Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Titti a fehér szőrű kanca

     Tücsök nyájak ciripeltek a fűben, a színes faleveleket fújta a Déli szél. Malter, a lótetű a kedvenc trágyadomb mellet napozott, élvezte a kellemes őszi idő, na és a barátját is várta, Titti - t, a fehér szőrű kancát. A ló nyerítése már messziről hallatszott. A távolban egy autó ment, a rádióban Lobonc Zsuzsa énekelt.
- Szia Malter. - köszönt Titti és nézte a barátját.
- Szia Titti, örülök, hogy látlak.
- Részemről a szerencse.
Malter felmászott a kanca hátára, és elindultak.
- Újra együtt. - mondta Titti
- Szinte mindig. - válaszolt Malter.
A nap hét ágra sütött, néhány Fülöp szigeteki munkás sietett Magyarországra.
Malter, a lótetű boldog volt.
- Boldog vagyok. – mondta.
- Én is. - válaszolt Titti.
- Nézd ott van egy sapka az út mellett, vajon, ki lehet a tulajdonosa? - kérdezte Malter.
- Majd feltöltöm a meseországban találtam csoportba.
- Szép piros színű sapka.
- Valóban szép. - mondta Titti és nézte ahogy Malter felveszi.
Orsolya jött velük szembe, a 18 éves lány haja lófarokba volt kötve. Piros színű felsőt viselt, és sztreccsfarmert.
- Sziasztok! Nem láttátok a sapkám?
- Ez az? - kérdezte Malter
- Bingó! - válaszolt Orsolya.
- Télen veszett el? - kérdezte Titti.
- Aha, még tavaly, ha akarod neked adom.
- Aranyos vagy, de nem kell.
Orsolya, nagyot nevetett, és elfutott a sapkával a kezében.
 
Titti, megállt és nézte a barna szőrű Muraközi csődör lovat. Az állat épen füvet legelt. Malter bár senki se mondta, gyorsan lerepült Titti a fehér szőrű kanca hátáról.
A két ló nézte egymást , nem messze a tenger hullámzott, ugyanis viharos Északi szél fújt. Nagy hanggal bevágódott egy ablak, egyszerre indultak el, majd futottak a tengerparton.
- Focilabda a nevem, mivel a gazdám szereti a focit. - mondta a csődör ló.
- Örvendek, Tiiti.
- Nézd, egy nő fürdik a tengerben.
- Engem jobban érdekel a csillagok állása.
A fiatal nő kék színű bikinit viselt, nézte a lovakat, és kockacukorral kínálta őket
- Én vagyok a tengeri boszorkány, varázsolni is tudok..- mondta.
- Nosza, varázsolj valamit. - mondta Titti.
- Ma este, szerelmes leszel.
A fehér szőrű kanca elfutott.
- Akkor kedvelni fogsz valakit. - kiabált a boszorkány.
- Ha minden csalónál megállunk akkor sosem jutunk el sehova. - mondta Titti
- Hova megyünk? - kérdezte focilabda.
- Én vissza a haveromhoz. - mondta Titti.
Focilabda nézte a távolodó fehér szőrű lovat.
- Ne sajnáld, az összes kanca ilyen. - mondta a kék színű bikinit viselő nő.
- Tényleg boszorkány vagy?
- Ha fizetsz egy jég hideg Martinit akkor elárulom.
- Jééé, ember lettem, ráadásul férfi. - mondta focilabda, majd így folytatta. - Két sört kérek, meseországban ma mindenki a vendégem.
A kék színű bikinit viselő nő, rágyújtott egy cigire.
- Egyébként Szilvi a nevem, jég hideg martinit kértem és nem sört.
 
Focilabda, táncolt, énekelt, hódított, hiszen egy mesében bármi megtörténhet.
 
A Déli szél megélénkült.
Hasonló történetek
3920
De mi a célom… Magam sem tudom már, csak utazok, hogy eljussak egy olyan helyre, ami nem létezik. Nem létezhet, míg az ember, az egész emberi faj fel nem épül ebből a hihetetlen szellemi leépülésből, amin most keresztül megy…
Utazok…
5296
Felöltöztették este feketébe a lányt, esküvői díszeket festettek arcára és kezére, felékszerezték, fején a kendőt ezüst pánttal fogták oda, nyakába arany láncot akasztottak, ujjára égköves gyűrűket adtak, derekát arannyal átszőtt övvel díszítették, és lábára selyem szandált húztak. Aztán az asszonyok elénekelték neki a menyasszony dalát...
Hozzászólások
Még nincsenek hozzászólások
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: