Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Utolsó Királyság - 8.rész A tengeri farkas falka

2019 .Augusztus 6-dikán a flotta alig fért a kikötőbe a nép ki tódult hogy lássa a hajóinkat éljeneztek és sírtak örömükben .Ekkor felvonták a nemzeti lobogót és a zenekar elkezdte játszani a  himnuszt egy angyal hangú kis lány  énekelte , a  papok kereszteket vittek a zászlós hajóig  és megáldották . Kihirdették a népnek hogy holnap indul a flotta hogy le csapjon az ellenségre .Késő este is azon vitatkoztunk hogy ki vezesse a flottát mivel csak olyan  vezethete akinek van tengeri hadviselésben tapasztalata .Két lehetőségünk van vagy fel fogadunk egy alkalmas embert  tengernagynak vagy valakit aki ért hozzá . Mert volt talon egy Orosz tengernagyunk meg ott volt az aki 2 évvel ezelőtt le váltottunk mert súlyos bűnei voltak ha őt válaszuk ki kell engedni a börtönből még ma .Én azt mondtam hogy béreljük fel az orosz  Feliksz Edmundovics Dzerzsinszkij-t  aki a  Balti flotta parancsnoka volt 1990-től 1991- ig de a Szovjetunió összeomlásáig után egyik államból a másikig kilincselt munkáért és tavaly óta nálunk vendégeskedett adjunk neki pénzt hogy vezesse a flottát és verjen le minden támadást és ne engedjük ki a tömlöcből azt a szörnyet .III. Richárd megköszörülte a torkát  majd ivót egy korty ó bort - Bérlejük fel a ruszkit akit ha kell bűnbaknak ként fel is áldozhatunk adjuk oda a neki az 1 évre járó zsoldot .Mennyei királynőnk azt mondta szavazunk aki a több szavazott kapja az nyer a másikat el tüntetjük innen  kezeket fel aki a Ruszki mellet van mindenki fel emelete a kezét .Az atya csak ennyit mondott legyen meg Isten akarata és keresztet vettet ránk  hívjuk be a ruszkit a trón teremben . Ő Felsége a trónon ült  Feliksz  Dzerzsinszkij  féltérdre ereszkedett és oroszul kezdet beszélni amit Cato fordítót nyelvünkre -Felséges király látom jól döntöttél és engem választottál vedd úgy hogy a csekély zsoldért megnyerem a háborút .Úgy döntöttem csak a rombolókat viszem magammal meg a cirkálókat és két repülőgép hordozót a többi hajó aknásítsa a partok közelében a tengeralattjárók raboljanak ki minden hajót majd küldjék a tenger fenekére merre támadjak ? Cato elhúzta a dolmányából a felhatalmazást és olvasta a parancsot ami így szólt- Én Királyi Felség megparancsolom neked legújabb hívemnek hogy támad meg a Brazil tengerpartot és ha lehet győzze le a Brazil flottát mielőtt egyesül az Argentin flottával. Még ma fussanak ki 21 órakor . Az U-21 es és az U-184- es tengeralattjárók hogy aknásítsák el a Magellán-szorost .
Előző részek
2197
Isten Szent kegyelméből uralkodóik .III. Richárd király Noricum
ura és a .III. dik világháború krónikás és résztvevője voltam .
Hasonló történetek
7235
Fél évig volt az elvonón. Zsolt minden nap meglátogatta. Először csak szakmailag karolta fel, de aztán, ahogy Andrea szépsége, és nyugalma kezdett visszatérni, úgy szerettek egymásba. Mikorra a lányt gyógyultnak nyilvánították, tudták, hogy össze fognak költözni. Andrea vissza sem ment a régi lakásába...
10195
Michel a következő hullám tetejéről vette észre a sziklát. Tudta, hogy vége van. A következő pillanatban a hajó pozdorjává tört alatta, ő pedig csuklóin a szétszakadt kötéllel elsüllyedt a hullámokban. Fuldokolni kezdett, de aztán rájött, hogy kap levegőt. - Biztosan valami légbuborékba kerültem - gondolta, de ekkor meglátta ismét a női arcot. Kék szemek, gyönyörű telt ajak, hullámos haj, mely egybefolyt a tengerrel lassan az alakja is kirajzolódott. Tökéletes keblek, lapos has vékony...
Hozzászólások
AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: