Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Csak O9

Hát a fenébe is, de nem úgy sikerült az első napom, ahogy terveztem. Leendő após jelöltem egyből ránk tört, mikor próbáltunk egy kicsit együtt lenni Emmával.
-Ooom, elnézést hölgyeim, nem akartam megzavarni semmit. Csak Emilyvel váltottam volna pár szót, de ráér.
Vérvörös volt az öreg arca ahogy kilépett az irodából.
-Hát ez kínos volt - mondtam.
-Előbb-utóbb úgyis rájött volna, az ilyesmit nehezen tudja titkolni az ember. - mondta Emma.
-Miből gondolod, hogy rájött volna?
-Abból, ahogy egymásra nézünk. Viszont jobb lenne utána menni és tisztázni a helyzetet.
-Máris mész?
-Szeretnék beszélni vele és elmagyarázni neki ezt az egészet, de egész délután a tied leszek, megígérem.
-Szavadon foglak.
Ezután Emma kilépett az ajtón. Újra beletemettem magam a munkába. Kopogásra figyeltem fel. Mi az, Emma visszajöhetett?
-Igen. - válaszoltam.
-Szia Emily.
-Jó napot John. Foglaljon helyet.
-Köszönöm, nagyon kedves. Nos, bele is szeretnék vágni a közepébe, hogy miért is jöttem. Nos, azért jöttem, mert Emma elmesélte, hogy mi van közetetek és el kell, hogy mondjam, kicsit aggódtam, mikor megláttalak titeket, mert úgy tudtam neked vőlegényed van, de Emma felvilágosított e téren is.
-Nos, igen, minden igaz John.
-Azért jöttem korábban, hogy megkérdezzem, ha nincs-e Emmának valakije, mert gondoltam az úton jó barátnők lettetek és mióta visszajött, furcsán viselkedett. Folyton a telefonját bámulja és piszkálja, mintha várna arra, hogy valaki írjon neki. De mostmár azt is tudom, hogy az a valaki te lennél, Emily és őszintén szólva, örülök neki, mert tudom, hogy rendes lány vagy és gondját fogod viselni.
-Köszönöm, hogy így gondolja John. Igaz, nem régóta ismerem Emmát, de szeretem és mindig vigyázni fogok rá.
-Hát, akkor áldásomat is adom rátok.
-Tudja, a szüleim nem tudnak még erről az egészről és bizony nem fogják támogatni, ezért nagyon jól esik, hogy maga ennyire támogatja és elfogadja a kapcsolatunkat. Köszönöm John.
John felállt a székből és az ajtó felé indult. Mielőtt kilépett, visszaszólt:
-Örülök, hogy tudtunk egy kicsit beszélgetni Emily és kettőnk közt, ha úgy határoznál, hogy a következő pontra emeled a kapcsolatot, akkor azt szeretném, ha Emma a nagyanyám jeggyűrűjét viselné.
-Ez nagyon kedves öntől, köszönöm a szép szavakat.
Miután John elment, hagyott egy kis gondolkodni valót maga után. Egész nap csak pár rövid Sms-t váltottunk Emmával. Azon agyaltam a nap hátralevő részén, hogy mégis ki miatt piszkálta a telefonját folyton..már rám is unt, elmúlt New York, elmúlt a varázs? És már le is cserélt valakire....
Munka után egyenesen haza mentem, ugyanis teljesen kimerültem, plusz meglepetést akartam csinálni Emmának. A kedvencét főztem, plusz beszereztem egy írtó szexi fehérneműt, amit felvettem a fekete mély kivágású ruhám alá. Miután végeztem a munkával Emma írt, hogy még van egy kis papírmunkája és egy óra és itthon lesz. Már majdnem kész voltam a vacsorával, mikor hallottam az ajtót nyílni.
-Szia édes, megjöttem.
-Imádom, mikor így hívsz. - mentem oda hozzá, majd szorosan átöleltem.
-Nagyon jó illatok vannak, mit főztél?
-A kedvencedet és desszerttel is készültem.
-Es milyen desszertről van szó?
-Az meglepetés.
-Imádom, mikor titkolsz valamit, annyira szexi vagy ma.
-Csak ma?
-Mindig az vagy. - mondta.
Közelebb húzott magához, majd megcsókolt. Átölelte a derekamat, én pedig a nyakát.
-Mi lenne, ha a desszerttel kezdenénk? - kérdeztem sunyin mosolyogva.
-Mmm, benne vagyok.
Csókolózni kezdtünk, ahogy eddig még soha. Szemvedélyesen, de mégis tele érzelmekkel. Egyik keze a derekamon, másikkal beletúrt a hajamba. Megkereste a ruhám cipzárját és lassan kezdte lehúzni. Ajkamról áttért a nyakamra.
-Mmm.
Én közben elkezdtem kigombolni az ingjét. Egy csodás csipkés melltartó volt rajta. Szép lassan levettem az ingjét, hogy fokozzam a hangulatot. Levette rólam a ruhámat.
-Gyönyörű vagy. Imádlak.
Ahogy ezt kimondta, áar fel is kapott az ölébe és rádobott az ágyra.
-Ma este úgy megduglak, mint még senki soha Emily.
Rám mászott, majd csókolni kezdett mindenhol. Levette a melltartómat, majd szopogatni kezdte a melleimet.
Felnyögtem a csodás érzéstől.
-Van egy meglepetésem számodra.
Felállt rólam, majd a szekrényhez ment. Egy felcsatolható műpéniszt vett elő, ami óriási volt. Levette a nadrágját. Megnyalta a száját, majd felcsatolta a péniszt. Levette a bugyimat, majd rögtön belémhatolt. Nyögtem egyet. Iszonyatosan jó volt, ahogy Emma járt bennem.
-Igen!Igen!
Óriási orgasmusom volt. A nevét sikoltva mentem el. Észrevettem, hogy még rajta van a bugyija.
-Gyere ide.
Levettem a bugyiját, ami már jó nedves volt.
-Nem tudok betelni a látványoddal.
Elkezdtem nyalni és ujjazni a punciját felváltva, ameddig el nem ment. Kimerülten feküdtünk az ágyban egymás mellett.
-Ez igen desszert. - nevetett.
Előző részek
Hasonló történetek
24235
Már lassan közel voltam hogy elélvezzek, ekkor ő hatalmasokat kezdett el szívní a makkomon, én azonnal elélveztem, bele a szájába, a kis édes annyira szívta a farkam hogy jó sokat kiszivott belőle. A kis szája tele volt a fehér nedüvel, majd lenyelte, és azt mondta hogy isteni volt, még soha nem élveztek a szájába...
18009
Először csak verni kezdte, aztán a szájába vette és őrült mód szopni kezdett. Persze én sem voltam rest, aláfordultam, és kedvenc pózomba helyezkedtem, ama "franciába". Én nyaltam a már így is tocsogó punciját, ő pedig ügyesen szopta az én szerszámomat. Megkérdeztem, melyik az ő kedvenc póza, mire a "lovagló" választ kaptam...
Hozzászólások
Még nincsenek hozzászólások
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: