Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
laci78: és akkor ott lesz még a negyed...
2024-10-07 17:02
laci78: és akkor egy hetet várni a fol...
2024-10-07 15:07
Gumoo: Nyomokban igazságot tartalmazz
2024-10-06 02:53
laci78: de legalább megpróbáltad!
2024-10-05 19:53
Xavierr_00: Nagyon sajnálom a veled történ...
2024-10-05 19:04
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Az osztálytársnőm

Sziasztok! Ez a történet 16 éves koromban esett meg a házunkban, a 16. szülinapi bulimon. A szüleimmel megbeszéltem, hogy a 16. születésnapomat egy nagy bulival szeretném megünnepelni ahová az osztálytársaimat hívom el. Persze kellett némi rábeszélés de megengedték, sőt az addigi időre el is utaztak, mert úgy is le akartak menni a nagymamámhoz. Tehát ez jól összejött! Szombat 6 órára írtam ki a buli kezdetét. Kb. 8 órára mindenki megérkezett, de a buli már tombolt! Hangos zene, kaja, pia, forró hangulat, tehát minden megvolt, ami csak kell. 10-kor ünnepelt meg engem a csapat, aztán folytatódott a fergeteg.

Az osztályban volt 4 olyan lány, akivel el tudtam volna képzelni egy-két dolgot, de egy különösen tetszett: Lilla! Ráadásul ma este őrjítően öltözött fel: fehér feszülős jól átlátszó gatya volt alatta fehér tanga. Felül egy mellhez simuló top hasa szabadon. 12 óra felé már mindenkiben volt annyi pia, hogy a gátlások gyengüljenek. Többen is összejöttek, így alig volt olyan helység, ahol ne smároltak volna. Én Lillával az udvaron beszélgettem, de persze a téma nem más, mint a sex. Aztán egyszer csak nagy nehezen kiböktem neki, hogy nagyon tetszik és, hogy szeretnék vele járni (nagyon nagy hülyeségnek tartottam ezt nem tudom miért). Itt nem mertem a szemébe nézni. Ő nem válaszolt, csak lesmárolt, így tiszta volt a válasz. Nagy volt a boldogságom hiszen kb. fél percekre álltuk csak le a nagy smárolással. Aztán elkezdett a kezem vándorolni testén. Simogattam a hasát, majd topon keresztül a mellét. Ő nem nagyon ellenkezett. Majd lassan benyúltam a top alá, de itt megfogta a kezem, és azt mondta, hogy ne csináljuk az udvaron. Én teljesen beindultam, hiszen arra sem számítottam, hogy megengedi-e a tapizást. Mondtam neki, hogy menjünk fel a szobámba. Neki nem kellett 2-szer mondani.

Elindultunk befelé a házban, ahol még mindig nagyszerű hangulat uralkodott. Az emeleten volt az én szobám, de mindenkinek megtiltottam, hogy felmenjen az emeltre a buli ideje alatt. Itt úgysem volt semmi érdekes. De azért vigyázva mentünk, fel nehogy észrevegyenek. Bementünk a szobámba, ahol kislámpát gyújtottam, ami halk fényt adott. Hevesen kezdtünk csókolózni, közben egy mást vetkőztettük. Mikor levettem Lilla felsőjét 2 évi várakozásom teljesült. Nagyon szép mellei voltak. Azt kérte, hogy izgassam a mellbimbóját. Nekem se kellett többször mondani rögtön, szopni kezdtem őket. Nagyon élvezte ezt, szapora légzéséből is észre vettem. Majd levette pólómat és puszilgatni kezdte a mellkasomat. Aztán megbasztam és hazament.
Hasonló történetek
22949
Olyan őrült szenvedély lett rajtunk urrá, hogy letéptük egymásról a ruhát, és vadul csókolgattuk a másik testét. Becsúszott a lábaim közé, és a forró lucskos kis szűk puncimat csókolgatta. Nagyon imádom a fürge nyelvét. Jól megszopogatta a csiklómat majd ügyesen dugdosta a nyelvét a szűk kis lyukamba. Ezt addig csinálta míg a kélytől szédülve megnem feszült mindem izmom...
25550
Norbi látva kiéhezett puncimat, magára rántott és megkeményedett bimbóimat kezdte csókolgatni. Én pedig megleptem őt azonnal, hogy a farkára csúsztattam vágytól izzó puncimat. Gyönyörű nagy farka volt és mélyen belémhatolt. Ekkor Roland mögém helyezkedett és lassan elbarangolt csodálatos popsimban...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történeröl?

HOZ_hun ·
Huu, most hogy így a topik élére kerül egy két régebben írt történet, látom kihagytam pár gyöngyszemet.



Nos hogy mi a véleményem?

Szegény Péter nagy lendülettel, buzgalommal, nekiált leírni a történetet. Egyre jobban belemelegszik, a betük szépen csatasorban menetelnek a képernyön. A billentyúzet vad kopogása viszhangot vet a sötét szoba falain. A történet közeledik a csúcsponthoz, Péter keze szinte remeg az izgalomtól, és akkor...hallja hogy fordul a kulcs a zárban. "Ahh NEEEM anyáék hazajöttek" nyögi és odavágja utolsó mindent elrontó záró mondatot: "Aztán megbasztam és hazament.". Puff ENTER. Gép kikapcs, be az ágyba és...YES anyuci nem vett észre semmit. Kicsit még remeg, mikor a szomszéd szobában a szülök elcsendesedve nyugovóra térnek.



Asziszem ebben minden benne volt. Nekem ez jutott az egészröl eszembe. De most tényleg? Nem?

Don Corleone ·
Hamar munka ritkán jó!

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: