Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Veszélyes játék

Az apja volt a megyei halottkém, úgyhogy Brittney megszokta maga körül a halált. Néha hallotta a szülei beszélgetéseit esténként, amikor azok azt hitték hogy már elaludt. Balesetek, bűnbandák áldozatai, családon belüli gyilkosságok...elég sok véres részletet hallott.
A Hattyúnyak gyilkosságok viszont különböztek a többitől. Sorozatgyilkos garázdálkodott szabadon és az áldozatok száma már 11 volt. Mindegyikük fiatal nő vagy tinédzser volt és mindegyikük testét a hosszú, kanyargós Hattyúnyak folyó partján találták meg. A különlegességet töredékekből derítette ki, amikor a szobája padlóján fekve, fülét a fűtés rácsára nyomva hallgatózott.
-....de hogyan tehették ellenkezés nélkül Dave? -hallotta az anyja hangját, ami erősebb volt mint a beszélgetések alatt szokott lenni.
Az apja suttogott valamit és az anyja is lehalkult.
“....szexuális…” , “...nincsenek védekezésre utaló sebek…” , “..orgazmusok…”
Brittney a beszélgetés foszlányaitól is libabőrös lett. Nem volt nehéz hozzáférnie a jegyzőkönyvekhez. Tudta hogy az apja mikor készül sajtókonferenciára a városházán a rendőrfőnökkel és a polgármesterrel. Nem egyszer járt az apja irodájában, ezért a recepciós nem figyelte hogy mit csinál hanem inkább az élőben sugárzott sajtótájékoztatót nézte a TV-ben. Brittney közben az aktákat lapozta.
“....a halál oka: alhasi seb okozta sokk és vérveszteség… nincsenek védekezésből eredő sebek… tűszúrások… szintetikus endorfinok mennyisége a vérben… kézzel behatolás a hüvelybe… kézi anális behatolás… orgazmusok...”
Britney megremegett a fotóktól. Mindegyik lány csinos volt és nem volt rajtuk erőszakos sérülés nyoma leszámítva a hasukat, ami a puncijuktól a szegycsontjukig fel volt nyitva. Az arcuk olyan volt, mintha csak aludtak volna.
Innen kezdve nem tudott elfeledkezni a Hattyúnyak lányokról. Maszturbálásai közben próbálta elképzelni hogy hogyan engedheti egy lány hogy ezt tegyék vele és hogyan lehet annyira kellemes érzés hogy orgazmust váltson ki.
A hírek szerint az összes lányt valamelyik városi parkban látták utoljára, ezért a rendőrség megnövelte az ezekben járőrözők számát. Az egyik park korábban Brittney és barátai kedvenc helye volt, de a gyilkosságok kezdetével a szülők megtiltották az oda járást. Vasárnap az egyik barátnőjétől hazafelé tartva Brittney mégis úgy döntött, hogy átsétál a parkon. Séta közben állandóan gyanakodva figyelt maga köré, de határozottan élvezte a veszély izgalmát. A következő hétfőn az iskolai előírások által megengedett legszexibb ruháját vette fel és abban sétált át a parkon. Este pedig maszturbálva gondolt arra hogy mit tett volna vele a gyilkos, ha elkapja.
A tizenkettedik lány három héttel Brittney játéka kezdete után került elő. A lány megígérte magának, hogy abbahagyja a sors kísértését, de az izgalom túl nagy volt és pár nap múlva újrakezdte. Az egyik gyönyörű májusi délutánon az egyik tavacska melletti padon ült a parkban és az üdítőjét kortyolgatta. Csak pár embert látott sétája közben és két autó húzott el mellette – abból az egyik egy járőrkocsi volt. Brittney megitta az utolsó cseppeket és az üdítő dobozát a pad melletti szemetesbe dobta. A parkfelügyelet egy teherautója elhúzott előtte, majd lassított és megállt. A sofőr egy vállig érő barna hajú, jóképű fiatalember volt. A férfi kiszállt és visszasétálva a lányhoz azt kérdezte:
-Az előbb itt járt járőrök beszéltek önnel ifjú hölgy?
-Nem. -felelte Brittney.
-A rendőrök szeretnék ha nem sétálnának fiatal lányok egyedül a parkban. Hallottál arról ami zajlik ugye?
-Igen.
Közelebbről a karbantartó fickó még kedvesebbnek tűnt.
-Az jó. Vársz valakire?
-Nem, csak hazafelé tartok.
-Rendben, de megkértek engem is hogy tartsam nyitva a szemem. Ha akarod, elviszlek a teherautóval. Vagy ha úgy biztonságosabbnak érzed, lépésben mögötted hajtok amíg ki nem érsz a parkból. Egyébként a nevem James Seagrave.  -mondta a férfi és kezet nyújtott.
Brittney megrázta a kezét és azt felelte:
-Brittney Mitchell. És elfogadnám a fuvart.
-Akkor ugorj be! -mondta James és visszamászott a vezetőülésbe.
Amikor Brittney kinyitotta a másik ajtót, meglepetten látta hogy nincs utasoldali ülés. James felnevetett.
-Sajnálom, de nem igazán megengedett számunkra utast felvenni. De remélem ez az egyszerű környezet megfelel.
Brittney ráült a szék helyén levő zsák fűmagra és hátával a műszerfalnak támaszkodott. Beszélgettek ahogy a férfi lassan hajtott kifelé a parkból. Csillagjegyek, iskolák, partizás. James megkérdezte a lánytól hogy füvezett-e már.
-Tinédzser vagyok. Szerinted? -kérdezte nevetve Brittney.
-És valami komolyabb volt már?
-Néhányszor ecstasy.
-Tetszett?
-De még mennyire. -felelte a lány és azon töprengett hogy James csak a kedvében akar járni témával, azt gondolva hogy csak egy tini fruska, vagy akar valamit.
James körülnézett és a tükrökbe is belepillantott, majd mint egy összeesküvő, azt mondta:
-Ha kedved van hozzá, van valamim ami még ennél is jobb. Teljesen veszélytelen. A tested egyébként is termeli.
-Mi az? -kérdezte a lány?
A férfi erősen jobbra kanyarodott és hirtelen félhomályba kerültek. Brittney felnézett és látta hogy valami pajtaszerű épületben vannak.
-Itt kell hagynom a teherautót. Innen a kocsimmal mehetünk tovább. Szóval...érdekel valami új? -kérdezte James.
-Már kérdeztem hogy mi az, de nem válaszoltál.
-Ugye tudod hogy a tested előállít kellemes közérzetet okozó vegyületeket. Ez is az - szintetikus endorfin.
Brittney úgy érezte mintha jeges víz öntené el a hasát. Nagyot nyelt és szíve hevesen verni kezdett. Az ajtó kilincse felé nyúlt és remegő kézzel ügyetlenkedett vele.
-Ki kell szállnom….pisilnem kell. -mondta.
Sikerült kiszállnia a teherautóból, de két lépés után a rettegés miatt a lábai feladták és a pajta fűrészporos padlójára rogyott. A karjaira támaszkodva, behajlított lábakkal ülve hallotta hogy James is kiszáll és közelít hozzá. A fejét lehajtotta a félelemtől. A gyomra felfordult és üdítőt öklendezett a fűrészporra.
-Huh kislány...te rosszul vagy. -mondta James a hátát masszírozva.
Brittney nagyot nyelt és erőtlenül azt mondta:
-Te vagy az.
-Kicsoda?
-A gyilkos. Ő használ szintetikus endorfint.
James magához ölelte és azt felelte:
-Szegény gyermekem...a többiek csak akkor jöttek rá, amikor már túl jól érezték magukat ahhoz hogy törődjenek vele.
Brittney megremegett az ölelésében. A férfi megsimogatta a karját és folytatta:
-Most bizonyára nagyon félsz. Honnan tudtál a szintetikus endorfinról?
-A...apa a halottkém. -sikerült kinyögnie a lánynak majd sírva fakadt.
-Shhh kicsim….minden rendben lesz. -nyugtatgatta a férfi.
Pár pillanattal később James a lány álla alá nyúlt és felemelte mintha Brittney szeretője lenne.
-Nézz rám Brittney! A lehető leggyengédebben fogjuk csinálni.
-Ne, ne, ne…!
-Gyerünk édes! Csak pár lépésre van.-mondta James és a hóna alá nyúlva felállította Brittney-t. 
A lányt így támogatva egy beugróhoz kísérte, aminek padlójára szalma volt szórva amit vízhatlan ponyva fedett.
-Kérem….nem akarok meghalni...nem….kérem! -könyörgött a lány.
-Tudom kicsim. -mondta James és a ponyvára fektette a lányt majd mellé ült.
Brittney keresztbe tette kezeit a mellkasa előtt. Az oldalára fordult és térdeit felhúzva szipogott. A férfi egy kis tokot vett elő az inge zsebéből. Kivett belőle két fecskendőt és a ponyvára tette őket. Gyengéden maga felé gördítette a lányt és kinyújtotta vékony lábát.
-Az injekció után sokkal jobb lesz. Nem fogsz félni és úgy fel leszel pörögve mint még sohasem.
-Kérem….nem akarom… -nyöszörgött Brittney.
-Dehogynem. Ezért voltál a parkban. -mondta magabiztosan James.
A lány állát felfelé nyomva kiegyenesítette a torkot -még mindig olyan gyengéden mint egy szerető.
-Nézz felfelé édes! -mondta, majd a nyaki eret kitapintva beszúrta a tűt. 
Brittney összerándult a szúrást érezve.
-Ez nem történhet meg- nyüszítette.
-A másikat majd akkor ha a dolgok vadabbá válnak. Shhhhh… csak hagyd hogy megtörténjen! -mondta James a lány csupasz karját simogatva.
-Meg fogsz dugni? -kérdezte Brittney és közben azon gondolkodott hogy mikor kezd hatni az endorfin és milyen érzés lesz.
-Nem. Nem tudlak. Nem működik a berendezés. Ezért csinálom az egészet. -mondta mosolyogva James.
Brittney hamarosan melegséget érzett terjedni a lábaiban, majd a hasában, a hátában, a melleiben és az arcában.
-Érzed ugye? -kérdezte suttogva James.
A férfi simogató keze a lány topja alá csúszott és a has csupasz bőrét cirógatta. Majd feljebb csúszott a melltartó alá és kitapintotta a duzzadó mellbimbókat. Brittney ajkai szétnyíltak és a lány szexi zihálásba kezdett. Nem ellenkezett amikor James kikapcsolta a melltartóját. Felemelte a karjait és hagyta hogy a férfi lehúzza a topját. Azután a melltartó is lekerült róla. Becsukta a szemét és úgy érezte hogy lassan hátrafelé esik belesüllyedve a ponyvába.
-Miért voltál a parkban Brittney? -érdeklődött James, majd csókolgatni kezdte a lány mellbimbóit, mellkasát, arcát és fülét.
-Izgató volt.
-Izgató volt a velem való találkozás kockázata?
-Igen. -lehellte a lány.
A férfi keze a nadrág alatt a bugyiba csúszott és megfogta a lány punciját. Brittney lélegzete elakadt. James a szeméremdombot simogatva érezte a nagyajkak duzzadását és szétnyílását. A lány nedvessége beborította ujjait.
-Fantáziáltál a velem való találkozásról?
-Igen. -felelte a lány lebegve érezve magát.
-Felizgultál a gondolattól?
-Igen.
-Vetkőzz le édes! -suttogta James a lány fülébe.
Brittney lenyúlt, kigombolta a nadrágját és popsiját megemelve a bugyival együtt letolta magáról.
-Mit csináltál amikor elképzeltél minket együtt?
-Maszturbáltam. -felelte a lány.
Kinyitotta a szemét, de a világ csak színek és formák zavaros kavalkádja volt, úgyhogy újra becsukta.
-És én mit csináltam veled?
-Felvágtad a hasamat. -mondta Brittney és felnyögött az izgatottsága ellenére egy pillanatra érzett félelemtől.
James végigpuszilta a lány hasát és két ujját a hüvelybe csúsztatva masszírozni kezdte a G pontot. Brittney hátrafeszítette magát a kellemes érzéstől és felnyögött:
-O...o...ohhh.
-Ez az kislány! -mondta lágyan James és amikor a lány izmai egy pillanatra ellazultak, a harmadik ujját is becsúsztatta.
-Istenem…-sóhajtotta Brittney.
James a negyedik ujját is benyomta. Brittney érezte ahogy az édes mozgó ujjak szétfeszítik. Az orgazmus a semmiből robbant elő és mindent elsöprő volt. Felkiáltott, a hasa megfeszült, feje és vállai felemelkedtek a ponyváról, lábujjai pedig begörbültek a cipőjében. Amikor a lány kicsit megnyugodott, a férfi kihúzta belőle az ujjait és finoman a popsija vágatát kezdte cirógatni. Brittney vonglásba kezdett hogy megszabaduljon a combjait összezárva tartó nadrágtól. Amikor a cipővel együtt sikerült lerúgnia magáról visszafeküdt, de ezúttal széttárta combjait.
-Azt hiszem kipróbálhatnánk valami újat. -mondta James és megcsókolta a lány szeméremdombját.
Brittney felsóhajtott és elmosolyodott. Kinyújtózott mint egy macska. Azután megérezte az ánuszának nyomódó ujjat. Normál esetben elhúzódott volna ha egy fiú ott érinti, de most...most el volt lazulva. A férfi ujja becsúszott a végbelébe.
-Jó érzés? -kérdezte James.
-...mmmm...igen -felelte Brittney egy újabb orgazmus közeledtét érezve.
-És ehhez mit szólsz? -érdeklődött James, majd egy második és harmadik ujját is a szűk ánuszba nyomta.
-Fáj… -sóhajtotta Brittney de nem húzódott el.
-Kellemes a fájdalom, ugye?
-...igen… - felelte a lány, majd a csípője önkéntelen mozgásba kezdett ahogy a férfi ujjain megint elélvezett.
James egy darabig cirógatta az orgazmus után, majd visszatért a hüvelyhez és azt mondta:
-Lássuk milyen mélyre jutunk.
Négy ujját a hüvelybe nyomva megkérdezte:
-Mennyit tudsz elviselni kislány?
-...sokat…- zihálta Brittney.
A karjait fekve a feje fölé emelte és karcsú testét verejték lepte. A haja nedvesen tapadt kipirult arcához. James a hüvelykujját a négy másik ujja képezte zsebbe csúsztatta.
-A legjobb lány vagy az összes közül Brittney...most pedig vegyél nagy levegőt!- mondta a férfi.
Brittney nagy lélegzetet vett, majd lassan kiengedte a levegőt. James pedig határozottan nyomni kezdte a kezét. A lány felnyögött és kezeivel eltakarta az arcát. A nyomás rettenetes volt az ágyékában, de érezte hogy a fájdalom mögött ott várja egy újabb elélvezés. Brittney folytatta a nagy lélegzetek vételét, James pedig ezekkel szinkronban nyomott. A hüvely fokról fokra nyílt.
-Hogy érzed magad?
-...fáj...de jól.
Brittney úgy hallotta magát, mintha az események külső megfigyelője lett volna és buja szexualitása önmagát is sokkolta, de az érzés egyszerűen túl kellemes volt ahhoz hogy megállítsa.
James folytatta a lassú előrehaladást amíg úgy nem érezte hogy eljött az idő. Az eddigieknél is keményebben nyomott. Brittney hangosan felnyögött és felemelte a csípőjét. Érezte hogy a férfi keze teljesen belecsúszik és az ujjak ökölbe szorulva a méhszájának nyomódnak.
-....nnnnghhh…. -nyöget és visszazuhant a vászonra.
James lassan forgatva előre-hátra kezdte mozgatni a kezét az erős szorításban. Brittney hasa újra megfeszült az újabb orgazmusától.
-Elég…. -lihegte utána a lány és James jó szeretőként lassan kihúzta belőle a kezét, majd mellé feküdt és átkarolta.
-Azt hiszem az endorfin hatása lassan múlni kezd. Jól érzed még magad kicsim? -kérdezte a férfi.
-mhmmm..- motyogta Britney, majd érezte hogy James újra megemeli az állát, és jött a második szúrás.
-Itt az idő édes! -suttogta a fülébe a férfi.
Brittney az orgazmusoktól nem tudott tisztán gondolkodni, ezért pár másodpercbe beletelt amíg felfogta hogy minek jött el az ideje.
-Neee….- nyüszítette és a férfi ölelésében tekeregni kezdett.
-Shhhh…. Minden rendben lesz. Pár másodperc és megérzed a második adag hatását.
-Nem akarok meghalni!
-Tudom...de így kell lennie.
Brittney hamarosan tényleg megérezte a második adag endorfin hatását. Vad csiklandozó hullámok száguldottak át a testén és úgy tűnt neki, hogy érzi a belső szerveit ahogy azok működnek. Minden erotikus volt és minden erősítettnek hatott. Megremegett ahogy megérezte a belei mozgását. A szívverések érzéki lökések voltak a mellkasában. Nem is tűnt fel neki hogy mozgatják, amíg meg nem érezte hogy a felsőteste James ölében van, feje pedig a férfi mellkasának nyomódik. James térdei a bordái mellett voltak. Kinyitotta a szemét és meglátta a férfi kezében levő kés csillogását.
-Kérem...ne…! -mondta erőtlenül.
-Édes vagy. Hiányozni fogsz.
James előrehajolt és felsőtestével lenyomta a lány állát a mellkasához. A kést két kézre fogta és lassan Brittney szeméremdombjához illesztette a hegyét. A kavargó színek, fények és árnyak ellenére a lány félig nyitva tartotta a szemét és nézte ahogy a hasa fel-le mozog a lélegzetvételei közben.
-Csodás érzés lesz, hidd el! -mondta James és lenyomta a kést.
Brittney nézte ahogy a kés könnyedén süllyed belé, amíg meg nem karcolja szeméremcsontja felső részét. Elakadt a lélegzete és szája nagyra nyílt a bele merülő kés érzésétől. A combjait lassan összeszorította amikor a kés hegye rátalált a hólyagjára. Érezte ahogy a penge széthasítja és a vizelet belülről elárasztja. 
-...ohh..istenem…- sikerült kinyögnie ahogy a kés a hüvelyébe hatolt és átvágta a G pontját.
Azután James fűrészelő mozgással felfelé kezdte húzni a pengét. Átvágta a méhet, a beleket. A lány érezte hogy záróizma enged. A vér szaga mellé újabb illat keveredett. Brittney megfogta James térdeit és megpróbált felállni, de a férfi erősen tartotta. A lány szorosan becsukta a szemeit és hangtalanul felsikoltott amikor megérezte a szegycsontjának ütköző fémet. Épp idejében nyitotta ki a szemét ahhoz hogy lássa ahogy a férfi kihúzza a kést. A belsőségei mozogtak a nyitott hasában. A teste kontrollálhatatlan remegésbe kezdett.
-Nyisd szét a lábaidat Brittney! Ez a vágás az én kedvemért volt, de az utolsó csak érted lesz.
Brittney tisztában volt vele hogy haldoklik, úgyhogy “miért ne?” alapon szétnyitotta remegő combjait. James egyetlen könnyed mozdulattal kettészelte a csiklóját. A lányt élete legerősebb szexuális érzése járta át. Egy forró villám csapott  csiklójától egészen a belsejéig. Úgy érezte hogy a szexuális kín felnyársalja. Sikolthatott és rángatózhatott, mert James egyik keze a száján volt, a másikkal pedig szorosan tartotta. Azután az érzés lassan halványulni kezdett. Brittney hamarosan James szoros ölelésében találta magát ahogy a teste megnyugodott és lassan mozdulatlanná vált. A férfi lágyan beszélt hozzá, de a lány nem tudta kivenni az egyes szavakat -csak a megnyugtató tónust érezte. A pajta belsejét nézte és észrevett egy nagy, nyitott fedelű műanyag kukát. Tudta hogy abban fog a Hattyúnyak folyó partjára utazni. “Bocsáss meg apa!”-gondolta utoljára. Veszélyes játékot játszott és vesztett.
Hasonló történetek
16003
Előrenyúlt megragadta a lány karjait. A fiatal lány úgy megijedt, hogy majdnem felsikoltott, de ekkor a férfi a másik kezét arcán végigsimítva előre csúsztatta és apró arcát megmarkolva befogta a lány száját. Egy határozott mozdulattal berántotta a bokorba. A lány szoknyája kicsit lecsúszott és érezte, hogy...
7251
A reggeli Nap bevilágította dzsungelt. Szeptember volt, de itt semmi jelét nem látták az ősznek. A nappali virágok lassan kinyíltak. Állatok lepték el az erdőt. A sziget erdejében egy kisebb sziklás területen a különítmény tagjai ébredeztek...
Hozzászólások
További hozzászólások »
tlalax ·
:back: :end: :top: :arrow_lower_right: 1300 oldalnyi erotikus horrormese egyetlen PDF-ben:
https://yadi.sk/i/UJWG9XRh1P_w7w

triklovic ·
Nem rossz.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: