Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Új élmény

Sarah a hátára fordulva lebegett, fejét pedig a medence szélére tett összehajtogatott törölközőnek támasztotta. A víz nem volt különösebben mély, csak annyira amennyire kellett, viszont nagyon meleg volt. A gőz láthatóan szállt fel a felszínéről. A hőmérséklet viszont fokozatosan emelkedett, ezért a nő eddig folyamatosan hozzá tudott szokni.
-Asszonyom!
Sarah körülnézett és a kis medence túloldalánál egy fiút látott meg. Odaevickélt hozzá és közben hagymákat és répákat lökött félre az útjából.
-Helló! Hogy hívnak? -kérdezte.
-Mark, asszonyom.
-Szólíts csak Sarah-nak!
-Assz… Sarah… kérhetnék egy szívességet?
-Persze.
-Nem baj, ha itt állok és nézem ahogy… -a fiú hangja elhalkult.
-Kimúlok?
-I..igen..
-Néztél már így valakit?
-Nem...te vagy az első…
-Hát akkor megtisztelő hogy kíváncsi vagy rám. -mondta Sarah, majd kis szünet után folytatta:
-Nem tudom meddig fog tartani...talán 15-20 perc.
-Vonaglani és sikítani is fogsz? Azt mesélték hogy Amy a múltkor ezt csinálta.
-Igen...láttam… De Amy beleugrott a forrásban levő vízbe én pedig akkor másztam bele, amikor még langyos volt. Azóta csak lassan és fokozatosan melegszik.
-Milyen forró?
-Nincs hőmérőm, de nem javasolnám hogy beledugd a kezed.
-Fáj?
-Eléggé, de eddig tudtam kezelni. De lehet hogy hamarosan sikítani kezdek. Hány éves vagy?
-Tizenöt.
-Szép kor.
A társalgás itt kifulladt. Sarah a hátára fordult miközben tovább nézte Mark-ot. A teste érzékeny pontjai mintha tűzben égtek volna, a többi részén pedig olyan volt mintha leforrázódott volna. A szívverése időnként rendszertelenné vált. Tudta hogy valószínűleg akkor sem maradna már meg, ha azonnal hűteni kezdenék, de még élénk és éber volt. Észrevette hogy Mark teste minden centiméterét végignézi miközben lebeg előtte, mintha memorizálni próbálná. Nem sok meztelen nőt láthatott eddig. A hasára fordult és megint a fiúhoz húzódott.
-Mark!
-Igen?
-Szeretnéd..ha kielégítenélek a számmal?
A fiú meglepve kérdezte:
-Tényleg?
A nő vállat vont.
-Más dolgom különösebben nincs.
Mark bizonytalanul bólintott és azt mondta:
-Jó...de nem vagyok nagyon tapasztalt. A barátnőm egyszer próbálta, de egyikünk sem tudta igazán hogy mit érdemes tenni és semmi nem történt.
Sarah felnevetett:
-Biztos vagyok benne hogy most megoldjuk hogy történjen valami.
Visszament a törölközőjéért a lebegő zöldségek között, amik kellemes illatot kezdtek árasztani. Kétszer félbehajtotta és a medence peremére tette, majd óvatosan megtámasztotta rajta a kebleit. 
-Gyere közelebb, de ne érj a fémhez! Veszélyesen forró. Főleg a szerszámoddal ne érj hozzá! -mondta a fiúnak.
Mark engedelmeskedett, Sarah pedig odanyúlt és kiszabadította a péniszét. Megnyalta a makkot, amitől a hímtag azonnal megmerevedett.
-Ez már tetszik. -mondta kuncogva.
A nő lassan szopta a fiút, miközben a gőzölgő vízben lebegett. Ráérősen mozgatta nyelvét és ajkait. Nem próbálta azonnal kielégíteni a fiút, csak kényeztette a szájával miközben gyengéden fogta a zacskóját. Mark meg volt döbbenve attól, hogy milyen forró Sarah szája. Kész csoda volt hogy a nő még életben volt. A forróság miatt majdhogynem kellemetlen érzés volt a szopás. De csak majdhogynem. A kéjes érzés egyre csak nőtt benne, majd felkiáltott amikor elélvezett. A hangjára a többiek feléjük néztek és néhányan megtapsolták őket. Sarah tovább szopogatta a hímvesszőt, amíg minden csepp ki nem jött. Azután kinyitotta az ajkait, megmutatta a fiúnak a szájában összegyűjtött spermát azután nagyot nyelt és Mark-ra mosolygott. Az ujjával letörölte az ajkára folyt cseppeket majd lenyalta őket.
-Köszönöm...ez csodálatos volt! -hálálkodott a fiú.
-Én köszönöm.
A nő elhúzódott a peremtől. Mark látta hogy Sarah arca nagyon vörös és a keblei fájdalmasan égettnek tűntek. A törölköző füstölni kezdett.
Sarah úgy érezte hogy mindene ég. A hüvelye olyan volt mintha valaki jelzőfáklyát nyomott volna bele. Felnyögött és azt mondta:
-Istenem...nagyon forró...azt hiszem végül mégis sikítani fogok…
Hátravetette a fejét és hosszú, őszinte sikolyt hallatott. Dobálni kezdte magát a vízben. A feje alámerült. A felszínre küzdötte magát és megint sikított. Mark nézte a vonaglást, amivel a vörös női test újra meg újra megvillant a zöldségek között és érezte hogy újra merevedni kezd. Talán Maisie-vel újra meg kellene próbálnunk az orált. Ahogy Sarah-nak vége lesz. -gondolta.
Sarah mozdulatai egyre erőtlenebbekké váltak. A sikolyai nyögésekké tompultak majd elhallgatott. Még látta hogy Mark kitartóan ott áll. Megpróbált neki inteni, de a karja már nem engedelmeskedett neki. Mielőtt a feje a víz alá siklott volna még tompán hallotta a fiú búcsúzását:
-Viszlát Sarah!
Azután elnyelte a feketeség.
Mark egy darabig még nézte ahogy Sarah arccal lefelé lebeg. Azután valaki megérintette a vállát. Megfordult és azt mondta:
-Helló Maisie! Képzeld...Sarah megtanított pár dologra a szopás kapcsán...nincs kedved újra megpróbálni?
-Most?
-Miért ne?
Kéz a kézben elindultak, hogy egy nyugodt helyet keressenek. Maisie megkérdezte:
-Nekem is.....haldokolnom kell közben?
-Mi? Dehogy is!
-Oké.. -felelte a lány, majd magában hozzátette: “Talán majd legközelebb.”
Hozzászólások
További hozzászólások »
69Monica ·
A szenvedélyes kurva szexuális partnereket keres. Elsősorban (bármilyen életkorú) férfiakat keresek. Ha érdekli, írj nekem. – www.sexy-at-its.best

tlalax ·
1300 oldal erotikus horrormese egyetlen PDF-ben:
https://yadi.sk/i/UJWG9XRh1P_w7w

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: