Én egy 17 éves lány vagyok. Aki ismer az tudja, hogy laza arc, jó fej és aranyos, de néha bunkó is tudok lenni, de persze csak a nyomorék köcsögökkel. Minden nap eljárok a barátaimmal, és nagyban ugratunk. Általában rövid jeans szoknyában, pántnélküli toppokban, puma sportcipőkben és baseball sapkában járok.
Egy júliusi délutánon egyedül mentem el deszkázni. A Margit híd alatt majd tovább mentem és a végén elhúztam a Mom Parkhoz. Unatkoztam, de nem is akartam otthon baszni a rezet, úgyhogy ott maradtam egy ház hátsó udvaránál egy lépcső alatt és rágyújtottam. Ekkor láttam a leghitetlenebb dolgot ami létezhet. A fölöttem lévő ablakban két lány, azok közül az egyik a barátnőm egy negyven körüli férfival enyhén szólva közösültek. Először zavarba jöttem és hülyén éreztem magam és hátam mögül hirtelen nevetést halottam, amikor megfordultam láttam, hogy a legjobb barátom szakad a röhögéstől. Tíz perc múlva már bekussolt. Tovább néztünk.
A barátnőmet Sziszinek hívják. A másik nő nagyon perverz arccal nézte amíg Sziszi és a férfi őrületes tempóban nyomták. A barátnőm kifeküdt a nagy ágyon és a férfi durva nagy kezeivel simogatta, majd nagy felálló nemi szerve a barátnőm seggébe lendült. A velük lévő nő akkor odament és finom mozdulatokkal elkezdte érintgetni Sziszi testét, majd kinyalta. Amikor pózt cseréltek a férfi elment egy 5 percre. Addig ők ketten szenvedélyes csókokba merültek és ingerelték egymás csiklóját. A haverom már kész volt. Eközben a férfi visszajött egy bőrszerkóban és valami ostorféle cucc volt nála. Ekkor a nő felállt és elégedett fejjel elkezdett mindenféle furcsa dolgokat művelni. A férfi letérdelt és kutyának tetette magát, és ugatott.
Sziszi meg izgatott fejjel kísérelte a perverz kis játékot. Végül a pasi kinyalta a vágytól égő ostort tartó nőt. A sok póztól és különböző faszságoktól mindhárman kifáradtak és lefeküdtek valami selyem lepedőkön, amik a földön voltak szétterülve, de ezt már nem láttam, mert túl magas volt az ablak alja. Amikor hátra fordultam összenéztem a barátommal Danival, aki már régóta tetszik nekem. Ő lesmárolt, és simogatott. Aztán felmentünk hozzá és lefeküdtünk, de ezt már nem mesélem el. Mi nem voltunk bőrszerkóban. Azóta járok vele.
UI.: lehet, hogy az eleje uncsi, de szerintem be kell mutatkoznom ha már írok nektek. Ez amúgy igaz story! Sziasztok.
Ha nem akarsz lemaradni:
Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!
Legfrissebb történetek:
2024-11-23
|
Novella
Egy fiatal férfi randevúra hívja az ismert színésznőt.
2024-11-22
|
Novella
Ebben a rövid történetben egy idős bácsi jelenik meg a kertvárosi kis kocsma ajtajában kutyájával....
2024-11-19
|
Novella
Édesanyja és unokabátyja szexualitásának egy kislányra gyakorolt hatása.
2024-11-18
|
Novella
Egy tanárnő igyekszik meggyőzni tanítványát, végül saját csapdájába esik.
2024-11-17
|
Novella
A helyszín Argentína.Miguel és párja Sofia életük versenyére készülnek.Vajon győzelmet vagy...
Friss hozzászólások
Legnépszerűbb írások:
2010-09-23
|
Egyéb
Barbara, Kedves!<br />
A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Hasonló történetek
Beküldte: Anonymous ,
2001-08-13 00:00:00
|
Történetek
Mikor már teljesen megmerett, kigomboltam a nadrágját és elővettem az óriási farkát! Nyengéden elkezdtem a nyelvemmel dédelgetni. Ő közben a melleimet kezdte simogatni. Majd a makkjához érintettem a mellbimbóimat és a faszát kezdtem dögönyözni a melleim között, úgy, hogy még a golyói is összezsugorodtak a kéjtől...
Beküldte: Anonymous ,
2001-08-19 00:00:00
|
Történetek
Kimentünk a homokba és végigcsókolta a meztelen testem. Gondoltam, hogy gyönyörű estém lesz. Simogatta a melleimet, szívogatta a kemény mellbimbómat. Egyre lejjebb haladt a szájával. A combom belsejét puszilgatta és közben az ujját bedugta az akkor már nedves pinámba és a G-pontomat masszírozta. Nagyon ügyesen csinálta, eszméletlenül felizgatott...
Hozzászólások
Leugrott a zöldségeshez?
"Enyhén szólva közösültek."
Ez mi akar lenni?
Én kössz nem akarlak megismerni.
Ja és az első pár mondatból mindenki leszűri htehénke.
Vagy csak rohadtul beképzelt.