A halott sziklákat a víz verte. Felső peremükön a szél vadul száguldott. Sikítás hallatszik, a sirályok tovarepülnek. A part felől egy lányt hoznak a sziklák peremére.
A lány sír, üvölt, zihál, de őrei mintha meg se hallanák. Szegény lány mit is tehetne? Őrei hatalmas hegynek is beillő férfiak, ő viszont gyenge, törékeny, mintha a tomboló szél bármelyik pillanatban elrepíthetné.
Szerencsétlen teremtés, lépésről lépésre jobban üvölt. Igen most már tisztán hallom. Ahogy a lány hangja erősödik, úgy erősödik a szél süvítő túlvilági hangja. S mintha együtt kiáltanák "Én nem tudok repülni!"
Idő közben kiértek a szikla peremére. Egy férfi nyájas hangon így szólt a lányhoz:
- Van esélyed... Repülj!
- De én nem tudok repülni - zokogta a lány. De az az ember nem adta fel.
- Ha repülsz, akkor én gondoskodok róla, hogy ne szenvedj hiányt többé semmiben. Csak egy apró repülés... Repülj hát!
- De ha egyszer nem tudok!
A férfi feladja a próbálkozást. Arcán vonásai megkeményednek,a nyájasság eltűnik a hangjából. Más utat választott.
- Drága törékeny virágszál,ha magadtól nem repülsz majd reptet a kényszer. - feleli ingerülten az úr.
A lány válaszra nyitná a száját, de válaszolni nincs ideje. A férfi egy egyszerű taszítással lelökte őt. A lány csak zuhant és zuhant az éles holt sziklák felé. Felkészült a végre. Pár pillanat múlva már érezte, ahogy bársonyos bőrét a hullámok verik, ahogy a kövek összezúzták gyönge csontjait.
Fogvatatói kíváncsian néztek a víz fodrai fölé. Eltelt egy perc, majd kettő de a lány csak nem akart előjönni. - Hát mégis elrepült, hogy nem vettem észre - gondolta a férfi. De amint a gondolat végére ért a lány halott teste felbukott a víz tetejére.
Bársony bőréről eltűnt az élők pírja. Hosszú selymes holló színű haja, a vízben lebegte körül túlvilági arcát. Fehér ruhája cafatokban lógott ernyedt testén.
A szél megint süvíteni kezdett. De most hanga másképp szólt, gyászosan, mintha azt üvöltené "De hisz ő megmondta. Igazat mondott. Nem tudott repülni... És lám ez lett a vége." . Ekkor olyan dolog történt, amit az ember nem lát minden nap.
A lány testéből egy ezüstösen csillogó felhő szállt ki. A felhő lassan formát öltött. Ez nem felhő volt. Nem... hanem a lány lelke. A lélek melyet oly sokat kínoztak, hogy tegyen olyat, amelyre képtelen volt. Volt, amíg a testben raboskodott. De most már hogy a test a hullám enyészeté a lélek szabadon repülhet.
A szellem felszállt lenézett testére s csak ennyit mondott kísérteties túlvilági hangján:
- Ne félj szél barátom nincs semmi baj... - őreihez fordult - Rátok meg nem haragszom, hiszen csak emberek vagytok ahogy én is az voltam.
Mikor mondandója végére ért, megfordult és még egyszer utoljára lenézett ernyedten lebegő testére, földi léte utolsó nyomára. S felszállt nem állt meg a felhők felett. Nem ő tovább szállt. Tovább egészen a csillagokig.
Aznap este az éj csillag tengerén új csillag gyúlt. A lány csillaga, aki nem tudott repülni.
Ha nem akarsz lemaradni:
Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!
Legfrissebb történetek:
2024-11-11
|
Egyéb
Carlos mindent kézben tartott... amíg nem találkozott Angelinával…
2024-11-09
|
Merengő
A végtelen univerzumban nehéz megtalálni a körömlakkot, Gininek azonban sikerült. A vörös,...
2024-11-06
|
Sci-fi
Az ősi idegenek elmélet szerint sok ezer évvel ezelőtt okos földönkívüliek látogattak a bolygóra...
2024-10-26
|
Történetek
fordítás .... Eredeti történet: GESPRÄCHE .... Szerző: MixedPickles .... Literotica; 2015<br...
2024-10-24
|
Novella
Szandra első felnőttfilmjét forgatja.A forgatás jól sikerül partnerével Márkkal kiválóan együtt...
Friss hozzászólások
Legnépszerűbb írások:
2010-09-23
|
Egyéb
Barbara, Kedves!<br />
A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Hasonló történetek
Beküldte: Anonymous ,
2001-08-16 00:00:00
|
Történetek
Azonnal a számba vettem előszőr csak a makkját, és azt kezdtem el nyalogatni. Partnerem szemei már fennakadtak az élvezettől, hangosan nyögött a kéjtől. Én pedig már a golyócskáit vettem a számba, szopogattam, nyalogattam élvezettel. Ő egyre erősebben nyomta a számba ágaskodó szerszámát, melyet amilyen mélyen csak lehet bevettem a számba, és teljes erőbedobással szívtam, szoptam, már néha úgy éreztem, hogy megfulladok a hatalmas fasztól a számban...
Beküldte: Anonymous ,
2001-08-20 00:00:00
|
Történetek
Csókolóztunk és simogattuk egymást. Lassan lefejtette rólam a ruhámat, a melltartómat és végül az aprócska bugyimat. Símogatott és csókolt ahol csak ért. Levette a pólóját és elkezdte kigombolni a nadrágját. Őrjítöen izgató mozdulat volt. Megkérdezte, hogy mit csináljon velem. Nem voltam szégyenlős és elmondtam őszintén a vágyaimat. Ettől teljesen bepörgött...
Hozzászólások
1, meg se nézitek
2, olyan rosz h nem pocsékoltok rá időt..
3, lusta dögök vagytok
ne hagyjatok kétségek közt
How are you today? My name is Penda
I saw your profile on my search for a nice and trusted person so i decided to write to you, I will like you to write and tell me more about yourself direct to my email.( pendabemba) (@) (yahoo.com )
from there i will reply you with more of my details and pictures,
I will be waiting to receive your email,
Have a nice day.
miss Penda
thanks
aaaaa
Helló,
Hogy van ma? A nevem Penda
Láttam a profilt keresni egy szép és megbízható ember, így úgy döntöttem, hogy írok neked, én szeretném, ha írni és mesélj még magadról közvetlenül az e-mail címemet. (Pendabemba) (@) (yahoo.com)
Onnan fog válaszolni neked több az én részletek és képek,
Én is arra vár, hogy megkapja az e-mail,
Have a nice day.
miss Penda
köszönöm