A férfi szúrós szemekkel nézett a zokogó lányra. Eszébe jutott, hogy annak idején az anyja is hasonló helyzetben volt. Kissé morbidnak tartotta, hogy Kathrine Thomson lánya ugyanabba a hibába esett, mint annak idején az anyja, és neki Perselus Pitonnak kellene rendbe hozni az esküdt ellenségének lányának életét.
- Black! Az isten szerelmére ne bőgj már! - rivallt a lányra.
- Sajnálom, csak úgy érzem, lehetetlen helyzetben vagyok, és még maga sem akar segíteni. Kihez fordulhatnék? Az egyetlen ember, aki segíteni tudott volna halott!
- Segítek, de meg kell ígérned, hogy mi után ez a öhm kis probléma rendeződött vissza mész a főhadiszállásra, és senkinek nem beszélsz arról, ami történt. Meg persze arról sem, hogy nekem milyen szerepem volt ebben az egészben.
A lány kézfejével letörölte a könnyeit. Arca maszatos volt a sírástól, de még így is nagyon szép volt. Piton nem értette, hogyan hogy nem veszik észre ezt a hasonlóságot. Kiköpött az anyja, csak a szeme az apjáé... Nem szerette, amikor a lány rá nézett, mert hiába hasonlított Kathrinre, azokról a jégkék szemekről mindig az apja jutott eszébe. Gyűlölni akarta őt, akár csak az apját. Potternél könnyebben ment a dolog, mert neki a stílusa kiköpött James volt. Arogáns. De Emily egészen más. Ő látta benne azt, amit más nem, amit csak Lily Evans és Kathrine Thomson látott meg benne, meg persze Dumdledore.
- Hogyan? - zökkentette ki a gondolataiból egy apró kérdés.
- Elmegyek veled ahhoz a nőgyógyászhoz. És miután mindennel megvagy, módosítom az emlékeit.
- Rendben.
- Elmondanád végre, hogyan kerültél ebbe az állapotba?
- Nem. Induljunk inkább.
Ha nem akarsz lemaradni:
Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!
Legfrissebb történetek:
2024-11-18
|
Novella
Egy tanárnő igyekszik meggyőzni tanítványát, végül saját csapdájába esik.
2024-11-17
|
Novella
A helyszín Argentína.Miguel és párja Sofia életük versenyére készülnek.Vajon győzelmet vagy...
2024-11-11
|
Egyéb
Carlos mindent kézben tartott... amíg nem találkozott Angelinával…
2024-11-09
|
Merengő
A végtelen univerzumban nehéz megtalálni a körömlakkot, Gininek azonban sikerült. A vörös,...
2024-11-06
|
Sci-fi
Az ősi idegenek elmélet szerint sok ezer évvel ezelőtt okos földönkívüliek látogattak a bolygóra...
Friss hozzászólások
Legnépszerűbb írások:
2010-09-23
|
Egyéb
Barbara, Kedves!<br />
A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Hasonló történetek
Beküldte: Anonymous ,
2001-08-19 00:00:00
|
Történetek
Kimentünk a homokba és végigcsókolta a meztelen testem. Gondoltam, hogy gyönyörű estém lesz. Simogatta a melleimet, szívogatta a kemény mellbimbómat. Egyre lejjebb haladt a szájával. A combom belsejét puszilgatta és közben az ujját bedugta az akkor már nedves pinámba és a G-pontomat masszírozta. Nagyon ügyesen csinálta, eszméletlenül felizgatott...
Beküldte: Anonymous ,
2001-08-09 00:00:00
|
Történetek
Bezárta az ajtót és a kis polóját már vette is le, de már azon keresztül is jól látszott a melle, mert melltartó nem volt rajta. Olyan édes feszes mellei voltak, kis barna mellbimbói, csak az ölembe ült és már a nyelve a számba volt, ahogy elkezdtem masszírozni a kis mellet, a kis bimbója már olyan kemény volt, hogy már szúrt, hehe.
Hozzászólások
How are you today? My name is Penda
I saw your profile on my search for a nice and trusted person so i decided to write to you, I will like you to write and tell me more about yourself direct to my email.( pendabemba) (@) (yahoo.com )
from there i will reply you with more of my details and pictures,
I will be waiting to receive your email,
Have a nice day.
miss Penda
thanks
aaaaa
Helló,
Hogy van ma? A nevem Penda
Láttam a profilt keresni egy szép és megbízható ember, így úgy döntöttem, hogy írok neked, én szeretném, ha írni és mesélj még magadról közvetlenül az e-mail címemet. (Pendabemba) (@) (yahoo.com)
Onnan fog válaszolni neked több az én részletek és képek,
Én is arra vár, hogy megkapja az e-mail,
Have a nice day.
miss Penda
köszönöm