Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Utolsó Királyság-6. rész A Medve és a Sas harca

A titkos tanács teremben már mindenki ott volt amikor be lépet az ajtón Saint Just hirtelen csend lett ,és ő át nyújtotta a vallomást Őfelségének elvette tőle és olvasni kezdte halkan csak a szája mozgott .Tökéletes lett  csak ennyit mondott és a királynő mint csintalan gyermek ki kapta a kezéből és fel állt a székre az ajtóval szemben és hangosan olvasni kezdte a vallomást ami így szólt: Én  John Smiths  kapitány arra kaptam parancsot a C.I.A -től és a Mossad-tól hogy ki provokáljuk a háborút és amint sikerrel jártunk térjünk vissza a ki indulási pontra hogy utána a bevonuló csapataink megdönthessék a királyságot és káoszba és anarchiába taszítsuk az országot és rabigába hajtsuk őket. Erre mindenki tapsolni kezdet ő pedig meghajlott a Propagandaminiszter elkérte a vallomást és el szaladt hogy mint a Tv be mind a rádiók rend kívüli hírkén le adják az Előre és az Aranyhajnal nevű újságok  is lehozhassák ezt a Hadba hívó parancsal és az Általános Nemesi felkeléssel és tábora szállással  tiszti szolgák rohangáltak a parancsokkal ,már csak az volt a kérdés ki vigye el a foglyokért követelt válság díjat és a hadüzenetet .Erre az udvari bolond jelentkezett fekete fehér ruháján és bolond sapkáján meg a cipőjén lévő csengők lekezdtek csilingelni mikor ki húzta magát Pepita az udvari bolond és fa kardját feje felé emelte majd meg szólat -Én el viszem Király felség cserébe csak három falut kérek plusz egy bohócokból álló Bandériumot .Meg kapod amit kérsz de még ma indulnod kell mondá a  nép anya tudtuk holnap reggel ott lesz elküldtük őt a véres arany baltával meg egy zsákkal amiben 10 fogoly le vágott feje volt . Őt felraktuk egy külön gépre reggel 8 -ra már  a Fehér háznál volt a tömeg és a riporterek miatt az autójával a kapuban meg állították és gyalog kellet át vágnia az udvaron és a lépcsőn hát a zsákkal övében a baltával be vezeték Trump elé ekkor le dobta a zsákot a földre és a gallérja alól elő vette a követeléseket .Siránkozó hangon elkezdte a monológját - Mivel én Isten szent kegyelméből Noricum ura .III. Richárd az egyesült Medve és Antonius és Kleopátra házából eme sértésre amit elkövetettek a népem ellen hadat üzenek és mint jó lovag király esélyt adok a foglyok ki váltására és mellet ki hívlak téged pár viadalra egy előre megnevezett helyen és időben  meghajolt és ki borította a zsákot a földre a fejek meg szét gurultak az Ovális irodába .Trump és a bent lévők el szörnyedtek a látványtól fogta a baltát és a padlóra dobta  majd a választ sem várta meg hanem ki viharzott onnan egyenesen az autójához a nagykövetség repülő terére hajtott hol az evakuálandó követségi dolgozok várakoztak hogy felszállhassanak  a gépre tv ben addig a csőcselék fosztogatását  figyelték hogy gyújtsák fel a nagykövetséget és sírtak e vandalizmus láttán .Mindenki keresztet vettet magára és meg fogadták amint haza érnek adományoznak az egyház javára ,10 perc múlva már mindenki a modernizált Junkers Ju 52 -esen volt az összes papírt el égették a kiürítés  előtt a parancsnak megfelelően amint fel szálltak katonák rohanták le az üres repteret .Az egyikük egy stinger rakétával be célozta a gépet majd fel kiáltott a testvérem ért kapjátok és lelőtte a gépet ami kigyulladt  .Majd égő fáklyaként a földbe csapódott és mind a 30 -an szörnyet halt .
Előző részek
2194
Isten Szent kegyelméből uralkodóik .III. Richárd király Noricum
ura és a .III. dik világháború krónikás és résztvevője voltam .
Hasonló történetek
4658
Ismered azt az érzést, amikor rájössz, hogy valaki, valami iszonyúan hiányzik, és nem teljes az életed, mert nem kaphatod meg azt, amire istenigazából vágysz, nem kaphatod meg azt, amitől boldog lehetnél, kis morzsákra futja csak, de ez nem elég, mert a vagy szélviharként tombol benned?
5281
Felöltöztették este feketébe a lányt, esküvői díszeket festettek arcára és kezére, felékszerezték, fején a kendőt ezüst pánttal fogták oda, nyakába arany láncot akasztottak, ujjára égköves gyűrűket adtak, derekát arannyal átszőtt övvel díszítették, és lábára selyem szandált húztak. Aztán az asszonyok elénekelték neki a menyasszony dalát...
Hozzászólások
Monica69 ·
27 éves vagyok, vékony, 170 éves, 50 kg súlyú. Fotóim vannak a profilomban, ha látni akarod őket. Elsősorban (bármilyen életkorú) férfiakat keresek. Ha érdekli, írj nekem. - http://insex69.com

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: