Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Utolsó Királyság - 4. rész S-21 és a Halál Arkangyala

- Hozzátok a foglyokat ideje megbüntetni őket ,mondta az igaz lovag király .Így elő vezeték őket a Pajkos Szűzlányból meg a Hisztis Hercegnőből három napja nem szívtak friss levegőt és nem ettek semmit a sebesülteket a hordágyról le dobták a földre a kapitányuk panaszt akart tenni a bánás mód ellen és a genfi egyezményre hivatkozott angolul mivel senki se beszélte a nyelvet meg kellet várnia a jó pátert aki felvilágosította hogy mi soha nem írtuk alá majd keresztet vetett rájuk .Ősi szokás szerint a kardját kérte az atya mivel az minket illet de sajnos ne volt neki .Ekkor érkezett meg a Halál Arkangyala kit a szülei talán vicces kedvükből vagy csak úgy Saint Justnek hívtak az S 21 parancsnoka alig volt 20 éves angyali arc egy démont takart hosszú fekete haja a válláig ért jobb fülében arany karika fülbe való fekete térdig érő kabátot és fekete nadrágot meg csizmát viselet egy fehér ing és fekete mellényt viselt a kardját az arcához emelte és így tisztelget a királyi párnak majd a foglyokat nézte és várta ura parancsát .Az emberei megérkeztek fekete ruhában  nézték a foglyokat láttak két nigger meg egy sárgát az egyik nigger egy buzi volt a sebesülteket rugdosták megszólalt - uram mit akarsz velük tenni .A király megparancsolta hogy a sebesülteket vigyék a kocsikra ekkor az örök felkapták őket és fel dobták a két Robur  platójára a maradéknak vessző futást rendeztünk felálltunk két sorba husángokkal és vas csövekkel egyedül a páter nem csatlakozott .Rájuk szólt hogy fussanak a kocsikhoz először nem akartak futni így az egyiket seggbe rúgtam elkezdek futni a kocsik felé ami a dokkok végén állt csak záporoztak rájuk az ütések és a szitkok .Alig volt a táv 20 méter az elsők át is jutottak a közepén fen akadtak a kapitányuk és a másod tiszt akart utolsónak menni a medvék anya a királynő olyat sózott a másod tiszt fejére hogy az szét lapult mint egy dinnye a vér minden felé fröccsent az angyali arcára és rózsaszín damaszt ruhájára a gyűlölet az egekbe csapot az asszonyok baltával estek az el eseteknek össze szabdalták őket így ment egy órán át .Akik a kocsikra kerültek azt hitték meg menekültek pedig nem a pokolra minek neve S 21 ,a börtönük az Istár kaputól karnyújtásnyira volt a magas sárból és kőből tapasztott kerítés vette körbe az épület egykor szállodának épült 5 emelet magas volt aki be került soha nem jött ki onnan főleg politikai foglyoknak fent tartva aki be került le fényképezték meg amikor ki került onnan .
Előző részek
2184
Isten Szent kegyelméből uralkodóik .III. Richárd király Noricum
ura és a .III. dik világháború krónikás és résztvevője voltam .
Hasonló történetek
3304
Ahogy a védelem kiépült, Dareth handorioi hódításait emiatt be is fejezte, és inkább északra, Rolenciába vezényelte szörnyű hadát. Rolencia nem volt egységes birodalom, nem volt összetartás, így nem is tudtak fennmaradni. Viszont érdekes módon, mintha megelégedett volna ennyivel, Mágusföld határán, a Benfini-hegységnél megállt. Nem tudni, hogy miért...
3396
Csak ültek ott, nem mozdultak, olyanok voltak, mint a szobrok, mindenki a gondolataiba merült. Végül Horiq törte meg a csöndet:
- Mi emberek vagyunk. - kezdte - Az embereknek volt valaha egy olyan híres szokásuk, amit róluk neveztek el: az emberségesség. Ezért nem fogom társaimat irtani. Inkább korán kelünk, hogy a tündéket megelőzve átjussunk az erdőn...
Hozzászólások
AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: