Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Woodgate: A sorozat annyira magával raga...
2024-10-08 23:18
laci78: és akkor ott lesz még a negyed...
2024-10-07 17:02
laci78: és akkor egy hetet várni a fol...
2024-10-07 15:07
Gumoo: Nyomokban igazságot tartalmazz
2024-10-06 02:53
laci78: de legalább megpróbáltad!
2024-10-05 19:53
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Álom 3/3

Tudod, hogy nem így képzeltem el az ártatlanságom elvesztését? - kérdezte a lány, az ágyra huppanva. Bennem is valami romantikusabb dolog feszengett, de sehogy sem akart összejönni a dolog. - vallotta ki a fiú is, miközben a fekhely szélére óvatoskodott, kezeivel álcázni igyekezve férfiasságát.

Az ég áldjon meg! Lazíts már! - dorgálta vigyorogva a lány. - Semmi szégyellni való nincs rajtad, nincs okod, hogy takargasd magad! Ilyen vagy és kész! Az állapota pedig teljesen természetes. Jó-jó, de eddig azt mondták kisgyerekként, hogy fuj csúnya. Most meg hirtelen nem csúnya? Gyors nekem ez a váltás! Megbántad, hogy feljöttél? - komorodott el a lány. - Jaj! Dehogy! Csak olyan szerencsétlennek érzem magam az ismeretlen szituációban. tiltakozott azonnal a fiú, mire a lány ismét elmosolyodott. Gyere, feküdj ide mellém, csukd be a szemed. Mint a strucc, aki a homokba dugva a fejet azt hiszi a világ megszűnt körülötte.

Ereszd el magad! Lazíts! Én sem mindennap látok pucér srácokat, ne dőlj be a látszólagos magabiztosságomnak. Én is kíváncsi vagyok, mint te. Végigböngészlek, mint a majmok mikor kurkásszák egymást. Ha úgy jobban tetszik felfedezlek! Hasra feküdj! A srác elrendezte az ágaskodót, hogy hasra tudjon feküdni, aztán elomlott. A lány átvetve lábait ráült a derekára, és a fiú fejét, haját simogatva, markolászva dúdolni kezdett. A srác érezte a veséi fölött a lány súlya alatt rátapadó nedves „csigatalpakat” és elöntötte a fejét a vér. A másik ráérzett a változásra, és kérdezte mi történt? Az esetlenül előadott megnevezésre, csengőn felkacagott. Fel-felnyikkanva még néhányszor, lejjebb csúszott, és a fiú vállait, hátát kezdte masszírozni, majd később még lejjebb haladva, a csípőjét, és a farpofáit. Méltatlankodva csapott tréfásan rá, amikor a fiú öntudatlanul összerándult a fenekét simogató kéz alatt. Miután végzett a lábakkal is, fordulj meg! parancsolt a fiúra, aki hunyorogva billent át, és most a hasán érezhette a lány nedves ajkait.

Ismét föntről indult, és az arc vonásait tapogatta le ujjaival, majd a nyak az ádámcsutkával, és azután a mellkas következett. Itt elidőzött a mellbimbóknál. A fiú csiklandósan vonaglott a simítások alatt. Később tovább ment, és a has, a köldök, majd az ágyék felé. A lány ujjai a ráncos herezacskót simogatták, meg-megemelve a heréket, kitapogatva finoman mindent. Amikor a fallosz tövéhez ért, fiú nyöszörögni kezdett: Jajaj! Ezt én nem bírom ki! Én mindjárt… Csacsi vagy! Lazíts! Minden ami történik, az természetes. - azzal marokra kapta az ágaskodót. Másik keze ujjaival a fitymát kezdte húzogatni, és tetszett neki az elő-előbukkanó fényes, nedves, feszes makk. Mint egy mikrofon, feje van! - fölé hajolt játékosan. - Mikrofonpróba! Egy, kettő, három. A fiú ezt már nem hallotta. Eddigi visszafogottságát feledve, minden energiáját az ágyékában érezte feszülni. Itt már senki sem irányított semmit. Megszűnt a világ. Átszakadtak a gátak, és elemi erővel lövellt ki a magja.

A lány érezte, hogy a markaiban tartott valamiben, változások történnek, de lassúsága, tapasztalatlansága miatt elkésett. Érezte a kezében lüktető erőt, látta az ágyékkörnyéki izmok feszülését… Vau! Most megleptél! - zavartan heherészett az arcáról lógó, csöpögő sperma alatt. Papírzsepiért nyúlt, és letörölgette magát. A fiú mozdulatlanul feküdt, szaporán kapkodva a levegőt, és nem reagált semmire. A lány elment arcot mosni, és egy nedves törölközővel tért vissza. Mint egy csecsemőt, finoman végig törölgette a fiú ágyékát, felitatva a cseppeket, és a se nem lankadt, se nem merev falloszt is megtisztította, a fiú egy-egy rángásától kisérve. Minthogy a fiú még mindig csukott szemmel feküdt, közelebb hajolt: Hát ez a mikrofon bedöglött, lekonyult! - Játékosan fogdosta, billegette, húzogatta. Eközben, néha a szájához löttyent.

Egy életem, egy halálom, én ezt kipróbálom! - A következő löttyenésnél, kidugta a nyelvét, annak zöttyentve. Újabb billenésnél, már a száját is kitátotta. Szokatlan volt a majdnem a teljes szájüregét kitöltő meleg élő tötty-lötty valami. Átvillant a fején, pár éve még milyen bőszen foglalt állást az orális szex ellen, most pedig semmi baja sincs vele, sőt kifejezetten érdekesnek találta. Kíváncsian tapogatta végig nyelvével a makk sima felszínét a fiú mély sóhajtásaitól kisérve, körítette körbe, bő nyállal megszopogatva, kijjebb-beljebb húzva-tolva. Nem lepődött meg, hogy rövid idő múlva peckesebben kövérebben feszült a szájába, és a fiú erőteljesen markolta-szorította az ágyneműt. Hamarosan rájött, hogy helyezze el úgy, hogy egészen mélyre tolva se okozzon hányingert a torkáig beérő, most már feszesen meredő fallosz. Automatikusan utánozni kezdte a hüvely mozgását az erekkel átszőtt felszínen, amit a srác heves rángásokkal igazolt vissza.

A fiú öntudatlanul nyúlt a lány teste után, tapogatva próbálva tájékozódni, minthogy a szeme szinte begyógyulva, szorosan zárva maradt. Elérve a lány lábát, határozottan húzni kezdte az arca felé. A lány szintén nem tudatosan, engedelmeskedett, így néhány pillanat múlva a fiú fölött térdelve, kínálta fel eddigre meglehetősen vérbő vulváját a fiú izmos, kutakodó nyelvének, miközben szája egy pillanatra sem engedte el zsákmányát. Egy-egy jól sikerült kutakodó mozdulat után a lány feje szinte rázuhant a fiú falloszára. Órák múlva azon tűnődött, hogy csudába nem fulladt bele az élménybe. A srác teljes önkívületben, talán valami ősi ösztön hatására, nem tudni, de azon igyekezett, hogy a nyelvével körbe - körbe nyalva a hüvelybemenetet minél nagyobbra tágítsa, mintha vissza akarna bújni az anyaméhbe.

A lány elveszítve minden önkontrollját, gátlását, egyre gyorsuló iramban bólogatott, már össze sem zárta az ajkait. Minden idegszálával azon volt, hogy a fiú mindenütt a lehető legmélyebben hatoljon bele, roppantsa szét, semmisítse meg, olvadjon fel, szűnjön meg a világ. A fiú felemelt feje alá feszítette térdeit, ágyékába szorította a másik fejét, és szűkölve, vonyítva, reszketve, remegve megsemmisült. Nem érezte, hogy a kezei nem tudták megtartani a rángó testét, ezért kitátott szájjal, a feje rázuhant a másikra, nem hallotta annak sikítását, nem érezte közvetlenül a torkában a forró spermát, csak a gyönyört, az eddig soha nem érzett mindent megsemmisítő gyönyört. Ájultan, ernyedten billent le a fiúról, még levegőt is csak azért vett, mert muszáj volt. Külön hálás volt a srácnak, hogy csendben, szó nélkül várta ki míg magához tért, és moccanni tudott.
- Jó lesz, ha öltözünk, mert lassan jön a szobatársam! - nyögte ki végül.
Hasonló történetek
18463
Először csak verni kezdte, aztán a szájába vette és őrült mód szopni kezdett. Persze én sem voltam rest, aláfordultam, és kedvenc pózomba helyezkedtem, ama "franciába". Én nyaltam a már így is tocsogó punciját, ő pedig ügyesen szopta az én szerszámomat. Megkérdeztem, melyik az ő kedvenc póza, mire a "lovagló" választ kaptam...
25550
Norbi látva kiéhezett puncimat, magára rántott és megkeményedett bimbóimat kezdte csókolgatni. Én pedig megleptem őt azonnal, hogy a farkára csúsztattam vágytól izzó puncimat. Gyönyörű nagy farka volt és mélyen belémhatolt. Ekkor Roland mögém helyezkedett és lassan elbarangolt csodálatos popsimban...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Hochspannung ·
Hopp, valami csilingelt a szobában
Szivacs ·
Melyik szobában ? És melyik frekvencián ? ultra-micro-gammarhajó vagy a búgócsiga hullámján?

:)(

Piros Pille ·
Tényleg jó, hogy előkerülnek régi történetek.
Csak a hozzászólások előtt állok időnként értetlenül.
Na, mindegy, én egyszerű leszek.

Nagyon tetszik ez az írás.

Hogy a fiú az ártatlan - persze a lány is, de kevésbé -, egészen különleges helyzet, rikán lehet ilyet olvasni, ráaádul ilyen jól leírva.

Ez a kedvenc mondatom:
"Bennem is valami romantikusabb dolog feszengett, de sehogy sem akart összejönni a dolog. - vallotta ki a fiú is, miközben a fekhely szélére óvatoskodott, kezeivel álcázni igyekezve férfiasságát."


jozefa ·
Szeretnék ilyen szituba, ilyen sráccal kerülni, nem pedig erőszakos "céltudatos" trófeagyűjtővel.
Jó!
Pá.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: