-… Az események nyilvánosak voltak, mert ettől remélték az elrettentő hatást, de a nézők gyakran látványosságként tekintettek rájuk. A következő órán bemutatót tartanék, ha lenne önkéntes jelentkező. -fejezte be az óráját Miss Hutchinson.
Több kéz is a magasba emelkedett.
-Kelli, Ben! Legyetek ti ketten! Maradjatok itt egy kicsit, beszélnék veletek. - mutatott a tanárnő a két diákra, majd elengedte az osztály többi tagját.
A következő alkalommal Miss Hutchinson mosolyogva üdvözölte az osztályt.
-Mindenki üljön le, hogy kezdhessünk. Tudom, hogy már nagyon várjátok. Először is megköszönném Ben és Kelli jelentkezését, amivel lehetővé teszik ezt a bemutatót. Kezdjük Ben-nel! Fáradj ide előre a hurok alá, a többiekkel szembe!
A fiú előrelépett, a lányok pedig összesúgtak mögötte.
-Ha nincs ellenedre, hátrakötöm a kezeidet - mondta neki a tanárnő.
Ben hátratette a kezeit, amiket Miss Hurchinson vastag kötéllel összehurkolt a csuklónál. Ezután a fiú nyakára húzta a hurkot és szorosra húzta.
-Ha vesztőhelyet használnánk, akkor Ben alatt már nyithatnánk is a csapóajtót. Ezzel viszont lenne egy probléma. Tudja valaki, hogy mi?
-Az áldozat nyaka eltörik és az egésznek hamar vége van - mondta az egyik lány.
-Pontosan! Éppen ezért ma egyszerű emelést alkalmazunk. - felelte a tanárnő, majd kiválasztott két fiút és a kötél végét a kezükbe adta.
-Húzhatjátok amíg lábujjhegyre nem áll! - mondta nekik.
Ben megvonaglott, amikor a hurok még szorosabbá vált a nyakán. Hamarosan lábujjhegyen állt és az edzőcipője gumi talpa a terem padlóján csiszorgott.
-Ennyi elég lesz! Ben, hogy érzed magad? - érdeklődött Miss Hutchinson.
-Fáj…de nem vészes..
-Kapsz levegőt?
-Igen…
-Ez az első fázis. Az áldozat még kap levegőt, de már egy kis fájdalmat érez. Ben ruhában van, de még így is láthatjátok, hogy merevedése van. Az izgalom természetes válasz helyzetére. A leírások alapján egyeseknél még orgazmus is bekövetkezett. - magyarázta a tanárnő, majd intett, hogy húzzák tovább a kötelet.
A fiú tehetetlenül rugdalózni kezdett, amikor a lába elhagyta a padlót.
-Ben a fulladás második fázisába lép. Ha megnézitek a mellkasát, látjátok, hogy légzése egyre szabálytalanabb. Még kap egy kis levegőt, de a fájdalom már erős és minden lélegzetvétellel romlik a helyzet. Ben ugyan önként jelentkezett, de a fájdalom növekedésével meggondolhatja magát. Ezért kötöttem össze a kezeit.
A fiú tovább kapálózott, a derekát előre hátra mozgatta.
-Az akasztás időtartama változó, alapvetően az áldozat állóképességétől függ. Mint látjátok, a második fázis gyakran okoz a közösüléshez hasonló vonaglásokat.
Ben arca sötétvörösre vált és mozgása lassulni kezdett.
-A harmadik fázis. Az áldozat torka teljesen elzáródik. A halál közelségének érzete miatt ilyenkor szinte minden önkéntes meggondolja magát. Már nem tart sokáig.
A fiú újra erősen vonaglani kezdett.
-Ez a negyedik fázis. A szinte mozdulatlan harmadik fázis után drámai haláltusa következik. Ilyenkor várható a húgyhólyag kiürülése.
Mintha vezényszóra történt volna, vizeletfolt jelent meg Ben nadrágjának elején. A fiú teste még egyszer hátrafeszült, majd végleg elernyedt. A tekintete üresen meredt a semmibe.
-Ennyi volt. Most már leengedhetitek. - mondta a tanárnő, majd Kelli felé fordulva megkérdezte:
-Remélem nem vesztetted el a bátorságodat!
A lány nyelt egyet, majd azt mondta:
-Nem, Miss Hutchinson.
-Ennek örülök. - mondta a tanárnő, majd mindenkinek szánva folytatta:
-Kelli felkészült a mai bemutatóra. Mit tudtál meg az olvasmányokból, amiket ajánlottam neked?
-Például azt, hogy a keresztre feszítés előtt az áldozatokat gyakran megkorbácsolták.
-Nagyon jól mondod. Ezt a részt viszont ma kihagyjuk, mert már nincs rá időnk. Úgyhogy gyertek utánam!
Miss Hutchinson vezetésével az osztály kivonult a teremből, végig a folyosón, ki az iskola hátsó udvarába. A diákok arcába csapó hőség jelezte, hogy az időjárás számottevően fokozni fogja osztálytársnőjük szenvedését. Kelli szíve egyre hevesebben dobogott, ahogy közeledtek a rá váró kereszthez.
-Csináld ahogy megbeszéltük! - kérte Miss Hutchinson a lányt, amikor odaértek.
A lány szégyenlősen elpirult, és vetkőzni kezdett, majd a méltóság utolsó darabjaiként a bugyiját és a melltartóját magán hagyva
hanyattfeküdt a kereszten.
-Kelli csuklóit a keresztrúdhoz fogom kötni. Ez extra támogatást fog adni, ha a szegek körül esetleg szétszakadnának a szövetek. - mondta a tanárnő, majd két rövid kötéldarabbal megkötötte a lány csuklóit és folytatta:
-Alapvetően két helyre mehetnek a szegek. Kelli?
-A fájdalmasabb módszer, ha a tenyéren át vezetik őket, mert ott több az idegvégződés. A szövet viszont ott nem olyan erős, ezért néha a csuklókat szúrták át.
-Pontosan! Mivel ez egy bemutató, mindkettőt fogom alkalmazni.
Miss Hutchinson gondosan Kelli bal tenyere fölé igazította a szeget. A lány visszatartotta a lélegzetét, ahogy látta hogy a tanárnő felemeli a kalapácsot. Azután olyan fájdalom robbant a kezébe, hogy felsikoltott.
-Az áldozat kezeinek lekötözése egyúttal a második szeg beverését is megkönnyíti - mutatott rá a tanárnő és igaza volt.
Kelli teste vonaglott, de a csuklói mozdulatlanok voltak. Nem okozott gondot a második szeg átverése a lány jobb csuklóján.
-Ne mozgasd a lábaidat, amíg lekötöm őket. Az én hibám. A kezeid szegelése előtt kellett volna csinálnom. - vallotta be Miss Hutchinson.
Kelli mindent megtett, hogy engedelmeskedjen, de a fájdalom rettenetes volt. A tanárnőnek végül sikerült a lány bokáit a kereszt oszlopának oldalához kötni.
-A nagyobb stabilitás kedvéért a szegeket oldalról fogom bevezetni - magyarázta Miss Hutchinson a lenyűgözve figyelő diákoknak.
Kelli egy kicsit megnyugodott. Sikerült valamelyest úrrá lennie a fájdalmon. Sikoltott, amikor a szegek átjárták a bokáit, de nem olyan hangosan, mint a kezeinél. A tanárnő intésére két segítő jött közelebb. Felemelték és egy előre elkészített lyukba állították a keresztet. Kelli lélegzete elakadt és minden erejére szüksége volt, hogy ne ájuljon el.
-Ilyenkor az áldozat fájdalmának legfőbb okai a szegek a testében. Hogy érzed magad Kelli? - kérdezte Miss Hutchinson.
-Fáj…Istenem…rettenetesen fáj Miss H. - nyögte könnyek közt a lány.
-Amikor beszéltem Ben-nel és veled, te választottad ezt a módszert. El tudod viselni?
Kelli nagyot nyelt. Erősnek kell lennie.
-Igen - felelte végül.
-Ügyes lány vagy. Nos, osztály…a keresztre feszítés hosszú folyamat, de az óra véget ért. Tanítás után majd visszajövünk.
Amikor az osztály délután visszatért, Kelli bőre élénkpiros volt. A könyörtelen New Mexico-i napsütésben eltöltött órák megtették a magukét. A lány verejtékben fürdött és rettenetesen szomjas volt.
-Kaphatnék inni? - kérdezte rekedt hangon.
-Természetesen nem - felelte neki Miss Hutchinson, majd a többieknek mondva folytatta:
-Mint láthatjátok, a kiszáradás kulcsösszetevő a keresztre feszítésnél. Egyáltalán nem ritka, hogy az áldozatok szomjan halnak. Kelli, hogy bírják a karjaid?
-Fájnak..a jobb elég stabil, a bal egy kicsit elmozdult - felelte a lány és mindenki látta, hogy valóban. A bal tenyerében a lyuk nagyobb volt, mint korábban.
-Meddig fogja bírni? - kérdezte az egyik diák.
-Ilyen hőségben meglepne, ha megérné a holnap napnyugtát. Reggel még visszanézünk rá. Jó éjt Kelli!
Kelli már alig volt magánál, amikor másnap reggel visszatértek a többiek.
-Jó reggelt Kelli! Hogy vagy? - kérdezte Miss Hutchinson.
-Nem…kapok…levegőt - zihálta a lány.
-Nagyon jó! Osztály! Kelli kezd megfulladni. Ahhoz, hogy a kereszten az áldozat levegőhöz jusson, állandóan meg kell emelnie a törzsét. Az izmok viszont idővel elfáradnak. Mint láthatjátok, a keresztre feszítés több kínzást ötvöz.
Az ujjaival egymás után számolni kezdte:
-A szegek. Leégés. Kiszáradás. Lassú fulladás. Ezek együtt biztosítják a maximális szenvedést.
Ezután Kelli-hez fordult:
-Büszke vagyok rád. Délután visszajövünk és megszabadítunk a szenvedéseidtől.
Délutánra Kelli beszédképtelenné vált. A nyelve megdagadt és kiszáradt, az ajkai kicserepesedtek és vér szivárgott belőlük. A bőre tetőtől talpig rákvörös volt. A keblei alig láthatóan remegtek, ahogy próbált levegőt venni.
-Kelli a fulladás és a kiszáradás végső stádiumában jár. Hagyhatnánk még itt lógni, de irgalmasabb, ha nem kínozzuk tovább. - mondta Miss Hutchinson, majd elővett egy hosszú, keskeny pengéjű kést.
A hegyét a lány remegő bordái közé illesztette, majd benyomta a testbe. Kelli még utoljára felnyögött amikor a kés átjárta a szívét, majd végleg elernyedt.
-Köszönjük Kelli nagyszerű bemutatóját! Ennyi volt, elmehettek. -mondta Miss Hutchinson az osztálynak.
Ha nem akarsz lemaradni:
Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!
Legfrissebb történetek:
2024-11-23
|
Novella
Egy fiatal férfi randevúra hívja az ismert színésznőt.
2024-11-22
|
Novella
Ebben a rövid történetben egy idős bácsi jelenik meg a kertvárosi kis kocsma ajtajában kutyájával....
2024-11-19
|
Novella
Édesanyja és unokabátyja szexualitásának egy kislányra gyakorolt hatása.
2024-11-18
|
Novella
Egy tanárnő igyekszik meggyőzni tanítványát, végül saját csapdájába esik.
2024-11-17
|
Novella
A helyszín Argentína.Miguel és párja Sofia életük versenyére készülnek.Vajon győzelmet vagy...
Friss hozzászólások
Legnépszerűbb írások:
2010-09-23
|
Egyéb
Barbara, Kedves!<br />
A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Hasonló történetek
A reggeli Nap bevilágította dzsungelt. Szeptember volt, de itt semmi jelét nem látták az ősznek. A nappali virágok lassan kinyíltak. Állatok lepték el az erdőt. A sziget erdejében egy kisebb sziklás területen a különítmény tagjai ébredeztek...
Előrenyúlt megragadta a lány karjait. A fiatal lány úgy megijedt, hogy majdnem felsikoltott, de ekkor a férfi a másik kezét arcán végigsimítva előre csúsztatta és apró arcát megmarkolva befogta a lány száját. Egy határozott mozdulattal berántotta a bokorba. A lány szoknyája kicsit lecsúszott és érezte, hogy...
Hozzászólások