Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Utolsó Királyság - 11.rész Az Orion elfogása és elsüllyesztése

Az Orion nem is sejtette hogy ott loholt a nyomában az U-18-as tengeralattjáró már Fokvárostól .Az U -18 as kapitánya Kurt  Wagner  volt a 18 ezer német egyike akik 45-be menekültek a királyságba . Tudta hogy 10 napja vadásznak a semmire és jó lenne ha elfognák a hajót ha nagy zsákmánnyal akarnak haza térni .Szőke haját hátra fésülte kék szeme csak ragyogót a pénz és a dicsőség gondolatára periszkópon kísérte az Oriont félt hogy a vele párban ki futott U-24-es el ne lopja tőle 58 embere is érezték az arany csábítását az Orion Francia zászló alatt hajózót . Másod Tiszt hozzám azonnal el kell kapnunk hogy nehogy az a szemét Wolf el lopja tőlem és tőletek !! A Lakáj  gúny névre hallgató  másod tiszt oda lépet hozzá  kapitány támadjunk és fosszuk ki a hajót .- Kurt parancsolta torpedót be tölteni az 1-es vető csőbe és tűz  ja és hívják az Oriont .-Orion itt az U-18-as kapitánya Kurt Wagner álljanak meg és adják meg magukat értették át  megyünk !!! -Itt az Orion kapitánya  Reno  Francia ország nem áll hadban Önökkel és a Királya sem örülne ha  velünk  is háborúba keveredne  . Úgy hogy ló fasz maga mocskos náci inkább adja meg magát nekem  Reno kilép .-Itt a kapitány harckészültség 1 -es vetőcső tűzz 10 fokkal az Orion orra elé .
Folytatások
726
Agusztus 15 dikén a flotta hazaért a nép legnagyobb örömére .A nép kint várta a hajókat a dokkban .
Előző részek
2197
Isten Szent kegyelméből uralkodóik .III. Richárd király Noricum
ura és a .III. dik világháború krónikás és résztvevője voltam .
Hasonló történetek
4249
A repülőút kellemes volt és Cooper két óra múlva már a washingtoni lakásban volt. Ez nem volt olyan előkelő, mint a New Yorki, de azért nagyon otthonosan volt berendezve. Kapus sem volt, így Cooper simán bejutott. Gyorsan felmérte a terepet.
4838
A fehér mezes New Yorki csapat védvonala mögül előretört ez a viszonylag magas kb. 180 cm magas leomló barna hajú lány. Arcán néhány piros folt volt. A meze karja felszakadt és a térdét is lehorzsolta egy esés következtében...
Hozzászólások
69Monica ·
Szia! 24 éves vonzó, szép testű, igényes, domináns hölgy vagyok csupasz, illatos puncival és szép kerek popsival. ;) Ha felkeltettem az érdeklődésed, várom leveled a - http://69sexual.site

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: