Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Búcsú egy olyantól, aki túl sokat képzelt magáról

Azt mondják, minél több homokszem pergett le életünk homokórájából, annál tisztábban láthatunk át rajta. De mi van akkor, ha még mindig nem látok tisztán? Mi van, ha nem voltam még itt eleget? Hogyan pótoljam a szétcsúszott időt? Egyáltalán merre forduljak utoljára? Nem voltam még sehol eleget. Hová menjek haza? Mi legyen az utolsó mondat és kinek címezzem? Ki az, akinek volt egyáltalán ideje engem szeretni? Ki az, akitől nem menekültem el így vagy úgy, ilyen meg olyan okokra hivatkozva?


De hát olyan fiatal vagy még – mondják, miközben vizslatni kezdenek és nem értik. Nem tudják, hogy romlott bennem az élet. De nekik úgy sem vagyok más, csak a külcsín: a szemeim, a babaarcom, na meg a hosszú lábaim.


Mondok én nektek valamit.


Mindig mindenki el akart venni belőlem egy darabot és miután persze megtöltekezett azzal, ami kellett neki, magamra hagyott. Nem tudjátok hová vitte? Felhasznál, elraktároz engem, mint egy kedves emléket vagy egy  égető tanulságot az élettől? Nem tudom, csak azzal vagyok tisztában, ami nekem maradt.


 A hajam őszül, a szerveim egymás után mondják fel a szolgálatot, a legveszélyesebb számomra mégis a csend, mert odabent rohadt nagy csend van. Nem az a megnyugtató, inkább olyan vihar előtti. Attól meg mindig félni kell, nem?


Nos, én félek! Talán ez lesz az utolsó érzelem, ami az arcomra vetül. Mondjátok, így fogtok rám emlékezni? És mi lesz a mosolyommal, amit úgy szerettetek? Azt gondoltam, még nektek adhatom.
Hozzászólások
jólélek ·
Ha nem úgy gondolnál magadra, mint azok, akik kiharaptak belőled egy darabot, hanem élő, érző emberi lényként, akinek joga van ahhoz, hogy szeressék... jobb lenne, hidd el. Más alapokra helyezni az életedet, mint arra, mit kívánnak mások belőled elvenni.

Dreamgrover ·
Kitünő írás! Visszajárogatok újra és úkra elolvasni

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: