Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Terhes feleségem

Pár éves házasok voltunk, a feleségem nem egészen 5 hónapos terhes, de már látszott, hogy növekszik a pocakja. Örökké kotorászott régi holmik között, egyszercsak ráakadt egy nagyon régi fényképre, amikor is az anyja vele volt terhes és ahogy kivehető volt, sex partin vett részt. Mi tagadás, annak idején én is szívesen felpróbáltam volna, ezt elmondtam a feleségemnek is.
- Nem mondom. Te aztán tényleg kimondod amit gondolsz! Tehát, megbasztad volna Anyámat.
- Ne érts félre, de ezen a képen igencsak sexi. Nem mintha most nem volna az, a lényeg, hogy hamar hozzászoktatott a gecihez.
- Tudod, sokat gondolkoztam azon, hogy engedek a barátnőm meghívásának és elmegyünk egy sex partira.
- Csak nem akarsz terehesen sexelni?
- Miért ne? Annak idején Anyám is járt ilyen partikra. Netán féltékeny vagy a terhes feleségedre?
Hosszas rábeszélés után engedtem, de volt egy feltételem.
- Valahogy ráveszed anyádat, hogy feküdjön le velem. Tudom, hogy jóval idösebb, de még kurva sexi.
A következő hét végén mentünk egy lakásra, ahol nem kis meglepetésemre, csak terhes nők voltak, köztük olyanok is, akiknek már igencsak nagy volt a pocakjuk.
A"bemelegítést" a házigazda nő adta meg, aki középre állva teljesen meztelenre vetkőzött, körbenézve megkérdezte:
- Na, ki akar megbaszni?
Állítólag a 7. hónapban volt, láthatóan a jelenlévő férjét ez egyáltalán nem zavarta, ő, az én feleségem melleivel volt elfoglalva, aki levette a felsőjét, hogy jobban hozzáférhessenek. Pillanatok alatt több hapsi vette körül - persze meztelenül - álló péniszekkel igyekeztek minél jobban megközelíteni feleségem száját.
Ő csak nevetett és egyáltalán nem zavarta, hogy meztelenre vetkőztetik és pinájában kotorásznak.
A házigazda nő látta, hogy a férje és annak haverjai milyen jól szórakoznak, így hát az ölembe ült, úgy, hogy szinte felkínálta a melleit.
Még szoptam a mellit, de azért körülnéztem, minden nő kefélt és ami a legjobban meglepett, hogy mikor a hapsik elélveztek, szinte mindegyik a nő hasára élvezett.
Közben néztem a feleségem, aki már valamelyik pacák faszát szívta, miközben a házigazdánk keféli, ami láthatóan tetszett neki. Pont akkor néztem oda, mikor a hapsi elélvezett, tele gecizve a száját, a házigazdánk szinte látványosan ráélvezett a hasára. Mint később megtudtam, titokban valaki mindezt felvette, de kaptunk belőle egy másolatot, ami később sok mindent megoldott.
Na, de most még itt tartunk. A feleségem nagyon jól bírta, már másik két pacák "agyusztálta". Én meg úgy éreztem, eleget simogattam a házigazdánk pocakját, beleültettem a keményen álló dákómba és lovagoltattam, neki ez egyáltalán nem volt fucsa, hisz, mint mondta, rengeteg sex partira jár.
Nem tudom, hogy elélvezett-e, de egyszercsak hirtelen leszállt rólam és szopni kezdett.
Mintha csak a feleségem csinálná. Nagyon jól szopott, az összes gecit kiszívta, majd körbenyalta a makkot, nem hagyva rajta semmit.
Otthon az volt feleségem első megszólalása, hogy elmegy zuhanyozni, mert tiszta geci.
Este megnéztük a kapott lemezt, ami igencsak sexre ingerelt bennünket, miközben keféltünk a feleségemnek támadt egy ötlete.
- Ezt a felvételt megmutatom Anyámnak, így sokkal könnyebb lesz rábeszélni, hogy basszon veled.
Úgy is volt. De az anyósomnak az volt a feltétele, hogy a lánya is ott legyen.
Így hát örülnöm kell a kedvező lehetőségnek, csak bírjam szusszal.
Hát, arra igencsak szükség volt, nem is gondoltam volna, hogy az anyósom ilyen sexéhes. Úgy kiszívta a faszomat, hogy azt hittem az összes velőm elmegy.
 
 
 
 
Hozzászólások
Gábor Szilágyi ·
Rém nyenge!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: