Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
laci78: és akkor ott lesz még a negyed...
2024-10-07 17:02
laci78: és akkor egy hetet várni a fol...
2024-10-07 15:07
Gumoo: Nyomokban igazságot tartalmazz
2024-10-06 02:53
laci78: de legalább megpróbáltad!
2024-10-05 19:53
Xavierr_00: Nagyon sajnálom a veled történ...
2024-10-05 19:04
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Aranyhomok

Mind a ketten nagyon elfoglaltak vagyunk. Sajnos időnk nagyrészét a munkahelyünkön töltjük, épp ezért mire hazaérkezünk már semmire nem jut energiánk. A tópartra mind a ketten nagyon szeretünk járni, meg is beszéltük, hogy munka után felveszem, és naplementéig kinn' leszünk a városhoz közeli tavak egyikén. Mikor munkahelye elé gördültem a kocsival...láttam rajta, hogy egész nap ezt a pillanatot várta, hogy kiléphessen irodája ajtaján, és jól megérdemelt pihenés felé vehessük utunkat. Már jó előre bekészítettem a kocsiba a sátrunkat, amely nem volt éppen kicsi, árnyékot és védelmet nyújtott a melegtől és az esetleges leskelődőktől pihenés közben. Megálltunk egy homokos fákkal ölelt részen, ahol gyönyörű kilátás nyílt a vízre és csodálatos környékére. Kedvesemmel együtt levetettük a göncöt, könnyed fürdőruhával váltottuk fel. A kedvesem tanga fürdőruhában volt, és gyönyörűen simult a testéhez és áttetszett a frissen borotvált vénuszdombja.

Napoztunk egy ideig. Lágyan fujt a meleg szellő, mikor ismerős hang ütötte meg a fülünket. Igaz, ez a hely barátain által is közkedvelt volt, ide szoktunk jönni csoportosan is a szabad hétvégéken. Laci volt az, egyedül, barátnő nélkül. Ő is úgy gondolta, kikapcsolódást jelent egy kis munkautáni napozgatás. Már hárman napoztunk. Mariann megkért, hogy kenjem be a hátát. Elölről kezdtem neki..., majd Laci is csatlakozott hozzám. Mariann, lehunyt szemmel, élvezte a lágy 4 kezest,...és lassan kezével a nadrágom felé csúszott. Simogatni kezdte a férfi-tagomat. Minél tovább masszíroztuk Lacival a krémet a hátán, annál szenvedélyesebben csinálta, simogatta, cirógatta. Közbe kikötötte Laci a melltartóját, hogy könnyebb legyen a krémezés.

Mariann megfordult, és vizes monokinijéből kivillantak, áttetszettek ajkai. Valami bizsergető érzés kerített hatalmába, és hamarosan kővé meredt férfiasságom. Egy csókot leheltem barátnőm ajkára, ki magához húzott és szenvedélyesen csókolt, csókolózásba kezdtünk. Nem csak engem nem hagyott hidegen a látvány. Mariann Laci testét is végig simította, és magához húzta fejét. Laci csókolgatta a cicijét, és a köldöke felé haladt. Mariann halkan nyögdécselt a kezdődő gyönyörtől....Laci kezével a bugyiját masszírozta, majd egy lassú mozdulattal félretolva,...ujjaival dombocskái között , a kedvesem csiklójával játszadozott. Majd ujjait beletolta nedves puncijába.

Mariann már nem bírt magával.
- Gyertek be a sátorba! Mondanom sem kellett, mikor Mariann felállt csinos cicije és cuncusának látványától, nem annyira bírtam magammal. Felváltva simogattuk és csókolóztunk vele és csókolgattuk minden porcikáját. Mariann előrehajolt, és térden állva magához húzott, és farkammal volt elfoglalva. Markolta és fel-le húzogatta.... Érzékien. Laci pedig csak nyalta és ujjazta Őt. Majd, mikor Mariann szólt, hogy szeretkezzek vele és cseréljünk.... megfordult... és izzó vaginájába helyeztem dárdámat. Közben Lacival csókolózott és a farkát markolászta. Ahhhh, nyögött közbe.

Istenien domborított és homorított egymás után, miközben csúszott ki-és be mélyen. Kihúztam a dárdát... és Laci ölébe ült fordítva. Lovagló pózba... Közbe, izgattam kézzel a csiklóját és csókolgattam cicijét. Isteni volt. Majd egy mozdulattal, felállt és lefeküdt a polifoamra... Mind a ketten szemből.... szeretkeztünk vele. Miközben Ö csak nyögött és cirógatott minket felváltva... aahh... ahhh... aahhhh ...és sokadszorra is.... Elélvezett Kedvesem.
- Fiúúk... fantasztikusak voltatok! Csókolóztunk még egy ideig... Laci kiment a sátorból és valahogy érezte, hogy egyedül akarunk maradni egymással... és elment... csókolóztunk kettecskén Mariannal, majd kimentünk a felkelő nap alatt élvezni a szellőt, a látványt és... pár perce történteket felidézni.

Kéz a kézben néztük a naplementét. Valami csodálatos látványt nyújtott. Közben csókolóztunk, összefonódtunk.... és szeretkeztünk...
Hasonló történetek
24713
Már lassan közel voltam hogy elélvezzek, ekkor ő hatalmasokat kezdett el szívní a makkomon, én azonnal elélveztem, bele a szájába, a kis édes annyira szívta a farkam hogy jó sokat kiszivott belőle. A kis szája tele volt a fehér nedüvel, majd lenyelte, és azt mondta hogy isteni volt, még soha nem élveztek a szájába...
22948
Olyan őrült szenvedély lett rajtunk urrá, hogy letéptük egymásról a ruhát, és vadul csókolgattuk a másik testét. Becsúszott a lábaim közé, és a forró lucskos kis szűk puncimat csókolgatta. Nagyon imádom a fürge nyelvét. Jól megszopogatta a csiklómat majd ügyesen dugdosta a nyelvét a szűk kis lyukamba. Ezt addig csinálta míg a kélytől szédülve megnem feszült mindem izmom...
Hozzászólások
További hozzászólások »
9K117M ·
Gyenge, mint a nyári harmat.

Kappa ·
"Ahhhh, nyögött közbe."

"aahh... ahhh... aahhhh ...és sokadszorra is.... "



Az én barátnöm a szorzótáblát mondja fel szeretkezés közben, de én is bedobnám a közösbe.





"Laci kiment a sátorból és valahogy érezte, hogy egyedül akarunk maradni egymással."



A szobatársaim általában szeretkezés elött kimennek a szobából.



ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁá



Megfontolandó, hogy elszokjak erröl az oldalról. Már a rossz sztorik se viccesek.

tanárúr ·
Hát ez nagyon harmatos, a körüllévö igyekezetek szintén.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: