Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Woodgate: A sorozat annyira magával raga...
2024-10-08 23:18
laci78: és akkor ott lesz még a negyed...
2024-10-07 17:02
laci78: és akkor egy hetet várni a fol...
2024-10-07 15:07
Gumoo: Nyomokban igazságot tartalmazz
2024-10-06 02:53
laci78: de legalább megpróbáltad!
2024-10-05 19:53
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Álom 7/1

Azért, valahol szégyelte magát. Apuka, anyuka pici fia bevonul katonának, és egy hét után a kórházban köt ki...

Szó se róla, nem ehhez volt szokva. Az egy hét alatt az idegességtől nem volt széklete, a fűtetlen körlettől meg tüdőgyulladást kapott. A századparancsnoka saját kocsijával vitte be a katonai kórházba, útközben vígasztalva, hogy mindent meg lehet szokni. Igaza lett, utána többet semmi baja sem volt. A kórházi első hét a gyógyulás jegyében telt el, ám a második héten - mint kiderült - visszajött szabadságról az egyik fiatal ápolónő. A fiú amikor csak ideje engedte - éppen nem kellett vizsgálatra mennie, nem volt vizit - igyekezett a lány közelében lebzselni. Még azt is felvállalta, hogy időnként besegít a munkájukba, így a többi, talán irigy, idősebb nővér elnézte nekik az együttlétet.

Már néhány nap után érezték a vonzalmat egymás iránt, de a lehetőségeik meglehetősen behatároltak voltak. A kórházban nem igazán volt alkalmas hely az intim együttlétre, a városba meg nem mehettek, hiszen a fiú mint katona nem hagyhatta el az intézményt. A kórteremben ahol a fiú gyógyult, három ágy volt. Az ajtó felőlin egy idős úr feküdt valamilyen belgyógyászati problémával, rosszul hallott, nehezen mozgott, sokat aludt. A középsőn a fiú "lakott", az ablak felőli üres maradt, miután használóját hazaengedték. Az első "majdnem sikerült..." alkalmával a lány a reggeli, és a vizit után az öregúrral foglakozott. Fürdetés címén, nedves ruhával áttörölgette a tatát. Ágyneműt cserélt, szóval ellátta az öreget. Véletlen-e vagy sem, a két ágy közé állva dolgozott szorgosan, időnként le-lehajolva. A srác tágra nyílt szemmel bámulta a rövid köpeny alól felbukkanó, a bugyi által alig takart formás popsit, a combok között a nagyajkak vonulatát.

A reggelis edényeket összeszedő alkalmazott a kocsiját a bejárati ajtó előtt állította le, így a kórterembe csak annak eltolása után lehetett volna bejutni. A lány mosolyogva hátra nézett, a tátott szájjal bámuló legényre, és közelebb pucsította a fenekét hozzá. Aki nagy levegőt vett, és még fekve az ágyon benyúlt a kívánatos combok közé, és határozott mozdulatokkal simogatni kezdte a combjait. Bár egy pillanatra benn szorult a levegője, farát illesztgetve tovább törölgette a beteg hátát a nedves ronggyal. A fiú pillanatok alatt ráérzett a dologra, és bőszen markolászta a fenekét, simogatta az ágyékát, amire a lány csendes riszálással válaszolt. Felbátorodva félrehúzta a parányi fehérneműt, és lágyan izgatni kezdte a már meglehetősen nedves kisajkak környékét.

Egyre lassabb mozdulatokkal, meg-megakadva végezte már csak a munkáját a lány, és ködösödött a tekintete, amikor felszabadult a bejárat. Nehezen sikerült erőt vennie magán, és határozottan félrelépve befejezte a pettinget. Gyors mozdulatokkal fejezte be az öreget, s már ment volna, amikor tekintete a kétségbeesett pofát vágó, a lepedő alatt magához nyúló srácra esett. Elvigyorodott, és a szennyeskocsit villámgyorsan betolta a két ágy közé, hogy az öregtől és az ajtótól takarva legyenek. Lekapta a fiúról a lepedőt, szelíden félretolta a srác önmagát markolászó kezeit, majd egy steril törlőkendővel letakarva a meredező tagot, húzogatni kezdte a fitymát le-föl. Néhány mozdulat elegendő volt a kiéhezett ifjúnak, és máris eláztatta a kendőt. A lány gyakorlott mozdulatokkal felitatta a nedveket, és már libbent is ki a folyosóra tovább dolgozni.

Egy másik alkalommal, a teherliftben állva jött el a kedvező alkalom, ugyanis a legfelső szintről, az alagsorban lévő mosodáig kerek öt percig vánszorog a lift. Szerét ejtették, hogy ők juttassák le a cuccot. Amint rájuk záródott az ajtó, egymásnak estek. Pillanatok alatt padlóig zuhant a lány bugyija, alig maradt ideje, hogy papucsa sarkával felemelje a kezéig, hogy zsebre tehesse, és kezével máris gyúrni kezdte a fiú szerszámát. A srác két kezével felhajtotta lány köpenyét egészen a derekáig, majd ugyanazzal a mozdulattal továbbhaladva a kebleket vette kezelésbe. Vadul, célratörően fedezték fel egymás testének rejtett zugait is. Már a negyediknél járhattak, amikor a lány szemben állva a fiúval, egyik lábát a kocsira feltámasztva, felkínálta lüktető ágyékát a pizsama sliccén peckesen kikandikáló vitéznek. A fiú azonnal megtámadta a párásan, mi több csatakosan szétnyíló kisajkakat, és elemi erővel igyekezett pumpálni. Ám hiába igyekezett homorítani a lány, előrefeszítve ágyékát, hiába feszült ívbe a fiú háta, csak nem sikerül elég mélyre döfnie peckes vitézét.

Már a másodikon voltak amikor rájöttek, hogy ez így nem tökéletes. Egyszerre kapcsoltak, és a lány hátat fordított a fiúnak, és a kocsiba kapaszkodva lehajolt. A fiúra az elé táruló panoráma, a formás farpofák, a popsi nyílás sötétje, a már vörösen izzó szétnyíló hüvelybemenet, észbontó hatással volt. Szinte révületben állt szorosan a farpofák közé, és lassan kiélvezve minden millimétert tövig vezette a lompost a helyére. Amikor beért, megkapaszkodott a lány melleiben, és amennyire a szűk hely lehetővé tette, magára feszítette, majd eltolta magától, hogy éppen csak a makkja hegye érintette a máskor petyhüdt, ráncos, most azonban telt, feszes, élettel teli, kéjnedves ajkakat. Azután ismét hagyta, hogy beszívja magába, és újra ráfeszítette magára a lány testét.

A földszintnél már egyenletesen döngették a kocsival az ajtót. Egyiküknek sem volt annyi önkontrollja, hogy mérlegeljenek. Ott, és akkor csak az számított, hogy egymást kielégítsék. Az alagsorban kinyílt az ajtó. Szerencséjükre senki sem járt arra. A lány már nem látott-hallott semmit. Ő már lebegett. Mindenhogyan. A fiú a dereka, csípője alá nyúlt, és mintegy ráemelte a falloszára a kocsiba már csak görcsösen kapaszkodó leányt, akinek lábai így nem érték a talajt. Így, ilyen furcsa vonatot alkotva döcögtek ki a félhomályos alagsori folyosóra. A szemközti falban akadtak fel. Az ütközés zökkenője, a fiú lendületes taszítása volt az utolsó csepp a lánynak. Szinte vizet facsart a kocsi fogantyújából a szorításával, torkából artikulátlan sóhaj-hörgés-sikoly egyvelege tört elő, miközben, ha tehette volna a fiú egész testét beszippantotta volna magába.

Így azonban hüvelyizmaival hol megszorongatta a fiú falloszát, hol eleresztette ütemesen. Ezt a fiú sem viselte semeddig sem, kék-zöld foltokat markolva a lány csípőjére, húzta, tolta magát a lányba, azt remélve, hogy az agyát is belepumpálja ebbe a gyönyörbe. Hosszú másodpercekig vonaglottak egyetlen egyesült embercsomagként, mire orgazmusuk lecsendesedvén eszméltek, hogy egy folyosón vannak. A lány állását féltve, lihegve törölte ki egy papírzsepivel csöpögő ágyékát, rángatta fel bugyiját. Puszit lehelt a falnak támaszkodó társának arcára, és elindult tulajdonképpeni céljuk, a mosoda felé.
Hasonló történetek
29940
A barátom aludt, mi csendben bevonultunk a kisszobába. Ott végre levetkőztük a maradék gátlásunkat és a ruháinkat is. Elővettem a vibrátoromat. A formás kerek mellek látványára a puncim egyre jobban nedvesedett. Meztelenül lefeküdtünk az ágyra és ő csókolgatni kezdte a testem. Mindenhol. Kezdte a nyakamnál és egyre lejjebb haladt...
24716
Már lassan közel voltam hogy elélvezzek, ekkor ő hatalmasokat kezdett el szívní a makkomon, én azonnal elélveztem, bele a szájába, a kis édes annyira szívta a farkam hogy jó sokat kiszivott belőle. A kis szája tele volt a fehér nedüvel, majd lenyelte, és azt mondta hogy isteni volt, még soha nem élveztek a szájába...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történeröl?

Loverman ·
Nem valami jó történet, látszik hogy egy 13 éves zárkózott kisfiú képzelgése aki természetesen még sosem élt át hasonló dolgokat, és nem is fog.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: