Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Teszt menet

Recepciósként dolgoztam egy prémium autómárka vezető kereskedésében. Két hete vettek fel. Nem volt nehéz meló, de mégis úgy éreztem, hogy nem sikerül teljesíteni az elvárásokat. Lehet hogy egyáltalán nem így volt, de egyszerűen nem éreztem a bizalmat. Péntek délután, nyár vége, 2 órája semmi. Se érdeklődő, se futár, se semmi. Az értékesítők már elszivárogtak, kábé egyedül voltam az egész szalonban. Csak üldögéltem és nyomogattam a telefonomat.  
- Niki, zárás után pár perccel fog jönni egy újságíró teszt autót átvenni. Lécci várd meg, add neki oda a kulcsokat és a papírokat. Kocsi kint áll a 3. helyen. Nagyon befolyásos a csávó, próbáld a legjobb benyomást tenni rá. Nagyon fontos, hogy jót írjon erről a kocsiról! - nem is gondoltam volna, hogy a fő-főnök tudja a nevemet. 
- Rendben-rendben - bólogattam okosan. 
Na ez az én nagy lehetőségem! Ha most nem tudok bizonyítani akkor soha. Ahogy a nagy főnök ígérte a fickó befutott pár perccel öt után. Fickó? Inkább srác. 20-as évei közepén-végén járhatott. Valami 50+ pasira számítottam, de ő szemtelenül fiatal volt és felháborítóan jóképű! Tudjátok az a fajta, aki nem rád néz, hanem beléd. Kicsit libabőrös is lettem amikor a szemembe nézett. 
- Szia, én jöttem a teszt autóért. Bocs a késésért! - szabadkozott 
- Sziaaaaaaa... - nyújtottam el a köszönést idétlenül hosszúra. 
Itt vannak a kulcsok és a papírok - nyújtottam át neki a cuccot figyelve, hogy a kezem kellően hosszú idejég érjen az ő kezéhez. 
- Mutatom hol van a kocsi! - fontoskodtam. Nem mintha nem találta volna meg kocsit a tök üres parkolóban. 
- Köszi - mosolygott vissza bugyinedvesítő sármmal. 
Vékony pántos, rövid, mélyen dekoltált nyári ruha volt rajtam, egy egyszerű converse csukával. Semmi harisnya, magas sarkú vagy ilyesmi. Szexi voltam és cuki egyben. Reménykedtem, hogy neki is bejön az ilyesmi. Kisétáltam a pult mögül a legszexisebb járásommal. Lábak egymás elé, ring a csípő. Szemem sarkából láttam, hogy nem nagyon tudja levenni a szemét rólam. Belül nagyon mosolyogtam... 
- Íme az autó. Szerintem mindent jobban tudsz, mint én szóval mit is mondhatnék még... Jó utat! 
- Köszi! Zársz? Ha szeretnéd elvihetlek. - lovagiaskodott. 
- Köszi, az jó lenne! - egyeztem bele gondolkodás nélkül, annak ellenére, hogy a kocsim ott állt az épület mögött.  
- Elnézést még be sem mutatkoztam! Ricsi vagyok. 
- Niki vagyok! - nyújtottam a kezem a legbájosabb mosolyommal. 
- Összeszedem a cuccom és itt vagyok! 
Visszasiettem a szalonba. A pult takarásában lepattintottam magamról a melltartómat és begyűrtem a táskába, ellenőriztem a sminkemet és már mentem is. Behuppantam a kocsiba. Rám nézet és rögtön észrevette a különbséget. Mármint, hogy szabadjára engedtem a büszkeségeimet. Normálisan ez csak azután történik, hogy beléptem az ajtón otthon, de most adnom kellet egy "kis" opcionális extrát a teszt autóhoz. Gondolom nem kell nagyon ecsetelnem, hogy egy vékony, mélyen dekoltált nyári ruhában hogyan festenek a D-s cicijeim. Még mielőtt elindultunk volna a légkondit letekerte 18 fokra. Elsőre nem esett le, hogy erre mi szükség volt, de aztán még az én naiv és ártatlan kis buksimnak is összeállt a dolog. Hááát ez nem biztos, hogy menni fog. Befelé forduló mellbimbóim egy kis hűvös fuvallatra nem fognak ágaskodni.... és nem is tették. Biztos csalódott volt szegényke. 
- Hová is megyünk? 
- Mókus utca 16. XII. kerület. 
- Húú az jó messze van, de nem gond. Kilométereket kell tennem a kocsiba, hogy aztán objektíven nyilatkozhassak róla. 
Objektíven, na azt felejtsd el! Gondoltam magamban.  Az út meglehetősen eseménytelenül telt. Mármint csevegtünk meg ilyenek, de nem nagyon alakultak a dolgok. Egészen addig amig eszembe nem jutott, hogy a retikülöm rejti a tökéletes témát a beszélgetés feltüzeléséhez. 
- De jó hogy összefutottunk! Reggel, munkába jövet vettem egy bikinit és egy férfi véleményre lenne szükségem. Megnéznéd? - és már nyúltam is a táskámba meg sem várva válaszát. 
- Persze, csak ne vond el nagyon a figyelmemet a vezetésről. 
- Ok-ok, megvárom a következő pirosat. 
- Naaa, milyen?! De őszintén!  
- Hát így nem tudom megmondani. Úgy értem, hogy ez nekem csak egy textildarab. Látnom kéne valakin és akkor meg tudnám mondani, hogy tetszik vagy sem.
- OK, értem. - törődtem bele az elterelő válaszba. 
- Meg is jöttünk! Köszi, a fuvart. Jó tesztelést! - köszöntem el. 
-Szia! 
Kiszálltam az autóból közepesen csalódottan. Egyrészről nem voltam benne biztos, hogy ennyi elég lesz majd egy pozitív cikkhez.... másrészt meg reménykedtem, hogy összejön egy kis... khhm. 
Beléptem a lakásba és azon kezdtem el gondolkozni, hogy hogyan fogok visszajutni a kocsimhoz, ami most a város másik felében maradt. Mennyire hülye voltam. Ez az egész bohóckodás tök felesleges volt. Éppen teljesen elmerültem volna az önsajnálatban, amikor kopogtak az ajtón. Feltápászkodtam a kanapéról ajtót nyitni. Biztos megint Irénke néni az mert a macskája átmászott az én erkélyemre és annyira béna, hogy nem bír visszamászni. 
- Szia! - hát nem Irénke néni volt az hanem Ricsi. 
- Szia! - válaszoltam elkerekedett szemekkel. 
- A kocsiban felejtetted a bikinidet.  
- Őőő, izé, köszike, de honnan tudtad melyik az én lakásom és egyáltalán, hogy jutottál be a lenti kapun. 
- Egy kedves idős néni engedett be. Tőle kérdeztem meg, hogy meg tudja mondani, hogy melyik lakásban lakik egy cuki szőke lányka. "Jaaaj, az a Nikike lesz az a 8-asban, aranyoskám. Vigyázzon arra törékeny kis lyányra!" - már a bikini belengetésénél is hót vörös voltam, de most aztán úgy pirultam, mint egy manga képregényben a csajok.
- Akkor megnézed, hogy áll a bikini rajtam? - próbáltam az egész helyzetet visszaterelni az eredeti mederbe. 
- Lehet?! - szégyenlősködött Ricsi. 
- Igen, kivi vagyok a véleményedre! Csücs le a kanapéra, mindjárt jövök!  
Belibbentem a fürdőszobába frissen visszaszerzett fürdőrucimmal. Gyorsan beleugrottam a bikinibe és mindenhol tökéletesen eligazgattam, hogy pont annyit fedjen, hogy a nyála csorogjon a padlón. Épp kiléptem volna a fürdőből, amikor eszembe jutott, hogy teszek még bele egy kis csavart. 
- Táádááám! - jelentem meg újra a nappaliban 
- Hát izé! Ugyanaz a ruha van rajtad, mint előtte! - értetlenkedett Ricsi. 
- Igen, de alatta bikini van! Gyere, vedd le rólam a ruhát! - törtem át egy elég kemény gátat. 
- Hááát jóóó. - válaszolta Bizonytalanul. Közelebb lépett és elkezdte lefejteni a vállpántot rólam. 
- Felefelé! - szóltam rá mielőtt még elszakítja a kedvenc ruhámat. 
- Bocsika, nem volt még dolgom ilyennel... - szabadkozott Ricsi. 
- Ja gondolom! - húztam egy kicsit. Áthúzta fejemen a ruhát hátrább lépett és kikerekedett szemekkel bámult. 
- Naaaa! Mi van?!!! Ennyire béna?! Mondj már valamit! - siettettem. 
- Ez gyönyörű, soha nem láttam még ilyet.  
- Mi, nem láttál még bikinis csajt közelről?! 
- De-de, csak ilyen tökéletes formát.... nem lehet betelni vele. 
- Köszike, de ez nem elég!  
- Hogy-hogy nem elég?! - értetlenkedett 
- Ezek csak szavak. Nem tudhatom, hogy nem csak udvarias vagy és azért mondod, vagy tényleg így is gondolod. Nekem kemény tényekre van szükségem. 
- Hogy érted?! 
- Told le a gatyád! Látni akarom, hogy a cerkád megerősíti-e, amit mondtál. 
- Biztos vagy benne?! Nem biztos, hogy ez egy jó ötlet. 
- Biztos vagyok benne! Adjam írásba?! 
- Nem-nem.... - és azzal elkezdte kigombolni a nadrágját. 
Bokájáig csúszott a farmerja. Combközépig érő boxert viselt és hát... szóval nem akartam hinni a szememnek... a vége kikandikált a száránál. Viszont egyértelműen nem volt merev. Ha ebbe a faszba ma nem fogok beleülni, akkor felesleges volt megszületnem. És csak reménykedtem, hogy ezt nem mondtam ki hangosan. 
- Na tessék! Mondtam! Tudtam, hogy kamuzol! - háborodtam fel. 
- Jaj nem, tényleg nem kamuztam, csak én más fajta srác vagyok. - szabadkozott. 
- Ne haragudj! Úristen, de paraszt vagyok, nem gondoltam, hogy meleg vagy. - azt hittem, hogy ott helyben elsüllyedek szégyenemben. 
- Nem-nem-nem, dehogy vagyok meleg. Legkevésbé sem. Csak én fenék párti vagyok! Megfordulnál? - tisztázta helyzetet Ricsi legnagyobb megkönnyebbülésemre. Nagyon mély depresszióba süllyedtem volna, hogy ha kiderül róla, hogy másik térfélen játszik. 
- Jaaaa, persze-persze! Na, mit gondolsz? - megfordultam, pucsítottam, riszáltam picit a fenekemet, megpaskoltam. A vállam felett visszanéztem.... és majdnem könnyek szöktek a szemembe. A szunnyadó szörnyeteg teljes erejével feszítette a boxerja szárát. Próbáltam visszafogni magam, de szerintem nem nagyon sikerült. 
- Azt a kurvaélet! Jééézusom... mekkora. -  hogy máshogy reagálhat ilyesmire egy úri lány. 
- Szeretnéd megnézni közelebbről? - invitált Ricsi. 
Meg hát! - válaszoltam pajkosan. Elé térdeltem, lélegzet visszafojtva figyeltem, ahogy a hatalmas fasz lüktet a textil alatt. Szép lassan elkezdtem lefelé húzni az alsógatyáját. Centiről centire fedeztem fel a vastag vérerek hálózatát. Ahogy kibújt hegye vagy inkább mondanám bunkója, mert a vastag faszhoz egy méretben hozzá illő makk párosult. Épp csak a vége kandikált ki a fityma alól, ami jelezte, hogy még mindig van növekedési potenciál ebben a csodában. Legnagyobb meglepetésemre a farka nem pattant ki a gatyából, mint egy rúgó, hanem szép lassan méltóságteljesen emelkedett fel, ahogy egy óriás emelkedik fel térdelésből. Bazdmeg, ezt nem hiszem el!Van neked egyáltalán engedélyed ilyet hordani a nadrágodban? Kéne a gatyádra egy jelés, hogy "Túlméretes szállítmány". 
 
Gyere szépen, barátkozz meg vele! - nem is mondhatta volna pontosabban. Ezzel a fasszal tényleg meg kellett először barátkozni. 
 
Megmondom őszintén picit meg voltam illetödve. Volt már dolgom pár fasszal és méretes példányokkal is, de még így is nagyon kicsi lánynak éreztem magam Ricsi farka mellett. Közelebb hajoltam és megcsapott sós-férfias illata. Jaaaj, de szeretem ezt. Tenyerembe vettem ahogy Disney hercegnők a madárkákat szokták és közelről csodáltam. Az arcomra tettem és felnéztem Ricsire. Tudom, hogy ezt imádják a pasik és meg akartam neki adni mindent. Arról nem is beszélve, hogy imádtam érezni a fasz súlyát az arcomon és ennek aztán tényleg volt súlya. 
Nyelvemmel a  zacsiját kezdtem becézgetni, ami még keményebbé és feszesebbé varázsolta a dorongját. Nyelvemmel szépen lassan felvándoroltam a farkán és célba vettem a gigantikus makkját. A számban érezve tudtam csak igazán felmérni a farkának a méreteit. Apró mozdulatokkal szoptam a makkját miközben ő elismerő pillantásokkal nyugtázta az igyekezetemet. Próbáltam mélyebben beengedni a számba és bizonyos mértékben sikerült is, de nem annyira amennyire szerettem volna.  
- Segíts lécci! - néztem fel rá kiengedve a számból a farkát. 
Szó nélkül a fejemre tette a kezét és a számba nyomta a farkát. Határozottan, de nem durván kefélni kezdte a számat. Normálisan nem szeretem, ha ilyen hamar szájba szexualizására térünk, de most kellett egy kis impulzus tőle is. Szeretettel és érzéssel járatta a farkát a számban. Kis paskolással a combján jeleztem, hogy szeretném visszavenni az irányítást. Azonnal vette a lapot és kihúzta a farkát belőlem. Lenyeltem a felgyülemlett nyálamat és elkezdtem felfedezni a faszt az ajkaimmal. Gyengéden cuppogtam végig a vérerest töviről hegyére, de úgy éreztem, hogy méretei miatt nem tudok igazán érvényesülni. 
- Ilyenkor jönne jól még egy csaj, aki segít téged rendesen leszopni. - osztottam meg kételyeimet vele. 
- Baszki, többet ne mondj ilyet mert azonnal eldurranok. 
- Bocsika! - vettem vissza a farkát kuncogva a számba. 
Mondanom sem kell, hogy a vadiúj bikinim már tocsogott a nedveimben. Készen (?) arra, hogy magába fogadja a masszív faszt. Ricsi visszavette az irányítást és az arcom kefélésébe kezdett, de nem úgy ahogy ti gondoljátok. Nem a számba nyomta be a farkát, hanem szó szerint az arcomhoz szorította a nyálamtól sikamlós szerszámát és úgy csúszkált az arcomon. Picit meglepődtem, de egyáltalán nem volt ellenemre hiszen meglehetősen szeretem a faszt az arcom közelében.  
- Mindent lányt meg szoktál így kefélni? - kérdeztem miközben a fasz az ajkamon és arcomon siklott át. 
- Nem, csak a szép arcúakat. - és még azt mondják, hogy a romantika már kihalt?! Kaphat ennél szebb bókot egy lány. "Olyan szép az arcod, hogy megdugnám".  
- Gyere, hadd csomagoljalak ki! - húzott a kanapéhoz Ricsi. 
Kibontotta hátul a melltartóm madzagját én pedig előzékenyen kibontottam a nyakamban lévőt. Földre hullott a két kis texildarab és felfedte volna a kebleimet, ha nem kapom a kezemet a melleim elé (ál)szégyenlősen. Mosolygott, tudta, hogy csak bohóckodom.  Kibontotta a bugyim pántjait is, egyik tenyeremmel a nyuszimat takartam amint a bugyi is lehullott rólam a másikkal pedig még mindig a cicijeimet próbáltam takargatni. Nagyon nevetett. Lenéztem rá, szétvetett lábakkal ült a kanapén vastag farka bevetésre várva pihent lábai között. A térdem is beleremegett a látványba.
Lassan leengedtem a kezem és hagytam, hogy az övé fedezze fel a testemet. Arcát a melleim közé fúrta miközben a kezei a fenekemet markolászták. Szemből beültetett az ölébe és úgy folytatta a csöcsörészésemet. A lábaim között lenyúltam a farkáért és hasamnak támasztottam. Cirógattam, simogattam, markolásztam. Picit felemelkedtem, hogy finoman beirányítsam a szörnyeteget a nunimba. 
- Nem-nem, még nem! - utasított vissza Ricsi. 
- Először ki akarlak nyalni. Gyere, ülj az arcomra! - szeretem, ha egy pasi tudja mit akar. Mondjuk most jó lett volna végre beleülni a farkába. 
Lefeküdt a kanapéra én pedig szemből fölé térdeltem. Azonnal magára húzott és finoman csókolgatni kezdte a nagyajkaimat. Lassan körözött a nyelvével a puncim körül teljesen megőrjítve. Már nagyon éhes volt a kicsim az érintésre és még inkább a faszra. Végre a csiklómra tévedt a nyelve, mire én megugrottam egy picit felette. Tudtam én, hogy ez fog jönni csak nem sejtettem. Egyre intenzívebben dolgozott a puncimon, hátra szegtem a fejemet és a csöcseimet dögönyöztem mély sóhajokkal és sikkantásokkal kísérve. Vállam fölött hátra néztem és láttam, hogy az a gyönyörű fasz egyedül árválkodik ott. Majd megszakadt a szívem. Megfordultam és klasszikus 69-es pózt felvéve lehetőséget biztosítottam magamnak még egy kis szopásra. Ahogy ráhajoltam a faszra újra megdöbbentett hatalmas mérete. Kéz nélkül bevettem a számba és gyengéden szopni kezdtem. Elmerülten oboáztam, Ricsi fáradhatatlanul nyalta a puncimat, észrevettem magamat a szemben lévő tükörben. Hihetetlenül izgató volt látni azt a gigantikus faszt a számban.  Tudom, hogy ez már súrolja az önimádat határát, de nem tudtam levenni a szememet magamról ahogy azt a vastag faszt szoptam. Szinte megbabonázott a látvány! Egy paskolás a fenekemen ébresztett fel a gyönyörködésből. Ricsi jelezte így, hogy ideje ráfordulni a célegyenesre. Hanyatt feküdtem, ő pedig mögém térdelt. Farkát a puncimhoz illesztette és szép lassan centiről centire hatolt belém. Lehunyt szemmel fogadtam magamba a szörnyeteget, szűk puncim már percek óta készen állt, de most mégis csak nagyon lassan és óvatosan tudta elnyelni Ricsit. Nagyon finoman és gyengéden kezdett ki-be csúszkálni, kinyitottam a szemem és láttam amint azt figyeli hogyan tűnik el a farka koppanásig bennem.
- Hé, itt vagyok fent! - ugrattam. 
- Bocsika, de annyira szép a puncid, hogy nem tudom nem azt nézni. - szabadkozott. 
- Szerintem neked inkább az tetszik, ahogy a farkad jár bennem. - mosolyogva bólogatott. Nagyon finoman csinálta, szinte már túl finoman is. Nagyon élveztem, de ennél egy kicsit többre vágytam. 
- Gyerünk, hajts meg rendesen! Ahogy a teszt autókat szoktad! -  bátorítottam Ricsit egy kicsit keménykedésre. 
Szó nélkül megmarkolta a csípőmet és gyorsítani kezdett a tempón. Fölém hajolt és tovább növelte a tempót. Cicijeim fel-le táncoltak, én pedig egyre kevésbé tudtam/akartam visszafogni a kéjhangjaimat. Isteni érzés volt ahogy az a hatalmas fasz járt bennem, közel jártam már a csúcshoz. Ricsi is érezte, hogy már csak nagyon kicsi kell az orgazmushoz. Rátett még egy lapáttal, rámarkolt a mellemre és ez fel is szabadította bennem a gyönyört.... csodálatos volt! Át kell élni! 
- Most hátulról akarlak! - jelentette be igényeit a folytatásra. 
- Így jó lesz? - kínáltam fel a fenekemet a kanapéra feltérdelve. 
Belemarkolt a fenekembe és szó szerinte a farkára húzott. Minden átmenet nélkül teljes erejéből kefélni kezdte a puncimat. Csak úgy csattogott a seggem a lágyékán. Szorosan tartotta csípőmet és irdatlan erővel baszott. Úgy ficánkoltam, mint egy frissen kifogott hal, ha nem tartott volna olyan erősen biztos lestem volna a kanapéról. Ez a póz kihozta belőle az állatot. Egyértelműen fenék párti volt és az enyém nagyon bejött neki. A csípőmről átfogott a vállamra és úgy folytatta a döngetésemet. Összeszorított fogakkal vinnyogtam, amint egy újabb orgazmus futott át a testemen. Nem zavartatta magát és tovább csattogott a seggemen teljes erőből. Minden átmenet nélkül rántotta ki belőlem a farkát egy "Még nem!” felkiáltás kíséretében. Lerogytam a kanapére, ő hátralépett és úgy figyelte ahogy pihegek.  
- Ugye kapok még faszt! - tört ki belőlem az éhes ribanc. 
- Persze szépségem, hova szeretnéd? 
- Gyere, hadd szeretgessem a farkad a számmal. 
Hanyatt feküdtem és vártam, hogy a számba lógassa a farkát. Finoman játszottam vele, nyalogattam, szopogattam. Kő kemény volt, kézzel rá kellett segítenem, nehogy kiugorjon a számból. Biztos írtam már többször mennyire szeretek így szopni.  Kényelmesen fekhetek a hátamon és a fasz házhoz, mondani akarom szájhoz jön. Cicimet markolászta, amíg én a farkával szerelmeskedtem.  
- Még soha nem keféltem ciciket. A tiédek igazán dugásra termettek.  
- Szeretnéd kipróbálni? 
- Meg hát! 
- Csüccs le! Hadd mutassam meg milyen amikor egy bársonyos, puha cici öleli körbe a farkadat. 
Picit izgultam. Csináltam már ilyet rengetegszer, de valakinek az elsőt adni... hát az felelősséggel jár. A maximumot akartam adni, hogy az első tényleg emlékezetes legyen. Lábai közé térdeltem és kéz nélkül, csak a cicimmel masszíroztam, hagytam, hogy a melleim megtalálják a helyüket a gigantikus farkán. Fel-le mozogva simogattam a farkát a cicimmel. Szinte már szégyellem mondani mennyire szeretem a méretes keményt faszt a melleim között. Csúszkálni, nyalogatni, kényeztetni és ezt tényleg csak az igazán nagy fasszal lehet jól csinálni, mint amilyen Ricsié. 
- Na milyen? - kérdeztem Ricsit. 
- Mennyország! Egész nap tudnám... 
- Dehogy tudnád... két perc alatt véged lenne... 
- Azt hiszem igazad van... 
- ...de az én puncim még éhes... - cuppogtam a fasszal a számban. 
- Nyugi legalább két menetre vagyok hitelesítve, de te akár hármat is ki tudsz hozni belőlem. 
Teljesen ráhajoltam a farkára, olyan mélyen engedtem be a számba amennyire csak tudtam, miközben a melleim közé préseltem. Nyelvemmel köröztem a makkján és próbáltam a cicimmel is mozgásban maradni. Hörgött-nyögött-zihált én pedig tudtam, hogy már nem sokáig bírja. Kiengedtem a számból és hagytam, hogy meleg spermáját az arcomra spriccelje.  
- Így még szebb vagy!- gyönyörködött kidekorált arcomban.  
- Jaaaj ti pasik! Mind ugyanolyanok vagytok.... - kuncogtam. 
Mielőtt eltűntem volna a fürdőszobában kicsit felfrissíteni magamat még tisztára nyaltam Ricsi farkát. Mosdó fölé hajolva mostam volna le az arcomról a nedveket, amikor a semmiből előkerülve mögém lépett és egyetlen határozott mozdulattal belém csúszott. A meglepettségtől nyikkanni sem tudtam. Egy dolgot szeretek csak jobban fasznál, a meglepetés faszt! És erre most tényleg nem számítottam. Azt hittem legalább 20 perc kell majd neki, hogy újra harcra kész legyen. Megragadta a lábamat és feltámasztotta a mosdó szélére, rámarkolt a csípőmre és vadállat módjára kefélni kezdett. 
- Ugh bazmeg, Ricsi! - szakadt ki belőlem. 
- Azt csinálom éppen!  - vágott vissza 
- Gyerünk, ne kíméld a puncimat! - nyüszítettem. 
A mosdó feletti tükörben láttam eltorzult arcát ahogy mindent beleadva dönget. Na és persze a sajátomat, még az előző menet eredményével, amit nem volt alkalmam lemosni, mert Ricsi lesből beakasztott. Keményen kefélt, régen basztak már meg ilyen keményen és még régebben ilyen hatalmas fasszal. Nagyon kijárt már ez nekem, jó kislány voltam az utóbbi időben, megérdemeltem egy kiadós dugást. Kezdtem egyre jobban feloldódni a farkán és közelitettem a következő orgazmusomhoz. Visongásomra csak még keményebben büntette a puncimat. Tudta, hogy mindjárt kész leszek. Fél perc múlva bestiális visongás közepette mentem el... nem tudom pontosan közvetlenül utána mi történt.... valahogy kikászálódtam a kanapéra, lerogytam és próbáltam visszanyerni az irányítást a testem felett. Arcom még mindig ragacsos volt Ricsi gecijétől, de már egyáltalán nem érdekelt. Minden gátlás felszabadított bennem Ricsi gigantikus férfiassága. Ő a szőnyegen feküdt, gigantikus szerszáma a hasán pihent. Épp, hogy csak magamhoz tértem, de tudtam hogy újra magamban akarom érezni. Lehuppantam a kanapéról, lábaim közé vettem Ricsit. A vastag farka húsos nagyajkaim közé feszült, lassan csúszkálni kezdtem. Imádtam így izgatni a faszt és a srácok is mindig megvadultak tőle.  Puncimon éreztem a farka lüktetését, a tekintete könyörgött, hogy üljek már végre bele. Én sem vágytam semmi másra, csak kicsit még húztam szegénykét. Láttam rajta, hogy ha még sokáig csinálom akkor így puncin kívül fog elélvezni az pedig mekkora pazarlás lenne. Egy hosszabb csusszanás után, beirányítottam a vérerest csöpögősen nedves nunimba. Hatalmas sóhaj szabadult fel mindkettőnkből. Szép lassan ringattam a csípőmet a kemény faszon. Amikor koppanásig ültem bele teljesen kitöltött, szinte az volt az érzésem, ha meg sem mozdulunk akkor is el fogok élvezni perceken belül. Ricsi nem nagyon engedte, hogy tovább merengjek ezen. Át vette az irányítást és hosszú, erős döfésekkel kefélni kezdett. A cicijeim a dugás ütemére pattogtak, a mellkasán támaszkodtam és próbáltam egyben tartani magamat. Párszor a seggem is csattant, amire rövid éles sikkantások szakadtak ki belőlem. Nem tudtam tovább tartani magam, felsőtestemmel ráborultam, erősen magához szorított és irtózatos erővel és sebességgel baszott tovább. Ziháltam, nyüszítettem, sikongattam... 
- Ez az! Basszál szét! Keményen, hadd érezzem azt a faszt magamban! - lihegtem. 
- Most-most-most.... - visitottam ahogy elélveztem. 
Ricsinek sem kellet már sok. Három csattanósan kemény döfés után kirántotta a farkát és szépen, akkurátusan beborította a puncim meleg spermával. 
- Azt hiszem ezt a bikinit meg fogom tartani. Azt továbbra is tartom, hogy egy ilyen faszhoz két csaj dukál.... 
- Háááát ha te mondod!- törődött bele egykedvűen sorsába Ricsi. 
Másnap reggel összefutottam Irénke nénivel a lépcsőházban. 
Hallottam az a kedves fiatalember végül megtalált tegnap. Ha az én időmben lettek volna ilyen férfiak! De hát akkor csak az udvarlás volt meg az andalgás.... ez a fiú egyből a lényegre tért! Ahogy hallottam te sem bántad! 50 évvel fiatalabb lennék biztos elkérném a telefonszámát! Na nem tartalak fel tovább aranyoskám. Mennem kell, mert mindjárt kezdődik a Szulejmán. 
Szerintem nem kell ecsetelnem nektek, hogy mennyire kínos volt az egész... 
 
Hozzászólások
Pavlov ·
Jó kis sztori! Vannak benne elírások meg központozási hibák, de ellensúlyozza a mocskos fogalmazás és a kemény (néhol irreális) kefélés. Írj még sokat!

69Monica ·
A szenvedélyes kurva szexuális partnereket keres. Elsősorban (bármilyen életkorú) férfiakat keresek. Ha érdekli, írj nekem. - http://69sexual.site
Válasz erre

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: