-Mindenki készen áll? Már megy a felvétel. Háromra!… Egy, kettő…
-Várjatok egy percet! Csak egy percet!
-Jézusom Abby, most mi a baj?
-Még nem vagyok teljesen felkészülve. Kell egy perc, hogy lenyugodjak.
-Abby, mindenki rád vár. Már végeztünk volna, ha el tudnád magad engedni.
-Könnyen beszélsz. Nem téged esznek meg élve.
-A te ötleted volt. Meggondoltad magad?
-Nem, csak fel kell készülnöm.
-Ha hagynád, hogy tegyük a dolgunkat, nem maradna semmi felkészítenivalód.
-Pont ezért akarok felkészülni.
-Mit akarsz felkészülni? Mások végzik majd a munkát.
-Igen, de én leszek az egyetlen, aki nem fogja látni, hogy sikerült-e megdönteni a világrekordot.
-Hidd el, hogy nem vágnánk bele, ha nem lennék biztos a sikerben.
-Ez nagyon lovagias tőled.
-Ne légy szarkasztikus!
-Elnézést.
-Nézd, harminc emberünk van, akik egy hónapja gyakorolnak. Meg fogjuk csinálni.
-Tudom.
-Akkor miért aggódsz?
-Nagyon fog fájni.
-Nem sokáig.
-Épp elég sokáig.
-Igen, az elején nagy kín lesz, amikor beléd harapnak, de látod azt a két fickót a fejed mellett? Brad és Doug. Nemsokára a legjobb barátaid lesznek az egész világon.
-Miért?
-Az ő dolguk, hogy széttépjék a nyaki ütőereidet. Minél gyorsabban dolgoznak, annál rövidebb ideig tart majd a fájdalom.
-És az a férfi ott?
-Rick-re gondolsz a combjaid között?
-Igen.
-Ő a puncidra fog bukni.
-Jól hangzik.
-Legalábbis normál esetben jól hangzana.
-Megkérnéd, hogy várjon egy kicsit, amíg Brad és Doug befejezik a dolgukat és csak utána lásson nekem?
-Hogyne.
-Köszönöm.
-Még valami?
-Miért tartanak így a levegőbe felemelve?
-Az én ötletem volt. Azt hiszem a korábbi gyorsasági rekordoknál komoly hátrány volt, hogy az evők az asztalnak ütköztek. Így jobban hozzáférnek az egész testedhez és rekordidő alatt elfogyaszthatnak.
-Veszélyesnek tűnik.
-Miért?
-Leharaphatnak egy kezet.
-Igen, ez Amy és Cheryl dolga lesz majd.
-Úgy értem másét az enyémen kívül.
-Minden nemes vállalkozás egy bizonyos kockázattal jár.
-Végülis ez az ő problémájuk. Egyébként hogy képesek nyers húst enni?
-Gyakoroltak. Marha, bárány, sertés, más lányok.
-Nehéz elhinni, hogy teljesen el fogok tűnni néhány perc alatt.
-Pontosan 8 és fél perc alatt.
-Jézusom! Hihetetlen.
-Csak lélegezz mélyeket és próbálj ellazulni. A te részed nem is nehéz, csak ki kell tartanod.
-Tényleg teljesen megesznek?
-Valamennyi vér nyilván elveszik, de az megengedhető. A csontokat és a hajat természetesen nem kell megenni. Ettől eltekintve minden mást meg fognak.
-A beleket is?
-Igen. Alonso a specialistánk. Nehéz volt találni valakit, aki hajlandó elfogyasztani a beleidet. Nem lesz idő kitisztítani őket.
-Rettenetesen hangzik. És a beöntések? Feleslegesen szenvedtem?
-Dehogy is. Megtettük, amit lehetett, de nem lehet tökéletes a végeredmény. A legtöbb embernek nincs gyomra a nyers emésztőrendszerhez, de szerencsére Alonso-t ez nem zavarja. A legutóbbi rekordállító csapatban is benne volt. Szerencsések vagyunk, hogy köztünk van.
-Köszönet Alonsonak! Beszélhetnénk valami másról?
-Persze.
-Nem zavar, hogy percek múlva halott leszek?
-Téged zavar?
-Egy kicsit igen.
-Ez érthető. De te akartál a rekordok könyvébe kerülni és én egy támogató barát vagyok.
-Talán ebben az esetben kevésbé kellett volna támogatónak lenned.
-Ezt hogy érted?
-Talán mégsem volt olyan jó ötlet.
-Ha meggondoltad magad, lefújhatjuk.
-Nem, nem. Csináljuk! Kezdjük, mielőtt a józan eszemre hallgatnék!
-Rendben! Egy, kettő…
-Ég veled, és köszönöm!
-...három! Rajta!
És a csoport az “Egy élő ember elfogyasztásának ideje” kategóriában 7 perc 56 másodperccel új világrekordot állított fel.
Ha nem akarsz lemaradni:
Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!
Legfrissebb történetek:
2024-11-23
|
Novella
Egy fiatal férfi randevúra hívja az ismert színésznőt.
2024-11-22
|
Novella
Ebben a rövid történetben egy idős bácsi jelenik meg a kertvárosi kis kocsma ajtajában kutyájával....
2024-11-19
|
Novella
Édesanyja és unokabátyja szexualitásának egy kislányra gyakorolt hatása.
2024-11-18
|
Novella
Egy tanárnő igyekszik meggyőzni tanítványát, végül saját csapdájába esik.
2024-11-17
|
Novella
A helyszín Argentína.Miguel és párja Sofia életük versenyére készülnek.Vajon győzelmet vagy...
Friss hozzászólások
Legnépszerűbb írások:
2010-09-23
|
Egyéb
Barbara, Kedves!<br />
A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Hasonló történetek
Beküldte: Anonymous ,
2004-03-30 00:00:00
|
Horror
Egy decemberi éjszakán becsípve kullogtam haza, olyan éjfél körül... a barátnőm Emese volt aki hazavitt, nem hagyta hogy többet igyak. Ezt csak elmesélésből tudom, mert nem voltam magamnál teljesen...
Előrenyúlt megragadta a lány karjait. A fiatal lány úgy megijedt, hogy majdnem felsikoltott, de ekkor a férfi a másik kezét arcán végigsimítva előre csúsztatta és apró arcát megmarkolva befogta a lány száját. Egy határozott mozdulattal berántotta a bokorba. A lány szoknyája kicsit lecsúszott és érezte, hogy...
Hozzászólások