Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Utolsó Királyság -10. rész Holtak Légiói

5000 fő gyalogos és 150 lovas katona megyékre le bontva 13 vár megyére az az 66950 fő akik halálig hűek a Király személyéhez . A felszerelésük :kék vászon nadrág és kék vászon felső plusz nyers bőrmellény  szőrével kifelé fordítva és egy bőr csizma a közel harci fegyverük egy két fejű fejsze plusz vas sisak orr védővel és plusz M1 GRAND PUSKÁKKAL VOLTAK FEL FEGYVEREZVE 360 DB LŐSZERREL A LOVASSÁG KARDAL VOLT FELSZERELVE BÁRD HELYET KÖTELESEK VOLTAK MAGUKKAL VINNI  3 DB kar vastagságú fákat a tábor építéséhez .Ezen férfiak és nők nem beszélhetek ha nem volt muszáj mivel azon kívül némasági fogadalmat kellet tenniük napi 3 szor kaptak enni . 2000 év alatt  minden háborúban részt kellet venniük hogy bűnbocsánatot nyerjenek először egy hegyi klánt bűntettek így amiért a 8 marakodó királyság idején nem álltak az ősi hiten lévő déli királyok oldalára a keresztény északi királyok ellen kik Pál apostol egyik tanítványa vezetett a  Halál Szurdoki csatában ami a Déli Királyságokat elválasztotta az Északiaktól annyi haszna lett a csatának hogy a szigetet csak egy Déli Királyság szervezték míg az északi részt is egyé lett .Most elég a történelemből  vártuk a flotta vissza térését  a trón teremben ,reméltük hogy nem támadnak meg addig .A holtak légióinak parancsnoka ott  állta király előtt a szíve felett ökölben a kezét a bűnei az arcára voltak tetoválva haja félig lenyírva azt mondta őfelség kész a sereg a támadásra a főváros felé menetelnek .
Előző részek
2197
Isten Szent kegyelméből uralkodóik .III. Richárd király Noricum
ura és a .III. dik világháború krónikás és résztvevője voltam .
Hasonló történetek
3638
Felnéztem, ott ültek, csalódottan egy felhőn és engem néztek. Én meg a tájat. Ameddig elláttam, csodálatos rét terült el. Semmi más nem volt látható csak a tiszta és makulátlan égbolt és a ringatózó zöld fű tengere. Meztelen talpamat nyaldosták a fűszálak, melye felkúsztak lábamon és körbeöleltek gyengéden. Én sétáltam tovább, mit sem törődve semmivel, csak a látványra koncentráltam...
5555
Csöngettek!
Kinéztem az ablakon és látom, hogy a fényes nyúlványokkal érkező ismerősöm ott ácsorog az ajtó előtt gúnyos mosollyal a szája szegletén. Mit tehetnék, beengedem és hagyom, hogy megtegye, amiért jött. Az ajtó kinyílik és belép rajta Ő...
Hozzászólások
69Monica ·
Szia! 24 éves vonzó, szép testű, igényes, domináns hölgy vagyok csupasz, illatos puncival és szép kerek popsival. ;) Ha felkeltettem az érdeklődésed, várom leveled a - http://69sexual.site

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: