Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Utolsó Királyság- 5.rész A pokol tornáca az S 21

A két kocsi be robogott a börtön kapuján át az udvaron majd le parkoltak az ajtó mellé és a járó képes foglyokat le zavarták a kocsiról .A járó képteleneket pedig le dobták a földre ,majd fejüket vették és ki tűzték őket a börtön kapujára .Majd a többiket lehajtották pince cellákba és Saint Just bele kezdet a szokások  monológjába angolul -Le kell számolnunk a belső és a külső ellenséggel  ne számítsatok kegyelemre mert  nektek csak a halál jár .A cellákban tilós a beszélgetés tilós a nevetés és bármi emberi kontaktus mivel nem vagytok emberek csak férgek meghajolt a  foglyok előtt az őrök pedig  tapsoltak neki rezzenéstelen porcelán maszkkal az arcukon aminek egyik oldala fehér színű volt a másik meg fekete ezután elkezdték verni őket a som fa husánggal és  be kergették őket a cellákba rájuk csapták az ajtókat sötét volt bent és néma csend az emberi bűzt szinte tapintani lehetett .A cellák egy és fél méter magasak voltak így nem lehetett fel állni benne 15 méter hosszú és ugyan ilyen széles volt a dolgukat a dohos szalmával borított padlóra kellet nem kaptak enni ma sem és hagyták őket a sötétben két teljes napon át .A patkányok futkostak rajtuk és össze  rágták őket .Az őrök ki nyitották az ajtót és ki zavartak mindenki szitkok özönében  a udvarra a   Nóra kapitánya jött ki utoljára őt megragadta két marcona  fel vonszolták a lépcsőn a  ki hallgatóba  a  többi foglyot pedig az ablak alá  állították és parancsba adták hogy nem mozdulhatnak el onnan  kin szakadt az eső .A halál arkangyala elkezdte a ki hallgatást -Neve : John Smiths  -rangja : kapitány    majd ezt mondta üljön le oda arra a székre ami vele szemben volt ahogy le ült az őrök el kezdték ütni rúgni további kérdés nélkül vagy 5 percen át verték akkor vissza ültették a székre miről el csúszott verés közben. Miért támadták meg a hazámat maga cionista patkány ? nem kérdezem még egyszer  rá ordított de nem válaszolhatott mivel Saint Just ott termet mellette és le fejelte úgy hogy a kapitány orra eltört és ömlött a vére majd parancsolta neki hogy nyalja le a csizmájáról a vért és szólt az őröknek hogy vigyék az asztalhoz a kapitányt és  bilincseljék a kezét az asztalra erősített bilincsbe  ki húzta a fiókot és kivet belőle egy hentes bárdot .Elkezdte fel vágdosni az ujjait ordított a fájdalomtól a kéz csonkból ömlött a vér -Ha nem mondod meg ki küldött és miért támadtál meg minket még többet is kaphatsz ez csak a kezdet volt .Állítsátok a falhoz és hozzátok ide pörölyt ami vagy húsz kiló volt a oda nyomták a falhoz ő pedig fel emelte a pörölyt és akkor át vágott a lábszár csontjára amekkorát csak bírt  eltörte a lábát hogy a csont fel szakította a bőrt és a húst .
Előző részek
2183
Isten Szent kegyelméből uralkodóik .III. Richárd király Noricum
ura és a .III. dik világháború krónikás és résztvevője voltam .
Hasonló történetek
6599
Hjajj de szép, jujj de formás lanka. Se nem körte, nem is alma az alakja. Ott a kettő közt, kecses rádiuszok halma...
3612
Felnéztem, ott ültek, csalódottan egy felhőn és engem néztek. Én meg a tájat. Ameddig elláttam, csodálatos rét terült el. Semmi más nem volt látható csak a tiszta és makulátlan égbolt és a ringatózó zöld fű tengere. Meztelen talpamat nyaldosták a fűszálak, melye felkúsztak lábamon és körbeöleltek gyengéden. Én sétáltam tovább, mit sem törődve semmivel, csak a látványra koncentráltam...
Hozzászólások
AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: