Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Utánzás

Carolyn lehalkította a TV-t és hegyezte a fülét, de sem a húgát Anna-t, sem annak barátnőjét Katie-t nem hallotta. Pár másodpercig figyelt, majd felsóhajtott. Ilyen hosszú csend sohasem jelentett jót. Felállt a kanapéról és a lányok keresésére indult. Péntek este volt és bébiszitterkedésre kényszerült. Ingyen. De remélte, hogy nyáron pénzre tudja majd váltani az édesanyja ezirányú tartozását, amikor a barátnőjével a tengerpartra megy. 
Amy máris hiányzott neki. A szüleik persze nem tudták, hogy jó egy éve többek, mint barátnők, így minden további nélkül el fogják engedni őket. Jó lett volna, ha Amy itt van. A fiatalokat leültették volna dvd-t nézni és elvonulhattak volna a szobájába. Carolyn elmosolyodott, ahogy elképzelte szőke társnőjét az ágyán. Azután felsóhajtott, emlékezve arra, hogy Amy a hétvégén nincs otthon. Az ágyában ma este nem egy szőke lesz, hanem csak az évek óta használt, jól bevált párnája, amit a combjai közé vehet. Kopogtatott Anna ajtaján, majd bedugta a fejét.
-Szent isten! Mit csináltok? - kérdezte döbbenten a látványtól.
Pislogott párat, de a jelenet az ágyban nem változott. Két meztelen lány összefonódva és megmerevedve a hirtelen megzavarástól. Katie Anna csípőjén lovagolt és hozzá dörzsölte magát. Még ha az elméje nem is akarta elfogadni, Carolyn tisztában volt vele, hogy mit csinálnak. A testüket borító csillogó verítékből ítélve ráadásul elég régóta csinálják.
-Mi az ördögöt csinálsz Anna? - kérdezte.
Katie lemászott a húgáról és egy párnával takarta el magát. Úgy tűnt, hogy mindjárt sírva fakad. Carolyn értett a testbeszédből és azt mondta:
-Nincs semmi baj...csak beszéljük ezt meg!
-Ne mondd el anyának! - kérte Anna, aki közel sem szégyellte magát annyira, mint barátnője. Még csak meg sem kísérelte eltakarni magát.
-Ha te nem mondod el, én sem. - folytatta a lány.
-Pontosan mit is nem mondasz el? - kérdezte homlokát ráncolva Carolyn.
-Amy-t. - felelte Anna.
-Mi van vele? - érdeklődött óvatosan Carolyn.
-Ne haragudj rám! - mondta Anna apadó magabiztossággal.
-Semmi baj...mesélj csak!
Carolyn biztos volt benne, hogy a húga tudja, hogy ő és Amy szeretők, csak arra volt kíváncsi, hogy honnan.
-A szekrényedben voltam. Tudom, hogy azt mondtad, ne menjek a szobádba...Kérlek, ne haragudj!
Carolyn a fejét csóválva összerakta magában a dolgokat. Anna beosont a szobájába és elbújhatott a szekrényben, amikor ő és Amy bejöttek. A lány valószínűleg végig látta, hogy mit tettek az ágyban. Ez önmagában a kisebb baj lett volna, de rávette a barátnőjét, hogy csinálják azt, amit Carolyn és Amy.
-Elmondod anyának? - kérdezte Anna nagy, ártatlan szemekkel.
-Nem.
-Tényleg?
-Én valószínűleg nagyobb bajba kerülnék, mint te.
Anna felpattant az ágyról és megölelte a nővérét. Carolyn viszonozta az ölelést, majd elmosolyodva azt mondta:
-Az ég szerelmére, vegyél már fel valamit!
Anna elvigyorodott és egyáltalán nem úrinői módon elterült az ágyon. Carolyn a fejét rázta, de emlékezett, hogy annak idején ő sem volt az a kimondottan szófogadó.
-Anna! Én és Amy titok vagyunk. Nem beszélhetsz rólunk senkinek. Különösen anyának és apának nem. És ez rád is vonatkozik Katie!
-Nem fogok. - mondta Katie a párnája mögül.
-Én sem. - tette hozzá Anna.
Carolyn elégedetten távozni készült, amikor eszébe jutott, hogy a két beindult lány még mindig probléma. Az alapvető gond az volt, hogy Anna mindenben utánozta a nővérét. Csak súlyosbítja a helyzetet, ha azt mondja neki, hogy ne tegyen valamit, miután látta Amy-t és Carolyn-t, ahogy ezt tették. Igazából nem tudta, hogy hogyan fogja meggyőzni a húgát, hogy ne szexeljen a barátnőjével. Főleg, ha ráébred, hogy kellemes dolog és Carolyn tartott tőle, hogy ráébredtek. Emlékezett a csillogó bőrükre és Anna zihálására, amikor rájuk nyitott.
-Még valami...amit láttál...Amy és köztem. Ahhoz még fiatalok vagytok.
Anna arcán csintalan mosoly jelent meg és Carolyn tudta, hogy nem fogja meggyőzni.
-Nem fogjátok abbahagyni ugye? - kérdezte beletörődően.
-Nem. - mondta Anna kuncogva, majd folytatta - Tudom, hogy miért csináltátok. Jól esik. Ugye Katie?
A barátnője mosolyogva bólogatott. 
“Nos..ez most már hivatalos. Egy szörnyet kreáltam.” - gondolta Carolyn. Kilépett a szobából. Megállt egy pillanatra az ajtónak támasztva a hátát és hallotta a két lány izgatott kuncogását belülről. Arra gondolt, hogy máris folytatják. Ellökte magát az ajtótól, mielőtt lelki szemei előtt megjelent volna a kép.
A nappaliban megpróbált újra a tv show-ra koncentrálni, de pár perc múlva feladta. Elővette a telefonját és felhívta Amy-t.
-Helló! 
-Szia! - mondta Carolyn.
A barátnője hangja önmagában jobb kedvre derítette.
-Mi a helyzet? - érdeklődött Amy.
-Egyedül vagy?
-Várj egy kicsit… - mondta Amy, majd becsukva a szobaajtót folytatta - Miért kell egyedül lennem?
-Rányitottam Anna-ra és éppen a barátnőjével volt intim kettesben.
-Micsoda? -tört ki nevetésben Amy.
-A képük beleégett az agyamba. Legszívesebben a szemembe nyomnám a fogkefémet. - mondta vidáman Carolyn.
-Hogy érted az intim kettest?
-Meztelenek voltak és az egyikük a másikhoz dörzsölte az ágyékát.
-Hát...a jelek szerint a mai fiatalok korán érnek. - mondta nevetve Amy.
-Ez nem vicces. Beosont a szobámba és majdnem lebukott. A szekrényben bújt el és látta ahogy..tudod mit csináltunk. Megígértettem velük, hogy nem beszélnek róla. Azután kidobtak a szobájukból, hogy folytathassák.
-Gondolod hogy egyáltalán élvezték? Még elég fiatalok.
-Nem tudom. Anna majdnem két évvel fiatalabb, mint én amikor az első orgazmusomat átéltem. De ezt inkább ne feszegessük, mert kezd még kínosabb lenni a dolog.
-Féltékeny vagy a húgodra, mert ő megkap valamit, amit te nem? - évődött Amy.
-Ha, ha. Roppant vicces. Na jó...egy kicsit. 
-Vasárnap reggel megyek haza. Talán kiosonhatnánk a patakhoz.
-Megígéred?
-Már te is hiányzol nekem. De most mennem kell!
-Szeretlek Amy Shilling!
-Imádlak Carolyn Harding! Szia!
-Szia!
Carolyn visszafordult a TV felé. A csatornák közt kószálva talált egy filmet, amit már százszor látott, de úgy döntött, hogy százegyedszer is megnézi.



*****


 
“Végre itt a tavasz!”- gondolta Carolyn, ahogy az arcát a nap felé fordította. Az erdőben haladt egy vadcsapás mentén a patak felé. Az ösvény egy diákok körében népszerű fürdőhelyhez vezetett, de ő nem oda tartott. Letért az ösvényről, amikor meglátta a masszív tölgyfát. Amikor hozzáért, északkeletnek fordult. Amy-vel közös titkos helyük még további fél mérföldre volt onnan. Néhány lépés után megállt, mert úgy érezte, hogy figyelik. Lassan körbefordult, de semmit nem látott. Vállat vont és tovább haladt. Az érzés nem tért vissza, úgyhogy elkönyvelte képzelődésnek. A telefon megrezgett a zsebében. Elővette és elolvasta Amy üzenetét:
“Hol vagy?”
“Öt perc és odaérek.” - írta vissza.
A telefon újabb üzenet érkezését jelezte. Ehhez egy kép is volt csatolva, amin Amy látszott, ahogy meztelenül nyújtózik el egy nagy törölközőn a patak partján. A mellé írt szöveg csak annyi volt: 
“Siess!”
Kicsit gyorsított léptein, így három perc múlva már célhoz is ért. A patak partját szegélyező bokrokat áttörve meglátta a ruhátlanul napozó barátnőjét. A látvány élőben még invitálóbb volt, mint képen. Amy észrevette az érkezését és azt mondta:
-Na végre!
-Úgy látom elkezdted nélkülem. - mondta Carolyn és elnyúlt Amy mellett.
Rámosolygott, majd előrehajolt a régen vágyott csókra.
-Csodás a nap! - mondta Amy, amikor ajkaik elváltak.
-Gondolom...ha már rávett, hogy levetkőzz.
-Inkább a rád gondolás késztetett vetkőzésre. A teljes lebarnulás csak bónusz.
-Fürdőruha nélkül a végén még lent is leégsz. - mondta Carolyn.
Amy felnevetett és kacsintva azt felelte:
-A táskámban van naptej.
Carolyn előbányászta a tubust és az illatos anyagból csíkokat nyomott Amy lábaira, karjaira, majd ezeket összekötötte a törzsön. Elmosolyodott a barátnője hanyatt fekvő testére rajzolt pálcikaember láttán. Amy felsóhajtott, amikor Carolyn elkezdte bedörzsölni a naptejet a bőrébe. Az UV sugaraktól való védelem csak ürügy volt Carolyn számára, hogy felderíthesse Amy testét, bár nem volt ismeretlen előtte a terep. Ráérősen, a mozdulatokat kiélvezve dolgozott. Még messze volt a befejezéstől, amikor Amy mocorogni kezdett. Carolyn látta a mosolyt az arcán és tudta, hogy kezd felizgulni. Amikor Carolyn kezei a mellekre csúsztak, Amy hangosan felnyögött és megemelte mellkasát. A tevékenység a naptej bedörzsöléséről átváltott masszázsra. Carolyn ujjai kitapintották és kimasszírozták a feszültséget Amy izmaiból.
-Varázslatos ujjaid vannak! - mondta Amy elégedett sóhajjal.
-Fordulj meg! Bekenem a hátadat is! 
-Mi az? Semmi happy ending?
-A happy end a végén jön. - felelte Carolyn mosolyogva.
Amy megfordult. Carolyn naptejet nyomott a tenyerére és elkezdte bedörzsölni barátnője vállait. Egyre lejjebb haladva élvezte annak kéjes sóhajait. Amikor a háttal végzett, megfogta Amy csípőjét  és hátra felfelé húzta. Amy kicsit széttárta a lábai, Carolyn keze pedig a combjai közé siklott. A lány felnyögött amikor Carolyn ujjai rátaláltak a csiklójára.
-Jézusom, már napok óta erre vágytam. - sóhajtotta hátranézve Carolyn-ra.
Carolyn hasonlóan érzett. Úgy érezte, hogy örökké képes lenne itt Amy-vel együtt lenni, ha a délután soha nem érne véget és a nap nem menne le a kis titkos helyük fölül.
-Nekem is hiányzott. Tegnap végig azt kívántam, hogy gyorsabban teljen az idő. Most lassítani szeretném. - mondta.
Ám az idő könyörtelenül telt. Carolyn-t az édesanyja még sötétedés előtt hazavárta, de a lány ki akart használni minden percet. A szabad kezét Amy csípőjére tette és jelezte neki, hogy emelkedjen meg. Amy négykézlábra állt és kíváncsian nézett rá. Carolyn hanyatt feküdt barátnője lábai közé. Amy a combjaira ereszkedve meglovagolta Carolyn nyakát. Az felmosolygott rá és kezét Amy popsijára téve addig tolta előre, amíg annak puncija a szájához nem nyomódott. Amy felsóhajtott, amikor Carolyn nyalni kezdte a csiklóját. A naptejnek furcsa vegyszeríze volt, de nem volt elég rossz ahhoz, hogy Carolyn abbahagyja barátnője kényeztetését. Amikor Amy egy kicsit megemelkedett, a nyelvét benyomta a hüvelyébe és élvezte az ízét. Amy hátrahajolt és megtámaszkodott a kezein. A csípője egyre gyorsabb mozgásba kezdett és kéjes kiáltásokat hallatott. A nedvei lefolytak Carolyn nyelvén, így a lány tényleg érezhette az izgalmát. A piszkos és borzongató érzéstől Carolyn is kezdett felizgulni. Valahogy szexi volt egy másik lányt sóhajokra és nyögésekre késztetni. Majdnem olyan jónak tartotta adni, mint kapni. Egy kis behódolás volt abban hogy így feküdt Amy alatt és átadta neki a kontrollt. Imádta Amy-t és bízott benne. Élvezte, hogy az a nyakán lovagol és ő semmit nem tehet azért, hogy megállítsa. Amy egyszer csak hangosan felkiáltott és teste előbb megfeszült, majd vonaglani kezdett, végül tehetetlen csomóként Carolyn mellkasára rogyott.
Miután magához tért, lemászott Carolyn-ról és mellé ült a törölközőn. Carolyn is felült. Mosolyogva letörölte a naptejet és az egyéb nedveket a szájáról és az álláról. Amy felnevetett, megfogta az arcát és egy igen elismerő csókot nyomott ajkaira.
-Imádom amikor ezt csinálod! - mondta Amy.
-Tudom.
-Vetkőzz le, hogy megmutathassam mennyire!
Carolyn térdre emelkedett és hagyta, hogy Amy levegye róla a ruhát. Amy olyan arckifejezéssel vetkőztette, mintha karácsonyi ajándékot bontana ki. Carolyn Amy kezébe nyomta a naptejet amikor minden ruhadarab lekerült róla, majd a hasára feküdt. Amy megismételte az ő pálcikaember rajzolását. Carolyn szíve egyre gyorsabban kezdett verni, ahogy Amy keze megindult a testén.
-Jobb lesz, ha igyekszel, különben teljesen átáztatom a törölközőt. - mondta amikor Amy a háta alsó feléhez ért.
-Megvolt a te szórakozásod, most az enyém jön.
-Nem akarsz gyorsabban szórakozni? Már annyira felhúztál, hogy nem bírom tovább. - mondta vidáman Carolyn.
-Rendben...rövidre zárhatom. - felelte Amy játékosan sóhajtva.
A hátára fordította a barátnőjét. Carolyn beleremegett amikor Amy szája a csiklójára tapadt. Annyira felizgult a korábbi simogatástól, hogy a lány nyelvének hatása olyan volt, mintha áramütés érné. A fürge, forró nyelv sóhajokat kezdett kicsalni belőle és a csípőjét mozgatni kezdte. Carolyn úgy érezte, hogy elsöprik a kéjes hullámok. Megragadta a törölközőt, mintha az életéért kapaszkodna. A szorítása az anyagon még erősebbé vált, amikor Amy ujjai becsúsztak a nedves barlangba. A lány ujjai rátaláltak a mágikus pontra és Carolyn gyorsan elvesztette uralmát a teste felett. Megmarkolta Amy haját, a lány pedig vette az üzenetet. Carolyn a kéjes érzés ködén át is azt érezte hirtelen, hogy figyelik. Félrefordította a fejét és mintha egy apró alakot látott volna eltűnni egy fa mögött. Csak egy villanás volt, de tudta, hogy ki az. Megrázta a fejét és Amy-re nézett, de a lány nem vette észre, hogy közönségük van. “Az ördög vigyen Anna!”- gondolta Carolyn és nem tudott arra a csodás dologra koncentrálni, amit Amy csinált éppen vele. A húga nyilván követte a patakhoz. Eszébe jutott a korábbi érzés az ösvényen és most már tudta, hogy Anna volt az. “Miért pont nekem van ilyen kíváncsi húgom?” - töprengett. Oldalra nézve várt, amíg Anna újra ki nem dugta a fejét a rejtekéből. A lány szeme nagyra tágult, amikor rájött hogy észrevették. A majdnem komikus látványtól Carolyn dühe kicsit enyhült. Némán azt mondta a húgának: “Tűnés!”
A lány tétovázott és csillogó szemekkel nézte, hogy Amy mit csinál vele. Carolyn remélte, hogy nem kell felállnia és elzavarnia, mert nem szívesen szakította volna meg Amy-t. Azután azon gondolkodott, hogy zavarná-e, ha Anna mégis maradna. Anna végül leejtette a vállait, megfordult és eltűnt. Legalábbis Carolyn ezt remélte, de tudta, hogy semmi sem akadályozza meg a húgát, hogy megkerülje őket és új leshelyet válasszon. Körülnézett és látta, hogy ilyen leshely lenne bőven. Amy észrevette a nézelődését, ezért megállt és megkérdezte:
-Mi az?
-Semmi. Csak úgy tűnt, hogy hallok valamit. - felelte mosolyogva Carolyn.
Kiűzte Anna-t a fejéből. Később majd elszámol vele, de most élvezni akarja magát. Amy szája, nyelve és ujjai feledtették vele a húgát. Becsukta a szemét és csak az élvezetre koncentrált. Nem telt sok időbe, hogy vonaglani kezdjen az orgazmusától. Amy felmászott mellette, hogy megcsókolja, Carolyn pedig magára húzta a lányt. A nyelveik játéka hosszú volt, egyikük sem akarta megszakítani.



*******



Anna látta, hogy a nővére közeledik. Felpattant a kanapéról és futva a szobája felé indult. Carolyn utána vágtatott és sikerült a vállát az ajtónak nyomni, mielőtt Anna bezárhatta volna. Negyven fonttal nehezebb volt, így Anna-nak esélye sem volt, hogy megakadályozza a benyomulását. 
-Beszélnünk kell! - mondta Carolyn, amikor becsukta maga mögött az ajtót.
-Bocsánat! - mondta Anna és az ágyára ült.
-Miért kémkedtél utánunk? - kérdezte Carolyn karba tett kézzel.
-Én...én és Katie...csak kíváncsiak voltunk, hogy mi mást csináltok.
Carolyn pont ettől tartott. A húga mellé ült az ágyra.
-Ne haragudj! - mondta remegő hangon Anna.
-Nem haragszom, de meg kell ígérned, hogy többet nem csinálsz ilyet. Őszintén szólva kicsit ijesztő a kémkedésed.
-Ígérem!
-Remek.
-De kérdezhetek valamit?
-Igen. - felelte Carolyn, bár érezte, hogy a körülményeket ismerve valami kínos kérdés következik.
-Mit csináltatok Amy-vel?
Carolyn elvörösödött. Valóban kínos volt a kérdés. Nem magyarázhatott a húgának az orális szexről. Anna még túl fiatal volt hozzá. Másrészt viszont szexuálisan aktív volt, amiről Carolyn első kézből győződhetett meg. Látta a kíváncsiságot a szemében és az volt az érzése, hogy így vagy úgy, de próbálkozni fog vele. Felsóhajtott és azt mondta:
-Szerintem elég nektek az, amit már tudtok. Amit én és Amy csináltunk, azzal várjatok még egy kicsit, amíg idősebbek lesztek.
Anna súlyos pillantást vetett rá és megvonta a vállát. Carolyn biztos volt benne, hogy nem fogja megfogadni a tanácsát. Megveregette Anna combját, majd felállt. Az ajtóban még megfordult és azt mondta:
-Nincs több kémkedés! Nincs szükségem egy idegesítő hugicára.
-Rendben!



***********



Carolyn egy leckeként kapott matematika feladattal birkózott, amikor kopogtak az ajtaján. A megzavarásnak örülve felállt és ajtót nyitott. Elkomorodott amikor a folyosón Katie-t és Anna-t találta. A félénk arckifejezésükből tudta, hogy mit akarhatnak.
-Nem. - mondta.
-Még nem is kértünk semmit! - mondta Anna.
-Rendben! Miben segíthetek hölgyeim?
-Arra gondoltunk...azt hiszem rosszul csináljuk.
-Jézusom Anna! - mondta elnevetve magát Carolyn.
-Nem láttam igazán, hogy Amy mit csinált. - mondta Anna a kezét tördelve.
-És azt akarjátok, hogy mondjam meg mit kell tenni? - kérdezte Carolyn.
-Ummm...igen. - felelte Anna nagy szemeket meresztve.
-A kiskutyaszemek most nem fognak működni. Nem mesélem el, hogy hogyan kell kinyalnod Katie-t.
-Kinyalni? Így hívják?
Anna szivacsként szívott magába mindent és Carolyn azt kívánta, hogy bárcsak ne így lenne.
-Amy kinyalt téged. - mondta vigyorogva Anna.
-Jézusom! Nem lehetne hangosabban, hogy mindenki biztosan halljon? - mondta Carolyn és aggódva kinézett a folyosóra.
-Bocsánat! 
-Gyertek be, mielőtt mindkettőnket örök szobafogságra ítélnek!
A két lány benyomult, Carolyn pedig becsukta mögöttük az ajtót. Rájuk nézett és azon morfondírozott, hogy hogy kerülhet folyton ilyen helyzetbe. Imádta Anna-t, de a lány néha az idegeire ment.
-Segítesz nekünk? - kérdezte Katie reménykedve.
-A sírba visztek… - mondta Carolyn.
-Megpusziltam Katie-t ott lent. Amy is ezt csinálta veled, nem? - kérdezte Anna elpirulva.
Carolyn nem is tudta, hogy mulasson vagy elborzadjon a lelki szemei előtt megjelenő képen, ahogy Anna becsukja a szemét és száját csücsörítve olyan puszit nyom barátnője puncijára, amilyet a rokonoknak szokott adni. Talán még olyan arcot is vágott közben, mint amikor spenótot kell ennie.
-Umm...nem egészen. - felelte Carolyn és örült volna, ha nem látja meg a lányok szemében ébredő kíváncsiságot.
-Akkor mit? - kérdezte Anna.
-Ezt akkor kérdezd meg tőlem újra, ha középiskolás leszel.
-Naaaa! Csak mondd el és itthagyunk!
-Ezt valahogy kétlem.
-Lééégysziii…!
-Neked nincs nővéred? Miért nem kérdezitek őt? - kérdezte Carolyn Katie-től.
-Neki fiú barátja van. - felelte Katie.
-Higgyétek el, hogy ennek ellenére tudna nektek mesélni! - mondta nevetve Carolyn.
-Úgy véled? - kérdezte elgondolkodva Katie.
Amikor Katie Anna-ra nézett kérdően felvont tekintettel, Carolyn azt mondta:
-Inkább ne kérdezd meg! Közös természettudomány óránk van és nem akarom megmagyarázni neki, hogy miért küldtelek benneteket hozzá, hogy beszéljen az orálszexről.
-Orálszex? - kérdezte Anna érdeklődéssel.
Carolyn nagyot sóhajtott. Anna-val beszélgetni olyan volt, mint aknamezőn haladni és folyton aknára lépni. A csata vesztésre állt és úgy döntött, nem éri meg többé ellenállni. A hátizsákjából előbányászta az Egészségtan könyvet. Kikereste a pubertásról szóló részt és úgy fordította a könyvet, hogy a két lány is láthassa.
-Ez a hüvely. Legalábbis rajzolva. Ez pedig a csikló, a mágikus pont, amitől egy lány megvadul. Az orális szex, vagy ha úgy tetszik egy lány kinyalása közben a száddal izgatod ezt a pontot.
-Hogyan? - kérdezte Katie.
-Igen! Meg tudod mutatni? - csatlakozott hozzá Anna.
-Micsoda? - kérdezte meglepetten a nővére.
-Mutasd meg hogyan kell orálszexet csinálni!
-Na, ez nem fog megtörténni. Már így is túl sokat mondtam. Most pedig elmehetnétek, hogy meg tudjam csinálni a házi feladatomat.
-Mesélek anyának a patakpartról! - mondta hirtelen Anna.
-Megígérted, nem emlékszel? - kérdezte összehúzott szemmel Carolyn.
-A patakpartról beszéltem, nem Amy-ről.
-A kettő összefügg. - mondta remélve, hogy Anna beveszi ezt.
Igazság szerint a lány egész sokat elmondhat a partról, ahová Carolyn ment anélkül, hogy technikailag megszegné az ígéretét. Anna arckifejezését látva fájó szívvel vette tudomásul, hogy ezt a lány is tudja. Elnevette magát és a fejét csóválta.
-Te most zsarolni akarsz? Veszélyes vizekre evezel!
Anna zavartan félrenézett és azt mondta:
-Nem akarlak zsarolni, csak….
-Miért olyan fontos ez nektek?
-Nem olyan fontos. - felelte Anna kicsit túl gyorsan.
-Tényleg?
-Csak mutasd meg! - kérte elpirulva Anna.
-Tegyük fel, hogy belemegyek. Hogyan gondoljátok a megmutatást?
Anna összeráncolt homlokkal gondolkodott, majd még vörösebbé váló arccal azt mondta:
-Talán...te...tudod..Katie-vel..
-Szó sem lehet róla! Egyrészt egyszerűen helytelen. Másrészt barátnőm van. Megcsalnám Amy-t.
Katie-nek pont úgy nem tetszett az ötlet, mint Carolyn-nak.
-Egyébként sem szeretném, hogy ő csinálja. - mondta.
-Egyéb ötlet? - kérdezte Carolyn.
-Nem tudom. - mondta tanácstalanul Anna.
-Nekem lenne ötletem. Talán mi ketten csinálhatnánk, te pedig megmondhatnád, hogy jól csináljuk-e. - javasolta Katie.
-Édes jó istenem! Végre sikerült kiverni a fejemből a látványotokat ahogy egymáshoz dörzsölitek egymást és most ez lesz helyette. - mondta Carolyn.
-Így jó lesz? - kérdezte Anna.
-Komolyan kérdezed?
-Tudom...nekem is ijesztőnek tűnik.
-Akkor csináljátok, amit én annak idején. Találjátok ki magatoktól. - mondta Carolyn, majd sóhajtott. 
Amit mondott, nem volt teljesen igaz. Amy tapasztaltabb volt nála és segítette. Ráadásul Anna fiatalabb volt nála. Ő a saját idejére már azért szerzett információkat innen-onnan, hallomásból. Ám Anna eltökéltnek tűnt és nem fogja feladni. Carolyn úgy vélte, hogy az egész oka a kishúg-nővér viszonyuk. Anna felnézett rá és olyan akart lenni, mint ő. Látta, hogy ő csinálja, hát ő is ki akarta próbálni. Kipróbálta, de nem tudta hogyan kell helyesen, ezért nővéri tanácsért hozzá fordult. Anna-ra nézett és azt mondta:
-A fenébe is…
-Segítesz nekünk? - kérdezte a húga reménykedve.
Carolyn szomorúan megingatta a fejét és azt felelte:
-Igen. El sem hiszem, hogy ezt teszem. Legyünk rajta gyorsan túl, hogy aztán hipót önthessek a szemembe. Hogy akarjátok csinálni?
-Mit hogyan csinálni? - kérdezte Anna.
Carolyn elővett az asztala fiókjából egy negyeddollárost és újra az ágyán ülő lányokhoz fordult. Katie-re nézve azt mondta:
-Te vagy a vendég, te választhatsz. Fej vagy írás? 
-Miért kell pénzt feldobni? - kérdezte Katie.
-Mert így kevésbé tűnik borzalmasnak annak eldöntése, hogy ki ad és ki kap.
-Én akarok adni! - mondta Anna és kikapta az érmét Carolyn kezéből.
Carolyn vállat vont.
-Úgy látszik a mai a szerencsenapod. - mondta Katie-nek.
-Vedd le a farmered Katie! - mondta Anna.
Katie előbb rá, majd Carolyn-ra nézett.
-Rajtad múlik. A te ötleted volt. - mondta az idősebb lány.
Carolyn arra gondolt, hogy mégiscsak megúszhatja az egészet, ha Katie meggondolja magát. A lány felállt és kigombolta a nadrágját. Carolyn végleg feladta a reményt. Ebből nem menekülhet. Nézte, ahogy a vékony lány lecsúsztatja magáról a nadrágot. Katie az ujját a bugyija gumija alá csúsztatta és néhány zavart, abbahagyott kezdés után letolta a ruhadarabot. Deréktól lefelé meztelenül, nőiességét kezével szégyenlősen eltakarva állt a másik kettő előtt. Carolyn a legszívesebben átkarolta volna szegény lányt és azt mondta volna neki, hogy öltözzön vissza. Majdnem Katie is ezt tette magától, de a pillantása Anna-ra esett és látta, ahogy az kajánul rámosolyog. Valami kimondatlan üzenetet váltottak egymással és Katie kuncogni kezdett. Carolyn-nak fogalma sem volt, hogy mi történt köztük, de Katie láthatóan felengedett és elmosolyodott. Az ágyra mászott és a hátára fekve kinyújtózott. Anna négykézláb a lábai közé mászott. A szeme bájosan-bajkeverően felcsillant, amikor Anna széthúzta a combjait. A szégyenlőssége köddé vált és kezdett izgatottá válni. Anna ránézett a nővérére és kérdően felhúzta a szemöldökét.
-Először is azt kell mondanom, hogy nincs igazán rossz módja, de néhány dolog jobban működik, mint mások. A kulcs az, hogy rájöjj arra, mit szeret a partnered. - mondta Carolyn.
-Hogyan? - kérdezte ártatlan mosollyal Anna.
-Több módja van. Figyelhetsz a légzésére. Amikor egy lány felizgul, a lélegzetvételei gyorsabbá és felszínesebbé válnak. Ezenkívül felsóhajt vagy felnyög, ha kellemes számára az érzés. A csípője mozgásba jön, a hasa pedig megfeszül.
-Értem. - bólintott Anna.
-A szórakozás felét az adja, hogy kitaláld mitől indul be a másik.
-Hogy tudom Katie-t beindítani?
“Ezért most már biztosan a pokolra jutok”- gondolta Carolyn, majd Katie testére mutatva azt felelte:
-Ez a csikló. Az idősebb lányoknál nagyon érzékeny, remélem nálatok is ez a helyzet. Most nyújtsd ki a nyelved és csinálj így!
Carolyn mutatta a mozgást a húgának. Anna nézte, majd vállat vont. A nővéréhez hasonlóan kezdte mozgatni a nyelvét, majd újra Carolyn-ra nézett. Az elmosolyodott és azt mondta:
-Most pedig csináld ezt Katie-n!
Anna kétkedő pillantást vetett rá és megmerevedett. Carolyn-t szórakoztatta a látványa. A húga lenézett Katie puncijára és az ajkát harapdálta. Carolyn nem volt benne biztos, hogy meg fogja-e tenni. Azután Anna összeszedte a bátorságát és lehajolt. Katie kuncogott és a szája elé kapta a kezét, ahogy Anna nyelve fel-le mozgott. Anna visszahúzódott és kérdően nézett Carolyn-ra.
-Ha így csinálod, akkor csak csiklandozod. Próbáld kicsit erősebben nyomni a nyelved! - tanácsolta a lány.
Anna újra próbálkozott és Katie kuncogása előbb meglepett levegőért kapásba, majd sóhajtozásba váltott. Anna abbahagyta amit csinált és felnézett barátnőjére. Katie izgatottan mosolygott rá, majd bólintott. Amikor Anna szája újra a puncijára tapadt felsóhajtott és csípője önálló életre kelt. Anna szeme tágra nyílt, amikor eszébe jutottak Carolyn szavai. Oldalra nézett a nővérére, aki bólintott. Katie sóhajai nyögésekbe fordultak, arca pedig eltorzult a kéjtől. A szeme csukva volt, ágyékát pedig ütemesen Anna szájának nyomta újra és újra. Carolyn nem tudta levenni a szemét a fiatal lány eksztázisban úszó arcáról. Sokszor látta már ezt az arckifejezést Amy-n, de egy ilyen fiatal arcon látni élete legvadítóbb élménye volt. Katie nyögései egyre hangosabbak lettek és teste vonaglani kezdett Anna szájának munkálkodásától. Anna szorosan fogta barátnője combjait és igyekezett nyelvét Katie csiklóján tartani. Carolyn továbbra is izgatottan figyelte őket. A két lány szenvedélye egyszerre volt bájos és zavaró, édes és furcsa. Mindenesetre nem tudott másfelé nézni. Korábban arra gondolt, hogy csak annyit mond nekik, ami feltétlenül szükséges és kidobja őket a szobájából, de most csendben maradt. Most már látni akarta az egészet a végéig, akármilyen perverz dolog is volt nézni a húgát, ahogy az a barátnőjét nyalja. Katie kiáltásai még hangosabbak lettek és Carolyn aggódva nézett az ajtóra. Remélte, hogy nem hallatszanak ki. Nem szerette volna, hogy a szülők benézzenek a zajra. Semmi jó magyarázat nem lett volna arra, hogy Carolyn miért bámulja a deréktól lefelé meztelen Katie combjai közt hasaló húgát. Egyáltalán nem vágyott erre a beszélgetésre. Felállt és bekapcsolta a rádiót. Amikor megfordult, Katie pillantásával találkozott. Tudatosult benne, hogy a lány teljesen megfeledkezett a jelenlétéről. Katie arca kipirult és Carolyn nem tudta, hogy az izgalomtól vagy a szégyentől. Az ujját az ajkára téve jelezte neki, hogy legyen halkabb. Két perccel később Katie szemei tágra nyíltak a meglepetéstől. Megmarkolta a lepedőt és hátrafeszítette magát. Carolyn visszatartotta a lélegzetét tudva, hogy mi fog történni. Katie combjai Anna arcára szorultak és egész teste remegett amikor elélvezett. Végül elengedte Anna-t és rávigyorgott. Anna haja kócos volt, az arcán nedvesség csillogott, de majdnem olyan izgatottnak tűnt, mint Katie. Katie felkönyökölt és azt mondta:
-Ez sokkal jobb volt, mint korábban.
Anna megtörölte a száját a kézfejével és azt mondta:
-Most én jövök.
-Ohó… Most már a te szobádban is tudjátok csinálni! - szólt közbe Carolyn.
-És mi lesz, ha Katie segítségre szorul?
-Biztos vagyok benne, hogy meg tudjátok oldani. Nekem ez a látvány egy életre elég volt.
-Rendben. Gyere Katie! - mondta drámai sóhajjal Anna.
A lányok az ajtó felé indultak. Carolyn Katie csupasz popsija láttán felnevetett és azt kérdezte:
-Nem felejtettél el valamit Katie?
Katie megfordult és jól nevelten azt mondta:
-Köszönöm!
-Szívesen, bár én a nadrágodra gondoltam.
 
Katie gyorsan felkapta a bugyiját, majd a nadrágját. Azután meglepte Carolyn-t egy gyors öleléssel. Carolyn viszonozta az ölelést, majd útnak indította őket. Egyedül maradva próbálta feldolgozni, hogy mi is történt. Magától kicsit meglepődve arra jutott, hogy összességében rendben levőnek találja a dolgot. A húga a segítségét kérte, ő pedig segített neki. Korábban ugyan úgy gondolta, hogy egyetemista lesz, mire Anna először tesz fel neki kérdéseket a szexről, de nem így alakult. Elmosolyodott amikor megjelent előtte a két lány, ahogy a küszöbén állnak és az orálszexről érdeklődnek. “Nyilván el fogok kárhozni, de Anna legalább tudja mit kell tenni”- mondta magának, majd megrázta a fejét és visszatért a házi feladatához.
Hozzászólások
További hozzászólások »
doorstop ·
Nagyon jó az alapötlete.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

tenda ·
Jól megírt, kedves és érzéki történet.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: