Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Rémpásztor: Nagyon szépen köszönök minden...
2024-04-28 00:36
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A volt barátnő!

Ez a történet tavaly esett meg velem. A főiskolán volt egy barátnőm, akivel hosszabb idő után szakítottunk, de ettől függetlenül barátok maradtunk és összejártunk.

Egy ilyen találkozás alkalmával történt, hogy nem volt otthon senki a lakásban (elküldtem az albitársam) és beszélgetés közben nagyon megkívántam. Beszélgettünk a régi szép időkről, közben elkezdtem simogatni a combjait, majd az ölébe feküdtem. Ő a nyakamat simogatta. Egy idő után már nem bírtam magammal, felnéztem és megcsókoltam. Ezt ő is viszonozta.

Elkezdtünk smacizni, közben simogattuk egymást, ahol értük. Markolásztam a melleit, simogattam a punciját. Ő is foglalkozott rendesen a férfiasságommal. Szép lassan lekerült rólunk minden. Hátrafeküdtem és ő elkezdett nyalogatni és szopogatni. Annyira felizgultam rá, hogy rövid időn belül elélveztem. Lenyelt mindent. Ezek után én következtem. Kezdtem a melleivel majd szép lassan lejjebb. Nagyokat nyögött, majd a nyalakodás közben elkezdtem ujjazni. Mivel tudtam, hogy már kipróbálta az anális szexet, a popsiját is megnedvesítettem és egy ujj a punciba egy pedig a popsiba.

Rettentően élvezte és el is "ment". Felült, engem letepert és rám ereszkedett. Őrült lovaglásba kezdett, én nyaltam a melleit és közben hátul a popsiját simogattam és ujjaztam. Kérdezte, hogy kipróbálnám e hátulról. Mivel ez nekem új dolog volt, mondtam, hogy mindent ki kell próbálni. Ekkor négykézláb ereszkedett, kitolta a popsiját és várt engem. Megnyalogattam a lyukát és mögétérdeltem. Fogtam a farkam és lassan betoltam neki. Nagyon kívánhatta, mert rendesen "tolatott" rá.

Eleinte kicsit szűk volt, de hamar kitágult. Nagyokat nyögött, izgatta a csiklóját és együtt élveztük a dolgot. Mikor elérkezett a vég, mondta, hogy nyugodtan engedhetem a popsijába. Nem kellett kétszer mondani. Életem legnagyobb orgazmusa volt. Miután mindez megvolt, megfordult és lenyalogatott rólam mindent. Máig reménykedem, hogy még1szer átélem ezt vele!
Hasonló történetek
30304
Mikor már teljesen megmerett, kigomboltam a nadrágját és elővettem az óriási farkát! Nyengéden elkezdtem a nyelvemmel dédelgetni. Ő közben a melleimet kezdte simogatni. Majd a makkjához érintettem a mellbimbóimat és a faszát kezdtem dögönyözni a melleim között, úgy, hogy még a golyói is összezsugorodtak a kéjtől...
20931
Csókolóztunk és simogattuk egymást. Lassan lefejtette rólam a ruhámat, a melltartómat és végül az aprócska bugyimat. Símogatott és csókolt ahol csak ért. Levette a pólóját és elkezdte kigombolni a nadrágját. Őrjítöen izgató mozdulat volt. Megkérdezte, hogy mit csináljon velem. Nem voltam szégyenlős és elmondtam őszintén a vágyaimat. Ettől teljesen bepörgött...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történeröl?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: