Ha nem akarsz lemaradni:
Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!
Legfrissebb történetek:
2024-11-11
|
Egyéb
Carlos mindent kézben tartott... amíg nem találkozott Angelinával…
2024-11-09
|
Merengő
A végtelen univerzumban nehéz megtalálni a körömlakkot, Gininek azonban sikerült. A vörös,...
2024-11-06
|
Sci-fi
Az ősi idegenek elmélet szerint sok ezer évvel ezelőtt okos földönkívüliek látogattak a bolygóra...
2024-10-26
|
Történetek
fordítás .... Eredeti történet: GESPRÄCHE .... Szerző: MixedPickles .... Literotica; 2015<br...
2024-10-24
|
Novella
Szandra első felnőttfilmjét forgatja.A forgatás jól sikerül partnerével Márkkal kiválóan együtt...
Friss hozzászólások
Legnépszerűbb írások:
2010-09-23
|
Egyéb
Barbara, Kedves!<br />
A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Utolsó Királyság - 11.rész Az Orion elfogása és elsüllyesztése
Az Orion nem is sejtette hogy ott loholt a nyomában az U-18-as tengeralattjáró már Fokvárostól .Az U -18 as kapitánya Kurt Wagner volt a 18 ezer német egyike akik 45-be menekültek a királyságba . Tudta hogy 10 napja vadásznak a semmire és jó lenne ha elfognák a hajót ha nagy zsákmánnyal akarnak haza térni .Szőke haját hátra fésülte kék szeme csak ragyogót a pénz és a dicsőség gondolatára periszkópon kísérte az Oriont félt hogy a vele párban ki futott U-24-es el ne lopja tőle 58 embere is érezték az arany csábítását az Orion Francia zászló alatt hajózót . Másod Tiszt hozzám azonnal el kell kapnunk hogy nehogy az a szemét Wolf el lopja tőlem és tőletek !! A Lakáj gúny névre hallgató másod tiszt oda lépet hozzá kapitány támadjunk és fosszuk ki a hajót .- Kurt parancsolta torpedót be tölteni az 1-es vető csőbe és tűz ja és hívják az Oriont .-Orion itt az U-18-as kapitánya Kurt Wagner álljanak meg és adják meg magukat értették át megyünk !!! -Itt az Orion kapitánya Reno Francia ország nem áll hadban Önökkel és a Királya sem örülne ha velünk is háborúba keveredne . Úgy hogy ló fasz maga mocskos náci inkább adja meg magát nekem Reno kilép .-Itt a kapitány harckészültség 1 -es vetőcső tűzz 10 fokkal az Orion orra elé .
Folytatások
Agusztus 15 dikén a flotta hazaért a nép legnagyobb örömére .A nép kint várta a hajókat a dokkban .
Előző részek
Isten Szent kegyelméből uralkodóik .III. Richárd király Noricum
ura és a .III. dik világháború krónikás és résztvevője voltam .
ura és a .III. dik világháború krónikás és résztvevője voltam .
Hasonló történetek
A fehér mezes New Yorki csapat védvonala mögül előretört ez a viszonylag magas kb. 180 cm magas leomló barna hajú lány. Arcán néhány piros folt volt. A meze karja felszakadt és a térdét is lehorzsolta egy esés következtében...
Ezután jelentéseket kellett olvasnia és kiszúrni az árulókat. Sok kettős ügynököt lebuktatott, többek között azt a nagy medvét is, aki költöztette. Teljesen nem lehetett rábizonyítani, hogy kettős ügynök, de azon túl csak apró - seprő ügyeket bíztak rá...
Hozzászólások