Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Új bolygóra költözünk. 2. rész

ÚJ BOLYGÓRA KÖLTÖZÜNK.    2.rész
 
A szálguldó "óriásűrváros" agyában voltam tehát. 
Most én nézhettem a földről érkezett szuper élethü virtuális valóságszerü üzeneteimet. Igen, a
hibernációban a testem szinte alig öregedett, az elszállt majdnem 50 év alatt, agyam pedig ugy érzékelte mintha tegnap indultunk volna el. Persze minden "űrutitársam" igy volt ezzel. A földön teltek múltak az 5 évek, a végén már 40 év is eltelt, nekünk itt az ürhajóban megállt az idő. Úgy tekintettünk az üzenetekre mint a jövöből jöttekre,  hiszen öregedett a föld, és múltak az évek az ottmaradottjaink feje felett. Nekünk a jövőből jöttek az üzenetek, a földiek életében pedig ezek a múlt történései voltak . Az első videoüzenetben kedvesem üzent nekem. Nem öregedett, sőt mintha picit fiatalodott volna,...de lehet hogy csak én láttam rosszul.    Mutatta a várost ahol éltünk, a kedvenc horgásztavunkat, talán több új ház épült, a drónautók mintha picit gyorsabban manővereztek volna,.. de lehet hogy nem.   A lány szomorkás, azt mondja még nincs senkije, nincs túl az elvesztésemen.  Jajj... ((
 
Kis szünet után megindult, a startunktól számitott 10. évi  üzenet. Szüleim jelentek meg,  még csak 85 körül lehettek - egész fiatalosak - a kertjüben vették fel a videót. 
Apám elmondta hogy egy új kezelésre járnak anyuval, valami sejtregeneráló gyógyitáson esnek át mint a legtöbb ember. Ahogy sétáltak apuék a kert végébe, megláttam a leszállóhelyet. Épp egy kör alakú félgömbszerü micsoda ereszkedett le a magasból. Meghozták a bevásárlásokat, jegyezte meg anyám. Egyre kevesebb a hipermarket, nagy föld alatti logisztikai raktárakból röpködnek szállitanak a  "repgömbök". A kis kerti piciny csemetefáink már az égbe nyúltak, mellettük haladtak el szüleim, mire a kamera végre mutatta a patakpartot, kerestem mögötte a nagy tavat. Nem volt sehol. Anyu aztán meg is jegyezte hogy nyaranta nagyon meleg van, akár 44 fok is,  eső alig,  öntözni kell,  a viz fogy,  kiszáradt a tó....  
A kedvenc tavam!!  ((.    A hideg rázott ki. 
Jött a 15.évi üzenet. Majd a 20. és a 25.évi is. A világ nagyon változott.  Valami családi összejövetelt tartottak anyuék meg pár ismerős a  kerti panorámateraszukon.  Néztem a térhatású, valoságszerü filmet, szemem tág, és megdöbbentem. Igen beigazolódott az amit már kezdtem erősen gyanitani, anyuék fizimiskája fiatalodik, de kedvesemé is,.. pedig öregedniük kellett volna 25 évet.  Anyuéknak 90 évesen Évának 50 évesen, igen is... öregebbnek kellett volna tünnie.!!  De nem! Ezek nem öregszenek szinte semmit. Csak néztem a térfilmet, meredten ámultam, alig hittem a szememnek.  Lett volna kérdésem feléjük rengeteg, de ugye 25 éve felvett filmtől nem kérdezgethetek.   Anyu... azért mindig is ügyes volt, jól ismert engem, így  elkezdett hozzám beszélni, szinte mindenre választ adott amit én kérdeztem volna.
--"Kisfiam nagyon jó erőben megvagyunk, már vagy 10 éve feltalálták  itt a módját hogyan lehet az életunket 30-40%al meghosszabbitani. Apáddal mi járunk kezelésre, Éva is megkapja ami a korához kell. Ugyhogy mi is élünk még vagy 30 évig fitten fiatalosan, nem aszaltszilvaként. Apád a múlt héten járt Rióban, ja, oda az űrjármüvel 45 perc az út.. . A becsekkolás meg a transzfer, az a  több,  az egy 30 perc. De sebaj, legalább a déli sarkra is leugorhatunk a pingvinekhez nyaralni, gyönyörü hotelek meg üdülőhelyek vannak ott.   Éva meg valami meglepire készül ,azt mondja rajta van,.. de ez több év.   Mindegy vigyázz magadra, tudósok serege dolgozik azon hogy a hipertéri adatátvitel sebessége ötszöröződjön. Kisfiam az ég legyen veled.!!"
Mindent értettem, közben bámultam a térhatású filmet, ahol az égen sürün repkedtek a közlekedő  változatos repcsodák.  Ugye mivel két részletben nézhetjük vissza üzeneteinket,.. mert rengetegen vagyunk,  én idáig jutottam,.. majd szólnak ha nézhetem tovább.   Visszazökkentem hát a szálguldó ürvárosom mindennapi életébe. Most láttam igazán milyen jó hogy pszihológus kezel. Ugyanis sokkoltak a látottak, minden apróságon napokig elmélkedtem. Te magas ég!   Hogy mik történtek közben otthon.. 
A Béta bolygó megismerése bemutatása volt a következő képzésem.  Bemutatták a bolygót az ürből,  a felszin felett 200 méterről, majd a bolygófelszinről, és az élővilágot szinte kielemezve elénk varázsolták.  Életszerü térhatású animációban. Tanitották a növények tulajdonságait, az állatvilágét is.   Csodálatos növényekkel és lényekkel fogunk ott majd találkozni. Még az apróságokból a baktériumokból is ki lettünk okosítva. A bolygó előzetes felderitői a robot űrhajók nagy százalékban minden fontosról tájékoztattak,már évtizedekkel ezelőtt és moat is. 
Nagyon pontosan beosztva, precizen  mindenkinek folyt a képzése, a lelkiállapot javitása. És elkezdődött az emberutánpótlás biztositása. Sokakat hoztak össze, természetes uton kellett a megtermékenyitéseket végezni. Biztos voltam benne hogy én is sorra kerülök, furcsa de nem vártam a dolgot annyira mint a földön a kedvesemmel. Két  módozat közül lehetett választani. Vagy választom az ősi testmelegséget, vagy egy hajszálvékony, testhez simuló szilikonköpeny választ el a hölgytől  csak a szükséges részünk találkoznak élőben. Még az arcát is megváltoztathatná, akár egy bomba sztárszinésznőére is.   Maradi vagyok, én a természetes megoldást választottam. Nem bántam meg.   Az unalmas és feszengtető feladatomból őrületes jó szex keletkezett. Percekig remegtünk mindketten. Érdekes ő is, én is azt hittem hogy a másikunk, klón vagy android. De nem, bevallottuk hogy érző emberek vagyunk. Ő 22 éves volt, orosz lány.   Persze hogy  újráztunk,   aztán elköszöntünk... 
Az óriási űrhajóvárosunk meg csak süvitett előre irgalmatlan nagy sebességgel az ürben a Béta felé....
          - - -  Folyt. köv. (mihálylaci-pásztó) - - - 
 
 
 
 
 
 
Hasonló történetek
20909
Csókolóztunk és simogattuk egymást. Lassan lefejtette rólam a ruhámat, a melltartómat és végül az aprócska bugyimat. Símogatott és csókolt ahol csak ért. Levette a pólóját és elkezdte kigombolni a nadrágját. Őrjítöen izgató mozdulat volt. Megkérdezte, hogy mit csináljon velem. Nem voltam szégyenlős és elmondtam őszintén a vágyaimat. Ettől teljesen bepörgött...
24272
Már lassan közel voltam hogy elélvezzek, ekkor ő hatalmasokat kezdett el szívní a makkomon, én azonnal elélveztem, bele a szájába, a kis édes annyira szívta a farkam hogy jó sokat kiszivott belőle. A kis szája tele volt a fehér nedüvel, majd lenyelte, és azt mondta hogy isteni volt, még soha nem élveztek a szájába...
Hozzászólások
Még nincsenek hozzászólások
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: