Vagy négy éve történt, hogy egy szombati buli volt kilátásban. 21 éves voltam. Túl egy jó pár kapcsolaton. Sok lánnyal és sokszor szeretkeztem már, de ez a történet túltett mindegyiken.
Szóval, mint említettem szombat, délután, készülődés. Haverommal megbeszéltük, hogy találkozunk budán egy kis füstös kocsmában, hogy onnan kissé bemelegítve érkezhessünk meg a Közgáz-ra. Itt csatlakoztunk a többiekhez. Volt egy lány a csapatban, akit addig csak egyszer láttam és igazán fel sem figyeltem akkor rá, mivel nem az a típusú nő volt, aki nekem tetszett volna. Most mégis, mintha lett volna benne valami, valami olyan kisugárzás, ami megőrjített. Sajnos mikor bemutatták kiderült, hogy van egy komoly élettársa és egy 1 éves lányuk, ezért kezdeti érdeklődésem is alább hagyott. Beindult a buli, az alkohol nagy mennyiségben folyt le a társaság torkán, így a hangulat egyre inkább fokozódott. A társaság szétszéledt és egy alkalommal csak én és a lány maradtunk az asztalnál. Egy hirtelen ötlettől vezérelve táncba invitáltam. Ezután emlékeimben csak annyi maradt meg, hogy táncolunk, iszunk a bárpultnál, táncolunk, beszélgetünk a bejárat melletti lépcsőnél.
- Keressük meg a többieket! - mondom egy tánc végeztével.
- Jó menjünk. - mondja Ő!
Végigjártuk az egész klubbot, de csak egy haverral találkoztunk. Ő éppen el volt foglalva egy számomra ismeretlen hölgyikével. Tőle tudtuk meg, hogy a társaságunk szétszéledt, nagy része hazament, egy páran pedig átmentek az E-klubba. Elgondolkodtam, hogy menni kéne valahová, de ötletem nem volt, így a lányra hallgatva elindultunk a Margit Szigetre, hogy sétálgatunk egy kicsit. Nyár volt, de nem volt az az eszméletlen meleg és észrevettem, hogy a lány fázik, így átkaroltam. Így sétáltunk tovább, mire hirtelen megcsókolt. Hosszú, meleg csók volt és hát mivel akkor már egy-két hete nem voltam senkivel, igen hamar felágaskodtam. Menjen a halál a szigetre. Felajánlottam a lánynak, hogy menjünk fel a nagymamámhoz ő nem messze lakik innen.(Én nem budapesti vagyok, így hozzám nem mehettünk. Hozzá meg értelem szerűen ugyancsak nem.) Elindultunk, de mind a ketten úgy fel voltunk pörögve, hogy méterenként egymásnak estünk. Így a józanész azt diktálta, ha haza akarunk érni, akkor jobb lenne taxit fogni.
Taxi leint, go nagymami, akit a taxiból felhívtam, hogy megyünk. Ne lepődjön meg az öreglány. Egyébként nem az a meglepődős fajta, de nem szoktam lányokat felhurcolászni hozzá hajnalban. Mire megérkeztünk, a nyagyim már megágyazott nekünk. Egyetlen probléma az volt, hogy a lakás ahol lakott egy szoba konyhás. A szoba egy szekrénysorral volt elválasztva, mivel néha voltak albérlői, így némiképp el volt választva a két ágy egymástól. Szóval egyik ágyon a nagyi, a másikon meg mi. Kellemetlen szitu, de még mindig jobb, mint a szigeten egy padon. Vártunk egy darabig, míg a nagyim elaludt, legalábbis úgy gondoltuk, addig csak csókolóztunk, simogattuk egymást, nyaltuk faltuk a másiknak minden egyes porcikáját. Én a puncija nyalogatásával foglalatoskodtam, míg ő szopott nagyon finoman és érzékien. Mikor úgy gondoltuk, hogy szabad a pálya elkezdtünk szeretkezni, de addigra már annyira fel voltunk izgatva mind a ketten, hogy miután bevezettem farkamat a forró nedves puncijába, szinte egy-két lökés után elélveztünk mind a ketten egymás száját harapdálva, nehogy túl nagy zajt csapjunk. Ezután feküdtünk egymás mellett, és kis idő múltán ismét elkezdődött a másik testének tüzetes vizsgálata, kézzel és szájjal egyaránt. A második szeretkezés már sokkal hosszabbra sikerült, de legalább akkor, ha nem nagyobb élvezéssel ért véget mind a kettőnk részéről.
Ezután nem is volt kétséges, hogy jöhet a harmadik. A harmadik volt a csúcsok csúcsa. Az ismételt izgatások után a lány hasra feküdt, széttárta a lábait így engedve utat a duzzadó farkamnak. Egyik lökés a másik után következett, míg ő el nem tolt magától, megfogta a férfiasságom, végighúzogatta a csiklójától kezdve egészen a fenekéig, sokszor egymás után, majd mikor már az egész alsórésze tocsogott a nedvességtől lassan, szinte észrevehetetlenül bevezette farkamat a szűk popólyukába. Nekem ez volt az első anális élményem életemben, de azóta sem volt ilyen jó senkivel. Szinte akadály nélkül teljes hosszában fogata be a szűk kis barlang a szerszámomat, olyan élvezetet okozva ezzel, mint még soha senki. Ezután hosszan szeretkeztem a fenekével, mielőtt eljött volna a legnagyobb öröm, ami addigi életem során kijutott nekem. Szinte vonyítva élveztünk el mind a ketten. Hullafáradtan hevertem a lányon, alig kaptunk levegőt. Mikor végre fel tudtam tápászkodni, mellé bújtam és kis beszélgetés után elaludtunk. Másnap délelőtt ébredtünk, a nagyim éppen boltban volt, így aznap nem találkoztunk vele. De egy héttel később mikor felmentem meglátogatni cinkos mosollyal megkérdezte, hogy aludtunk a múltkor. Én elmosolyogtam magam és mondtam, hogy "jól"!
A lánnyal még egyszer találkoztam, de csak rövid ideig volt a buliban. Ő nem tudja, de ez volt életem legnagyobb kefélése, és ezt köszönöm neki!
Ha nem akarsz lemaradni:
Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!
Legfrissebb történetek:
2024-11-23
|
Novella
Egy fiatal férfi randevúra hívja az ismert színésznőt.
2024-11-22
|
Novella
Ebben a rövid történetben egy idős bácsi jelenik meg a kertvárosi kis kocsma ajtajában kutyájával....
2024-11-19
|
Novella
Édesanyja és unokabátyja szexualitásának egy kislányra gyakorolt hatása.
2024-11-18
|
Novella
Egy tanárnő igyekszik meggyőzni tanítványát, végül saját csapdájába esik.
2024-11-17
|
Novella
A helyszín Argentína.Miguel és párja Sofia életük versenyére készülnek.Vajon győzelmet vagy...
Friss hozzászólások
Legnépszerűbb írások:
2010-09-23
|
Egyéb
Barbara, Kedves!<br />
A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Hasonló történetek
Beküldte: Anonymous ,
2001-08-13 00:00:00
|
Történetek
Mikor már teljesen megmerett, kigomboltam a nadrágját és elővettem az óriási farkát! Nyengéden elkezdtem a nyelvemmel dédelgetni. Ő közben a melleimet kezdte simogatni. Majd a makkjához érintettem a mellbimbóimat és a faszát kezdtem dögönyözni a melleim között, úgy, hogy még a golyói is összezsugorodtak a kéjtől...
Beküldte: Anonymous ,
2001-08-15 00:00:00
|
Történetek
Norbi látva kiéhezett puncimat, magára rántott és megkeményedett bimbóimat kezdte csókolgatni. Én pedig megleptem őt azonnal, hogy a farkára csúsztattam vágytól izzó puncimat. Gyönyörű nagy farka volt és mélyen belémhatolt. Ekkor Roland mögém helyezkedett és lassan elbarangolt csodálatos popsimban...
Hozzászólások
Bocs, de ezen jót nevettem. Egy kicsit kizökkentett. A nagymama beleírása tetszett nekem, mert személyesebbé teszi ezt az egyéjszakás kalandot. Ilyen is van, bár szerintem kevesebb, mint ami ezekben a történetekben.
Leticia
Éljen minden bájos szép nö :-)))