Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Túra a semmibe 3.

3. fejezet

Éhség

1

Bizonytalanul álldogált a neoncsövek hideg, szórt fényében, és halvány mosollyal fogadta, amikor a lány odalépett hozzá. A lány mosolya az övével ellentétben széles volt. Formaruhájának mellrészén lévő kitűzője szerint CSILLÁnak hívták.
- Szia, segíthetek? – kérdezték tőle az olvadékony ajkak, és ő csak nehezen tudott felelni.
- Egy… nagy Big Mac menüt kérek… kólával… majonézzel…
Próbálta kimondani, mit szeretne, de csodálkozva és kissé rémülten hallotta, hogy a szavai motyogásba fulladnak.
Sokszor járt már itt, nagyon sokszor. Itt, és mégis máshol. A ragyogó fények, sablonos, de ínycsiklandozó illatok birodalmában. Ahol az ember megmondta, mit kér, fizetett érte és megkapta.
De most kínos dolog történt vele. Alig tudta megállni, hogy a nyála ki ne csorduljon.
CSILLA mosolya azonban egy pillanatra sem borult el, noha a szemiből nem sokat látott.
- Egy nagy Menü, kólával, egy majonéz… még valami?
- Nem…
- Itt fogyasztja, vagy…
- Egy pillanat! Inkább… négy sajtburgert kérek… nagy kólával. És egy Big Macet is, legyen És csirkefalatkákat… és…
Egyre gyorsabban hadart, és most már tényleg kicsöppent a nyála. Kínosan elvigyorodott. CSILLA azonban megértőnek mutatkozott.
- Itt fogyasztom. Ketchuppal. Hárommal.
- Egy perc türelmét kérem.
- AZONNAL! – a nyála most már csurgott a szájából, a szeme forgott, és ekkor elborult benne valami. Egy pillanatig biztos volt benne, hogy nekiesik a lánynak, de aztán ajkába harapott úgy, hogy a vére is kiserkent, de képes volt fékezni magát, és végül úgy látszott…

…úgy látszott, nem lett baj. Az egyik tiszta, sőt steril asztalnál ült, a WC-hez közel, és tömte magába az ételt. A szája sarka vöröslött a ketchuptól, előtte a tálcán félig megrágott csibefalatok és szalmakrumplik hevertek. Horkanva, böfögve zabált, és hatalmas erekciója volt közben.
Felette, a hangszóróból egy dal áradt könnyedén, a tudományosan megállapított, étvágygerjesztő, zsongító hangerővel:

He played a mean guitar,
he always ate in the steak bar.
he loved to drive in his Jaguar.
so welcome to the machine…

Egy sör még jól esne, gondolta, miközben leszopogatta ujjairól a vörös ragacsot. Talán egy Kozel.
Újabb, hatalmas böfögés szakadt ki a torkából, de senki nem jött oda hozzá, hogy kultúrált viselkedésre intse. Voltaképp nem is hitte, hogy lennének körülötte, noha érezte a szagukat. Szájába tömte az utolsó húspogácsacafatot. Elégedetten dőlt hátra, szórakozottan törölgetve a száját.
- Elvihetem? – kérdezte egy NOÉMI feliratú kitűzőt viselő mosoly, és ő bólintott. Igen. Jóllakott. Mára legalábbis.
Felállt és kisétált a néhai Kormos Dávid kocsijához. Miközben megkerülte, szórakozottan végsimított a hűtőrács emblémáján: egy kör, és benne az ezüstös villám. Csaknem ráfagyott a keze. A hóvihar megérkezett, és hátborzongató erővel cibálta lefogyott testén a vékony ruhákat.


2

Olvasta valahol, hogy Afrikában él egy ganajtúróbogár-fajta, amelyiknél a nőstény a hím segítségével ás egy mély alagutat a föld mélyébe, aztán ott kényelmesen beágyazza magát. Amíg a veszély leselkedik a nőstényre, a hím őrzi, de más feladata már nincsen, és amint a bogár lepetéz, mehet isten hírével.
Esetleg még hordhat neki egy kis ganajt, gondolta. Hogy nagyobbra nőjön a kurvának a kölke.
Beszállt az autóba, és darabig csak ült a kormány mögött. Üres tekintettel bámulta a dühöngő hóvihart, még a dudorászást is abbahagyta.
Azon töprengett, merre induljon tovább. Végül arra jutott, nem számít. Most már bármerre indulhat.
Csak előbb el kellene aludnia.
Hasonló történetek
6367
Fejük egyre közelebb került egymáshoz. Az angyal név szerint Cerbeusz kezét Zita arcára tette és megcsókolta a lányt. Csókjuk tiszta volt, fölemelő és szenvedélyes. Érezni lehetett benne a szerelmet. Gyengéden csókolták egymást...
10087
Ekkor egy vastag asztalt állítottak föl. A két lányt levették a póznáról levetkőztették és olajjal kenték be. Az asztalra kötözték őket egymás mellé. Fejük egymás mellett volt. Az ősz törzsfőnök az asztal mellé lépett. Végigsimította a két fiatal izmos testet...
Hozzászólások
További hozzászólások »
rollscroll ·
Túra a semmibe egy-kettőnél -NÉL GONDOLTAM PONT ILYENEKET SZOKTAM ÉN IS KITALÁLNI, MIKOR FOGY A BENZIN ÉS A CSAJOK SE HAJLANDÓK A CSALÁNOSBA PISÁLNI.
ENNÉL MEG AZT GONDOLTAM, PONT ÍGY ENNÉK HAMBURGERT HA LENNE RÁ PÉNZEM!

SZAL A FRÁSZ KERÜLGETETT. KOMOLYAN!



lire ·
Érdekes . . .

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: