Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
kaliban: Folytasd!
2024-04-22 18:25
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szeretnéd...
2024-04-21 14:04
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 14:02
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Válóok

Emlékeim Jucusról...
 
Még ifjú titán koromban találkoztam vele, őszintén bevallom, válóokká fajult  vele a viszonyom. Én voltam 26, ő pedig 21 éves amikor először találkoztunk a barátom házibulijában. Bár én aznap pont nappalos műszakban dolgoztam a reptéren, de nem volt mentségem rá, hogy kihagyjam a legjobb barátom szülinapját. Így kissé fáradtan és még a Malév-es egyenruhámban érkeztem meg valamikor 8 előtt. Már minden meghívott ott volt, és javában dorbézoltak: kaja-pia és dübörgő zene...A csajok zömét nem ismertem, a  barátom újsüttetű szeretőjének voltak a barátnői. Lehettek vagy féltucatnyian, a 20-25 éves korosztályból, és a szemrevaló kivitelből. Sorban bemutatkoztam nekik, és az egyikük egy kaján mosoly keretében megnyalta a szája szélét mikor sorra került. Na ő volt 'a' Jucus!
Mint később kiderült, a TF-re járt éppen, tornatanárnak vagy tán kajakedzőnek készült. Elég erős felsőteste volt, enyhén szeplős és fitos orrú pofival, a kor divatjának megfelelő frizurával, mely sötétvörösre volt festve. Csak úgy sütött róla a bujaság! Mivel előrébb tartottak az italfogyasztásban, elég széles jókedvük is volt már. Én autóval érkeztem, de elvileg kimenőm volt otthonról aznap éjszakára, így én is az alkoholizálás mellett döntöttem. A lakás nem volt valami nagy, másfél szoba hallos belvárosi kégli, elég rossz elosztással, de hát akkoriban ez is király volt. Ahogy haladt előre az idő, a szokásos mederben folyt a buli: kis táncolgatás, némi ivászat, és jókedvűek voltunk...
Éjfél közeledtén páran leléptek, már akik Pesten laktak. A társaság fele maradt ott alvásra, kb. 6-8 ember vegyesen. Jucus is, mert ő fehérvári volt, csak a nővérééknél lakott, ha hétköznap suliba járt, vagy más dolga akadt..és most akadt! Elég sokat voltunk egymás közelében az est folyamán, de igazából nem gondoltam semmiféle hűtlenkedésre (ugyanis nős voltam, két gyermek apja). Míg nem a barátom félrehívott, és megsúgta, hogy nagyon tetszem Jucusnak, és tudja róla, hogy nem szívbajos, ha szexről van szó. Azt hiszem, felcsillant a szemem...
Nem mentegetőzésképpen, de  akkorra már kissé ellaposodott aházasságunk a nejemmel, elmúlt a szerelem, és egyre több volt a szürke hétköznap. Én még nem voltam elég érett ehhez, és vágytam már valami kalandra...
Úgy gondoltam, most jött el az ideje, hogy kipróbáljam magam újra, mert már vagy 4 éve nem voltam mással, csak az asszonnyal.
Barátomék hevenyészve megágyaztak a maradóknak, és bizony eléggé szépen elterültek az egész lakásban... - csak a fürdőszoba maradt üresen!
Miután mindenki elcsendesedett, Jucus finoman magával húzott a fürdőbe. Ott aztán elég rendesen egymásnak estünk: felültettem a mosógépre, majd dugtam hátulról is ahogy a mosdókagylónak támaszkodott. Mivel imádta a sperma ízét, már előre szólt, hogy a végén a szájába kéri.. - nem fosztottam meg tőle!
Laza 20 perc alatt lerendeztük egymást, és utána mi is nyugodni tértünk...
Hát így kezdődött!
Aztán ahelyett, hogy meghagytuk volna egy kellemes egyéjszakás kalandnak, pár nap múlva újra találkoztunk. Aztán megint...és megint...végül viszony lett belőle. Elég hamar szerelmesek lettünk egymásba, szinte fájt minden külön töltött perc. Az tagadhatatlan, hogy a kapcsolatunk alapja az érzékiség, a testiség volt, bár egyéb dolgokban is jól kijöttünk egymással. Április közepén indult, és a nyár elejére már odáig fajult a dolog, hogy nem is titkoltam 
otthon. Így utólag sajnálom, hogy annyi szenvedést és kínt okoztam a gyermekeim édesanyjának, de akkor egyszerűen képtelen lettem volna elengedni Jucust. Neki is voltak lelkiismeret-furdalásai az ügytől, de ő sem bírt elszakadni tőlem. Pedig neki sem volt egyszerű a helyzete, mivel a szülei a helyi legmagasabb szintű pártfunkcionáriusok voltak (ez még a szocializmus idejére esett, a 80-as évek közepére). Kicsit cikiztem is amiatt, hogy ő is párttag volt már, a szülei miatt muszáj volt neki... - amúgy nem nagyon érdekelte az egész, félig még gyerek volt ő is.
A nyár egyfajta extázisban telt el...mivel nekem a speciális munkaidőm miatt nagyon sok szabadidőm volt hétköznap is, könnyűszerrel tudtunk különféle 
programokat szervezni magunknak. Az egyik ilyen a délegyházi nudista strand felkeresése lett. Én már jártam ott párszor előtte, Jucus még sosem  
 - akkoriban még nem így nézett ki, mint mostanság, sokkal természetesebb és egyszerűbb volt, kerítéseknek se híre se hamva, a szabadság igazi fellegvárának számított.
A nagy tó mellett parkoltunk le, a közelünkben még vagy egy tucat ember volt, eléggé szétszórtan. A víz átlátszó, leláttunk a tó fenekére a felszínről (kb. 6-8m mély volt akkoriban). A forró napsütés és a meztelenkedés felkorbácsolta újfent a vágyunkat... - szétnéztünk valami alkalmas hely után. Volt (van?) a tó közepén egy kis szigetecske, egy viszonylag magas dombbal rajta, némi fű és pár cserjén kívül csak egy kisebb fácska árválkodott a tetején. Átúsztunk oda, és felmásztunk a fához. Ott Jucus letérdelt elém, és simán felszopta a farkam, mondjuk nem volt nehéz dolga, elég volt pár másodperc is hozzá. Majd hátát a fatörzsnek vetette, és az egyik lábával a csípőmre fonódott, én meg belé toltam a dákót. Isteni érzés volt, alaposan megfejelte az az üdvözült mosoly az arcán, ahogy szétnézett, és látta (láttuk), ahogy a partokról többen távcsővel kukkolnak minket. Szinte minden irányból jól láthatták, mit csinálunk. De ez akkoriban nem botránkoztatott meg senkit, hét közben még nem volt divat családostul nudizni...
Elég hamar végem lett, mivel nagyon felizgatott a hely(zet) különlegessége. 
Szokás szerint lenyelte Jucus az összes gecimet, nagyon vigyázott rá mindig, nehogy egy cseppje is kárba vesszen! Majd visszaúsztunk a törülközőink mellé.. - ahogy jöttünk ki a vízből, elismerően vigyorogtak ránk a közelünkben lévők.
Kisvártatva beborult az ég, és egy heves zápor zúdult ránk. A cuccainkat felkapva az autóban kerestünk menedéket előle. Ahogy ültünk ott meztelenül, megint csak a szexre fordultak a gondolataink. Mivel szép nagy kombi autóm volt, lehajtottam a hátsóülést, és megágyaztam a pléddel. Szemérmesen a törülközőinkkel próbáltuk a kocsi ablakait befedni, nagyjából sikerült is. Majd megint szeretkeztünk egy fenomenálisat! Hiába függönyöztük el, azért a kocsi ütemes ringása, a rugók nyöszörgése (is) elárulta, mi folyik odabent...Mikor végeztünk, már az eső is elállt. Ahogy kimásztunk hátul, hát a nézők tapsvihara fogadott! Udvariasan meghajoltunk előttük, majd mentünk fürödni..lemosni magunkról az élvezet nedveit.
Jucus nem volt prűdnek mondható, sőt! Mi sem igazolhatná ezt jobban, mint az, amit ő maga mesélt el egyszer. Nem is tudom már, hogy került szóba, de kibökte, hogy őt már megerőszakolták valamikor pár évvel korábban. Döbbentem kérdeztem, hogy ki volt az a galád, és hogy történhetett meg???
Valamelyik nyári hétvégén a Corvin Áruház (Blaha Lujza tér a fiatalabbak kedvéért) háta mögötti utcában tartott éppen a villamos-megálló felé, amikor 
elé toppant két fickó. Ő sem volt teljesen józan, (egy buliból indult haza egyedül), de a két lator se.. - a lényeg, hogy míg az egyikük hátulról lefogta, 
a másik szemből letépte a bugyiját, és mivel miniszoknyában volt, nem volt már akadálya, hogy beakasszon. Közben az egyik kezével fogta és felemelte Jucus egyik lábát. Egy idő után viszont kicsúszott a keze szorításából, és Jucus kihasználta az alkalmat, hogy meg tudott támaszkodni, és a másik lábával 
beletérdelt az ágyékába. Ettől természetesen rögtön kissé rosszul érezte magát, és összegörnyedve kapkodott levegőért. A másik pasi, aki hátulról fogta Jucust, szintén elengedte a karjait. Közben az utca végén feltűnt egy kisebb, fiatalokból álló társaság is, és ezt látva két erőszakoló gyorsan eliszkolt onnan.
Kérdeztem Jucust, hogy mit érzett utána?
 - Hááááááááát...a pasinak jó nagy farka volt, és ha nem ilyen körülmények között találkozunk, szívesen lettem volna vele! - válaszolta.
 Ez tipikus Jucus-féle megnyilvánulás volt. Amúgy nem csinált ügyet a dologból, mivel szemtanú nem volt, és igazából nem sérült meg, nem tett feljelentést a rendőrségen. Hazament, beült egy órára a jó forróvizes fürdőkádba, és élte tovább az életét...
Elég spontán személyiség volt, szerette, ha csak úgy megtörténnek a dolgok. Ez persze nem azt jelenti, hogy 'üresfejű liba' lett volna, csak nem spilázta túl a dolgokat.
Egyszer a reptérrel szemben lévő parkolóban vártunk valakikre üzleti ügyben, de kissé korán érkeztünk, illetve talán késtek a partnereink...
Épp kifogytunk az aktuális témákból, amikor hirtelen odafordult felém, és így szólt:
 - Te, asszem én most itt leszoplak téged!
És lőn!.. - 5 perc alatt kivégzett.
Még  javában nyalta a szája széléről a spermát, amikor beálltak mellénk akiket vártunk. Bujaságban nem sokan vehették fel vele a versenyt.
Bár nem szorosan tartozik a témához, de meg kell említenem Geri-t. Teljes nevén Kertaljai Kormos Gerzson. Óriás snaucer vala, a családi eb, Jucus szüleivel élt Fehérváron. Mivel a szülei elől titkolnia kellett, hogy egy nős-családos pasival jár, majd később él együtt, ezért csak akkor mentünk oda, ha a szülei elutaztak valahova, ami nyáridőben elég rendszeres volt - volt, hogy 2-3 hétig is ott tanyáztunk, én onnan jártam fel dolgozni is a reptérre. Az ebbel hamar jó barátságba kerültem én is, sokat vittük magunkkal, ha csak a Velencei-tóra mentünk strandolni. Jucussal a kapcsolatunk két nyarat ért meg, és értelemszerűen a két nyár között nem volt alkalmam és igazán már okom sem, hogy lejárjak Fehérvárra, mivel az első nyár végén költöztünk össze egy kis bérelt lakásba. De aztán megint nyárba fordult az idő, a szülei szokásukhoz híven mentek nyaralgatni, és a Jucusra hagyták az ebet. Így én is újra elindultam egy éjszakás műszak után Fehérvárra, hogy együtt töltsük a hétvégét. A lakás egy belvárosi bérház második emeletén volt, erkéllyel az utcafronton. A parkoló az út túloldalán... - miután kiszálltam, láttam, hogy Geri kint van az erkélyen. Kb. 80 méterre lehetett tőlem, és még az út harmadát se tettem meg, már hallom, ahogy nyüszít örömében! Megismert.és az valami leírhatatlan volt, ahogy üdvözölt, amikor beléptem az ajtón! Majd felborított, úgy mászott rám. Ennyit a 'kutyahűségről'.
Mivel semmi sem tart örökké. a mi szerelmünk se volt kivétel: a második nyarunk végére én megint elcsábultam, egy fekete hajú boszorkány elrabolta a szívemet. Jucus érezhetett valamit az utolsó napokban, mielőtt vallomásba lendültem, mert nem volt igazán meglepődve, bár nagyon lesújtotta a dolog. De nem ő lett volna, ha nem tesz még egy utolsó kétségbeesett kísérletet a visszahódításomra, én meg eléggé 'gyenge' voltam, hogy ellenálljak neki. Egy búcsú-szeretkezéssel ért véget az ügy, sírtunk közben mindketten!
 
Hozzászólások
ZGergely81 ·
Nekem tetszett.
radioctivetoy ·
Köszi. Csak kíváncsiságból kérdem, egész pontosan mi tetszett benne?

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: