Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Rémpásztor: Nagyon szépen köszönök minden...
2024-04-28 00:36
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Nyári délután

Ragyogó napsütéses szombat délután volt, a teraszon napozgattam, amikor csörgött a telefonom. Egyik régi barátnőm hívott (akivel mellesleg szórványos szexuális kapcsolatom volt régebben), hogy még aktuális-e a kiadó albérlet, mert a barátnőjével szeretnék megnézni. Igenlő válaszomra bejelentette, hogy még ma jönnek, ha lehet. Mondtam, hogy örömmel látom őket.

Rendbe szedtem magam, mert sosem lehet tudni... Egy óra múlva megérkeztek a lányok, mindkettő topban és igencsak rövid miniben, amitől azonnal beindult a fantáziám...Régi barátnőm, Juli nagyon jól nézett ki, de Gabi, akit csak látásból ismertem, még vadítóbb volt. A kert hátsó részében levő kis házikó nem nyerte meg a tetszésüket, de kárpótlásként meghívtam őket egy italra. A vodka és pezsgő megtette a hatását, egyre oldottabb lett a hangulat, meglepetésemre a lányok meg-meg simogatták egymást, könnyű puszikat adtak egymásnak, amitől nekem igencsak melegem lett.

Juli, a barátnőm megkérdezte, hogy lezuhanyozhat-e, én pedig már mutattam is neki a fürdőszobát. Mire visszaértem, Gabi már félmeztelenül, hason fekve napozott a teraszon és megkért, hogy kenjem be naptejjel. Lassan, körkörös mozdulatokkal dörzsöltem a bőrébe a napolajat, láttam, hogy beleborzongott az érintésbe. Megfordult, merev mellbimbói árulkodtak a vágyairól. Kezem akaratlanul is vándorútra indult, simogatni kezdtem a ciciket, morzsolgattam a mellbimbókat és hallottam, ahogy egyre mélyül, akadozik a légzése. Ekkor lepett meg bennünket Juli, egy szál fürdőlepedőbe csavarva, rögtön Gabi szájára hajolt és vad nyelves csókot adott neki, közben lehullott róla a lepedő és látni engedte tömör, jó formájú melleit és meredező bimbóit.

A puncija teljesen borotvált volt, nagyajkai között megcsillantak a nedvei, a köldökében piercing, körülötte diszkrét tetoválás. Keze szinte azonnal Gabi bugyijába csúszott... Én még soha nem láttam két, ennyire egymásra izgult nőt és a látvány persze rám is merevítő hatással volt. Kértem, hogy a szomszédok miatt inkább a hálóban folytassuk, amibe azonnal beleegyeztek. A széles franciaágyon a két lány mohón egymásnak esett. A Juli szőke haja jól harmonizált Gabi vörösével. A kis vörös bugyija hamar lekerült, borotvált punciját vadul dörzsölte Juli kopaszkájához. Én a fotelben ülve néztem a váratlan leszbi show-t és meredező farkammal játszadoztam. Egy idő után nem bírtam magammal és közéjük feküdtem, bár tartottam az elutasítástól, hiszen szinte teljesen elfelejtkeztek rólam, de kellemes meglepetésemre örömmel szorítottak helyet maguk között.

Fantasztikus volt két ruganyos, odaadó női test közt heverni. Juli rögtön a számra ült, szaftos puncija követelte a nyelvem, Gabi a farkam vette kezelésbe, amitől, ha lehet, még keményebb lettem. Juli segge a számon körözött, egyre vadabb mozdulatokkal, közel járt az orgazmushoz, Gabi pedig szép lassan ráhúzta magát meredező szerszámomra és könnyed lovaglásba kezdett. Juli orgazmusa hatalmas volt, nagyot harapott Gabi vállába és végigkarmolta a melleit, majd legördült rólam, hátra kúszott és nyalogatni kezdte a golyóimat, nyalogatta Gabi popsiját. Nem akartam még elélvezni, bár közel jártam hozzá, ezért megkértem Gabit, hogy feküdjön Juli mellé. Az elém táruló két nedves pina csak tovább fokozta a vágyaimat, markoltam a melleiket, felváltva nyaltam és ujjaztam őket, ami Juli második orgazmusát eredményezte.

Vadul csókolta Gabit, aki követelte, hogy folytassam a baszást. Kemény dorongom most már cseppet sem finoman vágtam vágyakozó lukába, vállamra vettem lábait és erősen, nagy lökésekkel keféltem, amitől hihetetlen gyorsan elélvezett. Juli négykézláb kínálta szétnyíló, kéjnedves pináját, amit birtokba is vettem, tövig nyomtam a farkam felizgatott vaginájába. Rögtön mozogni kezdett, tolta a seggét, körözött vele, ami már nekem is sok volt, hatalmas hörrenéssel élveztem el, kirántva a farkam a pinájából és a hátára spricceltem. Gabi rögtön ott termett és mohón nyalogatta a még forró gecit, Juli pedig csókot követelt tőle.

Gyönyörű látvány volt a két kielégült nő csókolózása és a tudat, hogy a játszadozó nyelveik közt az én spermám keveredik a nyálukkal. Egymást simogatva, összebújva aludtunk el, hogy késő éjjel felébredve folytassuk, de ez már egy másik történet lesz.
Hasonló történetek
29943
Bezárta az ajtót és a kis polóját már vette is le, de már azon keresztül is jól látszott a melle, mert melltartó nem volt rajta. Olyan édes feszes mellei voltak, kis barna mellbimbói, csak az ölembe ült és már a nyelve a számba volt, ahogy elkezdtem masszírozni a kis mellet, a kis bimbója már olyan kemény volt, hogy már szúrt, hehe.
20937
Csókolóztunk és simogattuk egymást. Lassan lefejtette rólam a ruhámat, a melltartómat és végül az aprócska bugyimat. Símogatott és csókolt ahol csak ért. Levette a pólóját és elkezdte kigombolni a nadrágját. Őrjítöen izgató mozdulat volt. Megkérdezte, hogy mit csináljon velem. Nem voltam szégyenlős és elmondtam őszintén a vágyaimat. Ettől teljesen bepörgött...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történetröl?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: