Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Utolsó Királyság -9. rész A támadás első hulláma

 Dzerzsinszkij ki adta a néma csendben várj parancsot nehéz volt a hajókat egyben tartani addig míg le csap a vihar,akármi parancsot adott oroszul. Azt Nergál Árva vármegye alispánja és királynők 15 éves világlátott testvér öccse ki le fordította a nyelvünkre ,és a rádióknál ülő szerzeteseknek ó nyelvünkre így a kódjaink megfejthetetlenek voltak az ellenségnek és az egyszerű embereknek  .Az egyházi nyelvet azért tudta mivel Árva vármegye székes városának Sziklás Kút egyházi feje is volt egyben .Dzerzsinszkij fel ordított este 10 kor hogy -Teljes gőzzel előre Elvtársa !!! Az alispán pedig kardot rántott és  parancsot adott a (Korhely ) parancsnoki toronyból -Teljes gőzzel előre  Istenért a Királyért és a Hazáért  !!!. Háborgott a tenger a monszun miatt villám cikázott át az égen a viharos égbolton megtörték a rádió csendet és tűz készültséget rendeltek el 11-dién  hajnali 1.re értünk lő távba Rio de Janeiro-hoz a városhoz kb 10 km re a partól hogy a kisebb hajók is tűz alá vehessék .Dzerzsinszkij azt mondta -Változott a terv  nem tudjuk hol a Brazil flotta ? ezért bombázzuk szét a várost a hajók vegyék fel a támadó alakzatot A parthoz legközelebb az első sorban a 7 cirkáló helyezkedett sorrendeben a partnak ék alakban a Cukorsüveg heggyel szemben  (Lázadó ,Cafka ,Kötekedő, Éhínség ,Sellő ,Vihar ,Huszár ) zárta a sort fegyvereztük és páncélzatuk egyezett ezeknek a cirkálóknak mivel testvérek voltak és Lázadó osztályrészei voltak  .Mind egyik 14 200 tonna volt a súlyuk fegyverzetük pedig  6 darab 250 mm ágyújuk volt a tornyokban el helyezve . A második sort  5 romboló alkotta  középen állt a (Belzebub, Medve ,Kése ,Király ,Sarolta ) mind testvér hajók volta és Belzebub osztályrészei voltak .Így súlyuk és fegyverzetük meg a páncélzatuk meg egyezett . Súlyuk 428 tonna volt fegyvereik pedig 1 db 7 cm/ L 45 Skoda modernizált ágyú , és   7 db 4,7 cm/L 44 Skoda gyorstüzelő löveg meg 2 db 45 cm-es fedélzeti TCS a hajóközépen ,4 db torpedó . A legénység pedig  65 fő volt  páncélzat pedig  60 mm páncél borította a testét. A harmadik sorban a Csata hajók álltak középen a zászlós hajó a Korhely őt követte két oldalról a (Szent , Hízelgő ,Tolvaj ,Zenobia ) Ők négyen a Hízelgő osztályba tartoztak  mind a súlyuk és a fegyverzetük és páncélzatuk meg egyezett plusz a legénység száma is .Súlyuk: 21600 tonna fegyverzetük :12 db 305 mm-es ágyú ,12 db 150 mm-es ágyú,18 db 70 mm-es ágyú és 4 db 533 mm-es torpedóvető cső . páncélzatuk : öv páncél 280 mm  fedélzet  50 mm Lövegtornyok: 50-280 mm Parancsnoki torony: 280 mm. A legénység  1087 fő .A negyedik sort a 4 repülőgéphordozó adta  ők mind az Apostol osztályba tartoztak ( Apostol , III. Richárd , Orgyilkos , Háború ) fegyverzetük 6 db 20 mm Breda  volt  280  db modernizált Messerschmitt me 262 fegyverzete  az orrba  4 db 30 mm-es MK 108 gépágyú a szárnyakon 4 mm gépágyú és a 2 db 500 bomba meg hátul a pilóta fülke végében 10 mm géppuska , 2 fős személyzet  sebesség :1500 km  . A hajók sorát pedig két ágyú naszád zárt a Pajkos Szűzlány és a Hazug védte a repülőgép hordozókat . A támadást a repülök kezdték meg bombázni kezdték Rio repterét és fő épületeit addig a hajók terror bombázták a várost a monszun ép csendesedet . Dzerzsinszkij parancsba adta a gáz töltetek ki lövését a városra a Korhelyről  a Zenobia pedig tűz alá vette a kikötött . Rio lángolt fekete főst keveredett össze a V gáz sötét zöld méreg felhőivel  tudtuk hogy csak az Üss oda és fuss el elvet alkalmazhatjuk mert  félő volt hogy a sokági időzünk itt a brazil flotta be szoríthat minket az öbölbe és meg semmist ezért a támadást 40 percben maximalizáltuk .Nergál csak az óráját nézte nehogy túl lépjünk az idő kereten .
Előző részek
2197
Isten Szent kegyelméből uralkodóik .III. Richárd király Noricum
ura és a .III. dik világháború krónikás és résztvevője voltam .
Hasonló történetek
3920
De mi a célom… Magam sem tudom már, csak utazok, hogy eljussak egy olyan helyre, ami nem létezik. Nem létezhet, míg az ember, az egész emberi faj fel nem épül ebből a hihetetlen szellemi leépülésből, amin most keresztül megy…
Utazok…
4668
Ismered azt az érzést, amikor rájössz, hogy valaki, valami iszonyúan hiányzik, és nem teljes az életed, mert nem kaphatod meg azt, amire istenigazából vágysz, nem kaphatod meg azt, amitől boldog lehetnél, kis morzsákra futja csak, de ez nem elég, mert a vagy szélviharként tombol benned?
Hozzászólások
69Monica ·
A szenvedélyes kurva szexuális partnereket keres. Elsősorban (bármilyen életkorú) férfiakat keresek. Ha érdekli, írj nekem. – www.sexy-at-its.best

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: