez őt is felizgatta. Megfordultam és átöleltem. Felvett és felültetett az asztalra. Így át tudtam ölelni a derekát a lábammal és éreztem kemény farkát.

Levette rólam a felsőmet majd a melltartómat. A szájába vette a mellbimbómat, és miközben hátrahajolva elélveztem, keményen harapdálta. Aztán felemelt és odavitt az ágyhoz lefektetett majd levette mindenét aztán rólam is levette a nadrágot és a bugyit, amiből már csavarni lehetett volna a nedvet. Nem volt lassú, egyből lehajolt a puncimhoz, szétnyitotta majd a nyelvével belém hatolt. Egy ideig puszilgatta, nyalogatta és szívta. Ezzel újra elélveztem, majd rámhajolt és keményen belém hatolt. Egyszerre mozogtunk, majd egyszerre élveztünk is el. Éreztem a forró magját. Majd amikor lecsillapodtunk, megfordultam, hogy én legyek rajta. Lassan pusziltam a farkát majd elkezdtem neki húzogatni. Amikor éreztem, hogy mindjárt elmegy ráültem és lovagolni kezdtem rajta. Akkorát élveztem, mint még soha.
- Mi lenne ha holnap átjönnél? Anyáék elmennek és egyedül leszek...
Hasonló történetek
26522
Azonnal a számba vettem előszőr csak a makkját, és azt kezdtem el nyalogatni. Partnerem szemei már fennakadtak az élvezettől, hangosan nyögött a kéjtől. Én pedig már a golyócskáit vettem a számba, szopogattam, nyalogattam élvezettel. Ő egyre erősebben nyomta a számba ágaskodó szerszámát, melyet amilyen mélyen csak lehet bevettem a számba, és teljes erőbedobással szívtam, szoptam, már néha úgy éreztem, hogy megfulladok a hatalmas fasztól a számban...
24715
Már lassan közel voltam hogy elélvezzek, ekkor ő hatalmasokat kezdett el szívní a makkomon, én azonnal elélveztem, bele a szájába, a kis édes annyira szívta a farkam hogy jó sokat kiszivott belőle. A kis szája tele volt a fehér nedüvel, majd lenyelte, és azt mondta hogy isteni volt, még soha nem élveztek a szájába...
Hozzászólások
További hozzászólások »
leticia_63 ·
Rövid, és velötlen.

SlipKnot 666 ·
SlipKnot a király várom már az uj albumukat!!!

SlipKnot 666 ·
jah ez nam az a forum! bocsi :)

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: