Egy hete történt, diszkóban voltam a barátnőmmel, és a haverokkal. Reggel 4 lett vége a diszkónak, én voltam a sofőr, mindenkit hazavittem, és mikor kiraktam az utolsó havert is, csak én és a barátnőm voltunk a kocsiban, ekkor megkérdeztem :
- Nagyon sietsz haza?
- Nem. Mért?
- Nincs kedved kettesben lenni egy kicsit?
- De van.
Én már tudtam egy nagyon jó helyet ahol biztosan nem fognak minket zavarni. Két perc volt kocsival félre álltam és megkérdeztem, hogy hátraüljünk e? Azt felelte, hogy IGEN. Nekem felcsillant a szemem és már szálam át a hátsó ülésre. Ő is beszállt mellém. Elkezdtünk csókolózni, közben a kezemmel simogattam először a haját, majd egyre lejjebb csúsztattam a kezem. Mikor a csípőjéhez értem elhúztam keresztbe a kezem, és elkezdtem kigomboltam a blúzát, ő ekkor rám nézett, és elmosolyodott. Ez kellőképpen felbátorított, úgyhogy folytattam a vetkőztetést. Mikor kigomboltam ott voltak előttem gyönyör-szép mellei (sajna melltartót viselt).
Elkezdtem a nyakát simogatni harapdálni és nyalogatni, ekkor éreztem, hogy megremegett egyre lejjebb haladtam, míg nem elértem a melleihez. Kigomboltam a melltartót (nem ment túl könnyen de sikerült) és elkezdtem a mellét szopogatni. Éreztem, hogy megrázkódik a teste. Újabb csókokkal halmoztam el teste minden porcikáját, miközben a kezemmel a mellbimbóját izgattam, mikor odaértem a nadrágjához felnéztem rá. Tudtam, hogy szűz még, és hogy kocsiban nem akarja. Ezért odahajoltam hozzá, adtam neki egy gyengéd csókot és megkérdeztem, hogy akarja-e. Azt felelte, hogy jól szeretné magát érezni a többi az én dolgom. Én ezt igennek vetem és elkezdtem kigombolni a nadrágját, nagyon szűk farmer volt rajta. Lehúztam a nadrágot majd a bugyit és szétnyitottam a lábát. Nagyon szép és ápolt puncija volt. Lehajoltam és elkezdtem nyalni, a puncija már nagyon nedves volt, az íze olyan sós volt, de nagyon finom. Az illata még mennyeibb volt, odahajoltam az arcához és elkezdtem le smárolni, de a kezemmel azért izgattam a punciját és az egyik óvatlan pillanatban becsúsztattam az újam a barlangjába. Irtó forró volt, majd újra a punciját dörzsöltem.
Elkezdett közeledni számára a vég egyre erőssebben ölelt és az arca is egyre jobban megváltozott (nagyon tetszett). Az ölelése nagyon szoros volt és egyre erősödő, egyszer csak irtózatos erővel magához ölelt, és nem engedett a szorításból. Percekig így ölelt szótlanul, majd mikor kinyitotta a szemét egy csókot nyomott a számra köszönetképpen. És megkérdezte, hogy hogyan viszonozhatná ….. (De ezt majd egy újabb történetben mesélem el)
Ha nem akarsz lemaradni:
Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!
Legfrissebb történetek:
2024-11-22
|
Novella
Ebben a rövid történetben egy idős bácsi jelenik meg a kertvárosi kis kocsma ajtajában kutyájával....
2024-11-19
|
Novella
Édesanyja és unokabátyja szexualitásának egy kislányra gyakorolt hatása.
2024-11-18
|
Novella
Egy tanárnő igyekszik meggyőzni tanítványát, végül saját csapdájába esik.
2024-11-17
|
Novella
A helyszín Argentína.Miguel és párja Sofia életük versenyére készülnek.Vajon győzelmet vagy...
2024-11-11
|
Egyéb
Carlos mindent kézben tartott... amíg nem találkozott Angelinával…
Friss hozzászólások
Legnépszerűbb írások:
2010-09-23
|
Egyéb
Barbara, Kedves!<br />
A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Hasonló történetek
Beküldte: Anonymous ,
2001-08-12 00:00:00
|
Történetek
Először csak verni kezdte, aztán a szájába vette és őrült mód szopni kezdett. Persze én sem voltam rest, aláfordultam, és kedvenc pózomba helyezkedtem, ama "franciába". Én nyaltam a már így is tocsogó punciját, ő pedig ügyesen szopta az én szerszámomat. Megkérdeztem, melyik az ő kedvenc póza, mire a "lovagló" választ kaptam...
Beküldte: Anonymous ,
2001-08-09 00:00:00
|
Történetek
Bezárta az ajtót és a kis polóját már vette is le, de már azon keresztül is jól látszott a melle, mert melltartó nem volt rajta. Olyan édes feszes mellei voltak, kis barna mellbimbói, csak az ölembe ült és már a nyelve a számba volt, ahogy elkezdtem masszírozni a kis mellet, a kis bimbója már olyan kemény volt, hogy már szúrt, hehe.
Hozzászólások