Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Dr. Stephen P. St.John: Sajnálom, hoyg nem tette egyér...
2024-03-27 20:43
lalityi9346: Várom nagyon a folytatást!
2024-03-26 17:27
kaliban: Hát ez q..va gyenge, a helyesí...
2024-03-24 15:19
golyó56: Tetszett. Folytatás?
2024-03-22 11:42
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Villamoson

Sanyi egy kerekesszékes pasi. Elektromos kerekesszékével felszáll a villamosra, és megpillant egy szép nőt pár hellyel előrébb, mint ahol az ő kijelölt helye van. A nő is észre veszi őt, mivel elég feltűnést keltett azzal, hogy kerekesszékkel felszállt a villamosra. Egy darabig szemeznek, majd a nő elkapja a tekintetét Sanyiról. Ő még mindig nézi a nőt, mert eléggé megfogta a kinézetével. Aztán mikor a nő újra ránéz, Sanyi kapja el a tekintetét róla. Így megy egész úton, amíg Sanyi meg nem érkezik céljához. Elindul kerekesszékével az ajtó felé, és észre veszi, hogy akivel egész úton szemezett, az most mögé állt, és türelmesen várja, hogy leszállhasson. Miután mindketten elhagyták a járművet, egy darabig egy felé mennek, és még akkor is össze-össze pillantanak, és már mosoly is látszik az arcukon. Végül elválnak útjaik, de Sanyi nem tudja kiverni a fejéből a nő látványát. Elhatározza, hogy valahogy megkeresi, mivel úgy érezte, ő is megtetszett a nőnek. Mikor hazaért, bekapcsolta a laptopját, és leírta az élményt a közösségi oldalon, a nő személyleírásával együtt, és alá oda írta, hogy mindenki ossza meg, hátha elér a keresett személyhez. Hetekkel később jött egy hozzászólás a posztjához, legnagyobb meglepetésére, az a nő írta, akivel a villamoson találkozott. Elkezdtek levelezni, megbeszéltek egy találkozót, ami létre is jött pár napon belül, és ezután már el sem váltak egymástól. A nő oda költözött Sanyihoz, és ezután már ő lett a segítője, és a társa is egyben.
 
Hasonló történetek
4437
Szerelem volt ez az első látásra. Valami olyan, mely mindent elsöpör. Egy hurrikán, mely kitép minden fát, és ledönt minden falat. Ember ilyen erős szerelmet még soha nem érzett, mint én akkor.
3612
Felnéztem, ott ültek, csalódottan egy felhőn és engem néztek. Én meg a tájat. Ameddig elláttam, csodálatos rét terült el. Semmi más nem volt látható csak a tiszta és makulátlan égbolt és a ringatózó zöld fű tengere. Meztelen talpamat nyaldosták a fűszálak, melye felkúsztak lábamon és körbeöleltek gyengéden. Én sétáltam tovább, mit sem törődve semmivel, csak a látványra koncentráltam...
Hozzászólások
AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: