Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Carlos mindent kézben tartott... amíg nem találkozott Angelinával…
A végtelen univerzumban nehéz megtalálni a körömlakkot, Gininek azonban sikerült. A vörös,...
Az ősi idegenek elmélet szerint sok ezer évvel ezelőtt okos földönkívüliek látogattak a bolygóra...
fordítás .... Eredeti történet: GESPRÄCHE .... Szerző: MixedPickles .... Literotica; 2015<br...
Szandra első felnőttfilmjét forgatja.A forgatás jól sikerül partnerével Márkkal kiválóan együtt...
Friss hozzászólások
Gömec: "leöltem a kanapéra" Segítség,...
2024-11-14 15:29
Gömec: "leöltem a kanapéra" Segítség,...
2024-11-14 15:29
laci78: nekem kicsit dagályos, de absz...
2024-11-14 09:43
laci78: jó sokat kell várni, de ez van...
2024-11-13 16:46
Rémpásztor: Következő rész publikálási ide...
2024-11-13 11:55
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Tánc bokaficammal

Fáradtan ül a többiek közé. Bágyadtan mosolyog. Hosszú nap volt, bár ha körülnéz, láthatja: nem csak neki. Elhatározta, hogy nem iszik alkoholt, hát üdítőt kér, mikor a többiek rendelnek.
Villanásnyi bizsergést érez. Az asztal alá pillantva világossá válik, ki érintette meg. Elmorzsol egy mosolyt, ugyanakkor fejében nagy piros transzparens villan: NE. Aztán finoman megérinti ő is a férfit. Mintha hideg szél borzongatná mindkettőjüket… Percek sem telnek el, s már nem bírják ki, hogy nem érjenek egymáshoz. A transzparens tülkölni látszik: NE.

Fényévek múltán, mikor elindulnak táncolni, észrevétlenül összeölelkeznek egy pillanatra. Odébb egy másik kocsma, ahol megállnak..: két kar fonódik folyvást a derekára, s egy illat az érzékeire. Megadóan hajtja a fejét a férfi vállára. Maga sem tudja, miért érzi ilyen végtelenül biztonságban magát...inkább nem is gondolkodik rajta.…A tábla feliratot váltva villan a képbe: STOP. A levegőt harapni, vágni, lőni lehetne köztük, noha nem sok légrészecske fér meg az összepréselt testek közti hézagokban. Veszélyes látvány, hogy lehet két emberből egy… még ilyen formában is…

Kint hideg van. Fejszellőztetésre épp megfelel. A lányt a lehető legmesszebb hajtja a férfitól a meglepetés, hogy ilyet is lehet érezni...
S újra bent: egy helyen s egy szempárban tükröződve. Nevetve, hogy milyen könnyű a világ.
Vagy három életnyi idő múlva, bár igazából csak néhány perc elteltével egymásba gabalyodnak a zenére. Hogy mi szól, nem számít, hogy kivel jöttek, már teljesen mindegy.
Már nem lehet tudni, ki-hol végződik, miért és mit nem lenne szabad. A várakozás, míg a szájuk egymást keresi, újabb életnyi pillanat. Már nincsenek kérdések. Két izzó test van. Köztük megpattant szavak. A transzparens a passzív létet megelégelve, kezeket növeszt, és rángatja, cibálja a lányt. Sikerrel- egyelőre.

A következő snitt már az autó. Nincs se zene se tömeg, csak két lény. Emberek talán. Kényszerű beszélgetéssel hűtik egymást, majd kiszállva a hidegben, méter távolságból kiabálva szél által cafrangolt szavakat, nevetve egymáson-magukon higgadni próbálnak. Már majdnem sikerül, de mikor a kezük véletlenül összeér, az megöl minden érvet, falat, tagadást.
Az autó száguld, tán ki a világból, s mikor megáll, a lány egy elegáns mozdulattal aludni küldi a sivítva tülkölő transzparenst.

S ami utána jön: a pattogó érintések, tépett sóhajok, lopott simítások titkos világa.
Képekben élik meg, pillantásonként, nem folyamatként, s hogy csoda történt, sőt, annál is csodább, csendben rejtik magukba, s a kéz kezet szorít.
A férfi kiszáll. Mosolya a mámoré és a fáradtságé. Józanodva. Jutalma a megszokott tortúra: a másnap.
S a lányé: egy meglehetősen fertőző, nemi úton terjedő betegség: a szerelem.
Hasonló történetek
21577
Csókolóztunk és simogattuk egymást. Lassan lefejtette rólam a ruhámat, a melltartómat és végül az aprócska bugyimat. Símogatott és csókolt ahol csak ért. Levette a pólóját és elkezdte kigombolni a nadrágját. Őrjítöen izgató mozdulat volt. Megkérdezte, hogy mit csináljon velem. Nem voltam szégyenlős és elmondtam őszintén a vágyaimat. Ettől teljesen bepörgött...
15896
Kimentünk a homokba és végigcsókolta a meztelen testem. Gondoltam, hogy gyönyörű estém lesz. Simogatta a melleimet, szívogatta a kemény mellbimbómat. Egyre lejjebb haladt a szájával. A combom belsejét puszilgatta és közben az ujját bedugta az akkor már nedves pinámba és a G-pontomat masszírozta. Nagyon ügyesen csinálta, eszméletlenül felizgatott...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Whym ·
Hú ez tetszett, végre felfelé görbül a vége.

:flushed:
szöszke ·
Minden nézőpont kérdése, szerintem...ezt fejenállva írtam :P
Kösszpussz.

Mária de la Cruz ·
Kedves Szöszke!
A stílus magával ragadó. Az egészet lelkiismerettel bereflektoroztad.
Egyetlen kis korrekciós hiba van /szerintem/
Az utolsó sort csalánszörpösre törpölded. :)

De azért a 10-es kijár.
király.
sirály.
szöszke ·
Én csak leírtam, amit diktált a kellőképpen rohadt életem. Se többet, se kevesebbet, úgy hiszem. Sajnálom, ha máshogy jött át.
Igyekszem írni.
Köszönöm.
Mária de la Cruz ·
Már nem erőlködöm
szöszke ·
bocs, hogy nem értelek, nyilván én vagyok suttyó. elolvasom még azért holnapis, piamentesen, hátha...

Lock ·
Elég furcsa témákról írsz. Te mindig ilyen rövid történeteket fogalmazol, mert amit én eddig olvastam az mind rövid volt?
Lock ·
Igazából szerintem a cím és a téma nem kapcsolódott össze, de ez csak hangos gondolkodás nálam. Végül is nem a téma furcsa, hanem az, hogy ilyen rövid történeteket írsz. Én szeretek elmélyedni a dolgokban, és szerintem ilyen hamar nem lehet. Maga a sztori szépen fogalmazott hétköznapi dolog, és olyan beleélhetettlen érzése van, de ezt nem sértésnek szánom, csak senki szerepébe nem lehet bekapcsolódni érzelmileg ennyi idő alatt.
szöszke ·
Talán nem is az a lényeg, hogy beleéld magad, hanem valami egészen más... :)
Lock ·
Igazad van. Emberfüggő...

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: