Van amcsiba egy kint tanulólány ismerősöm. Amikor nyáron itthon volt és feljött a vízumát intézni, nálam szállt meg. Még Csabiéknál laktam. Egy éjszakát töltött fent és másnap együtt mentünk haza. Hát az este nem sikerült valami fényesen, mind a ketten elég idegesek voltunk vagy inkább izgatottak. Egyszóval gyatra volt.
Másnap fagyos is volt a vonaton a hangulat. Az esti vonattal mentünk, ami este 11-re ér Csabára. ez egy nemzetközi gyors és nem volt sok ember a vonaton, így külön fülkénk volt és függöny is volt rajta. Manapság már ezeket is lelopták. Elkezdtem simogatni meg masszírozni, mire ő megkérdezte, hogy ezt még is, hogy gondolom. De hamar megtaláltuk a módját. Egy baromi szűk naci volt rajta és majd eltört a csuklom az izgatás közben.
Levette a bugyiját és egy bő rövidnacit vett fel. Így legalább elé térdelve nyelvel is tudtam dolgozni. A többiről nem is szólva, csak lazán félre kellett húznom. Alig bírtunk leszállni a vonatról. Tök jó volt, ahogy hallottunk amint néha lassítanak a fülke előtt.
Őt ez teljesen felizgatta, engem egyrészt izgatott, másrészt meg gátolt az elmenésben. Így mindenkinek meg volt a saját öröme. Tudom ajánlani mindenkinek.
Ha nem akarsz lemaradni:
Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!
Legfrissebb történetek:
2024-11-19
|
Novella
Édesanyja és unokabátyja szexualitásának egy kislányra gyakorolt hatása.
2024-11-18
|
Novella
Egy tanárnő igyekszik meggyőzni tanítványát, végül saját csapdájába esik.
2024-11-17
|
Novella
A helyszín Argentína.Miguel és párja Sofia életük versenyére készülnek.Vajon győzelmet vagy...
2024-11-11
|
Egyéb
Carlos mindent kézben tartott... amíg nem találkozott Angelinával…
2024-11-09
|
Merengő
A végtelen univerzumban nehéz megtalálni a körömlakkot, Gininek azonban sikerült. A vörös,...
Friss hozzászólások
Legnépszerűbb írások:
2010-09-23
|
Egyéb
Barbara, Kedves!<br />
A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Hasonló történetek
Beküldte: Anonymous ,
2001-08-20 00:00:00
|
Történetek
Csókolóztunk és simogattuk egymást. Lassan lefejtette rólam a ruhámat, a melltartómat és végül az aprócska bugyimat. Símogatott és csókolt ahol csak ért. Levette a pólóját és elkezdte kigombolni a nadrágját. Őrjítöen izgató mozdulat volt. Megkérdezte, hogy mit csináljon velem. Nem voltam szégyenlős és elmondtam őszintén a vágyaimat. Ettől teljesen bepörgött...
Beküldte: Anonymous ,
2001-08-08 00:00:00
|
Történetek
Már lassan közel voltam hogy elélvezzek, ekkor ő hatalmasokat kezdett el szívní a makkomon, én azonnal elélveztem, bele a szájába, a kis édes annyira szívta a farkam hogy jó sokat kiszivott belőle. A kis szája tele volt a fehér nedüvel, majd lenyelte, és azt mondta hogy isteni volt, még soha nem élveztek a szájába...
Hozzászólások