Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
laci78: és akkor ott lesz még a negyed...
2024-10-07 17:02
laci78: és akkor egy hetet várni a fol...
2024-10-07 15:07
Gumoo: Nyomokban igazságot tartalmazz
2024-10-06 02:53
laci78: de legalább megpróbáltad!
2024-10-05 19:53
Xavierr_00: Nagyon sajnálom a veled történ...
2024-10-05 19:04
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Egy Beach House-i este


Ez idén nyáron történt meg velem, pontosan 3 hete. Minden egy balatoni este kezdődött. Barátnőmmel voltam Siófokon egy apartmanban és egyik este unatkoztunk, és elmentünk a Beach Haus-ra. Hozzá kell tenni, hogy barátnőm diszkós, én pedig rocker vagyok, úgyhogy aznap kivételt tettem, és nem rockercuccba mentem, csak a bakancsom volt kivétel, ami mindig rajtam van. Szóval rögtön elindultunk pasit keresni, és én ki is szúrtam magamnak egy helyes szőke hajú srácot, akivel szemeztem is. Aztán ő eltűnt a tömegben. Nagyon sajnáltam, de végül lemondtam róla. Barátnőm időközben lelépett egy pasival, és már nagyban smároltak egy közeli padon. Szóval leültem az egyik fa tövébe, és akkor újra megláttam Őt. Pont felém közeledett mosolyogva.

Megfogta a kezemet és bemutatkozott, legnagyobb meglepetésemre németül. Nem jelentett nagy gondot a válasz, mivel németet tanulok. Elindultunk egy számomra ismeretlen helyre, ahol javában ordított a discozene. Magához húzott és lesmárolt, közben a kezével megmarkolta a fenekemet, amitől teljesen beindultam. Annyira jól smárolt, hogy szinte a föld felett voltam 1000 m-rel, és megremegtem, akárhányszor csak erősen belemarkolt a fenekembe. Azután elhúzódott és vezetett kifelé a discóból, egy teljesen elhagyatott részre vitt, ahol csak pár smároló párt láttam, mert nagyon sötét volt. Finoman lelökött a földre és mellémfeküdt, azután újra lesmárolt, miközben benyúlt a polóm alá, és gyengéden simogatta a mellemet. Éreztem, hogy tiszta nedves vagyok, és már kívántam, hogy minél előbb odanyúljon. Lassan megcsavarta a mellbimbómat és elkezdte a nyelvével ingerelni, miközben néha ráharapott egy kicsit. Azután lassan elkezdte a hasamat puszilgatni, közben a kezével kigombolta a nadrágomat, és benyúlt a bugyimba. Egy ideig simogatta a nedves puncimat, azután lehúzta rólam a nadrágot, és magához szorított, miközben újra csókolni kezdett. Közben az egyik kezével folyamatosan simogatott ott, a másikkal pedig erősen magához húzott.

Annyira kívántam, hogy már nem bírtam magammal, és megragadtam a farkát, elkezdtem húzogatni, amire egy nyögés volt a válasz. Azután eltoltam őt magamtól (nagyon nehezemre esett...), ő a hátára feküdt, én pedig puszilgattam neki, majd bevettem a számba a farkát, és nyalogattam, szopogattam, amitől ő teljesen begerjedt, és a hajamat markolászta. Éreztem, hogy megfeszül és beleélvezett a számba, még egy kicsit puszilgattam ott lent, azután melléfeküdtem a fűbe, ő pedig szorosan magához szorított. Bár nem tette be a farkát, mégis nagyon élveztem ezt az éjszakát, és egy kicsit fájt az a tudat, hogy utána soha többé nem fogom látni. Na ennyi volt, remélem tetszett a történetem, persze átélni egészen más élmény volt.
Hasonló történetek
30463
Bezárta az ajtót és a kis polóját már vette is le, de már azon keresztül is jól látszott a melle, mert melltartó nem volt rajta. Olyan édes feszes mellei voltak, kis barna mellbimbói, csak az ölembe ült és már a nyelve a számba volt, ahogy elkezdtem masszírozni a kis mellet, a kis bimbója már olyan kemény volt, hogy már szúrt, hehe.
22951
Olyan őrült szenvedély lett rajtunk urrá, hogy letéptük egymásról a ruhát, és vadul csókolgattuk a másik testét. Becsúszott a lábaim közé, és a forró lucskos kis szűk puncimat csókolgatta. Nagyon imádom a fürge nyelvét. Jól megszopogatta a csiklómat majd ügyesen dugdosta a nyelvét a szűk kis lyukamba. Ezt addig csinálta míg a kélytől szédülve megnem feszült mindem izmom...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történeröl?

Sylvie01 ·
A Bech house egy nyitott disco, es vannak korulotte fak!
Amugy eleg xarul tudsz fogalmazni, nem is tudom hanyszor olvastam egymas utan azt a szot, h \\"kozben\\"!
Hat igen, azt tudtam, h a rockerek igenytelenek, de hogy ennyire.... a fuben, mindenki szeme lattara, raadasul egy tok ismeretlen pasival, akinek meg a nevet sem tudod... BUSZKE LEHETSZ MAGADRA!

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: