Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Szombat reggeltől vasárnap reggelig 3/3

3.
Eltelt a következő pár óra. Szállítók hozták a piákat, jött a személyzet. Kezdtünk hangolódni az esti bulira. Pultos csajok is befutottak. Mindegyik jó hangosan, hatalmas mosollyal köszönt. Akit megdöntöttem az azért, amelyiket még nem az probált bevágódni. Jó hírem volt a lányoknál. A kidobókkal szoktunk portyázni közöttük.
Van egy új lány, talán három hete dolgozik itt. Kitti. 22 éves. Gyönyörű fekete hosszú haj, kék szemek, formás, izmos alak, nem túl nagy mellek, olyan tenyérnyi de kemény, ha nekiszaladnék biztos betörne a fejem.
Őt hajkurászom már amióta elkezdett itt dolgozni, de semmi eredmény. Kidobók is próbálgatják elkapni de nekik se jött össze. Most is próbáltam jópofa lenni, de csak udvarias mosoly volt a válasz. Csajom puffogott közben irodában, mert persze mindent hallott.

Elkezdődött a buli, jött a nép rendesen. Kinyalt hülyegyerekek, ki és becsípett csajok, pár nagymenő a kirakatba való ribancával, csak egy ilyenbe ne nyúljak bele. Befutott a tulaj is pár homokos díszfasszal. Maradtak vagy két órát aztán mentek is tovább. Gondolom valahol már szopják egymást. Olyan meleg a tulaj, hogy szinte süt. Amikor elkezdtem itt dolgozni, nálam is bepróbálkozott, de gyorsan a helyére raktam. Azóta tudja, hogy még kezet se kell fognia velem, elég ha köszön.
Telt az idő, hülyítettem a csajokat, kaptam pár telefonszámot, amit két lépés után hajítottam is el. Csajom a pultot támasztotta, beszélgetett ezzel-azzal, vihorászott Kittivel, hajtotta el a pasikat. Rendesen sikerült bepiálnom. Hajnal 4 felé jön Kittike, hogy kellene neki a raktárkulcs, mert kifogyott valami pia a pultból. Még részegen is felismertem, hogy ez remek alkalom.
- Szerelmem, megyek veled segítek kihozni.
- Maradj csak, megoldom. Járni is alig tudsz olyan részeg vagy.
- Ne viccelj állok én rendesen ha kell.- közben megfogtam a seggét és odahúztam. El is engedtem egyből, mert egy akkora maflást kaptam, hogy a cigifüstöt is lenyeltem.
- Azért nem kell durvulni, itt a kulcs szivi.
Hát nem tudtam haragudni rá. Meg kell kapnom valahogy. Megyek utána. Megáll a pultnál és a csajommal beszélget vidáman, majd pár perc múlva elindulnak a raktár felé.

Állok kikerekedett szemekkel, mint egy értelmi fogyatékos. Mikor feldolgoztam a látottakat, eszeveszetten rohantam az irodába a pótkulcsért. A raktár az intézmény hátulsó részén, nem forgalmas helyen van. Várok még 5 percet, majd óvatosan kinyitom a raktárajtót.
Nem tudom, hogy sikerült ennyi idő alatt behülyíteni a barátnőmet, bíztos az alkoholt is segítségül hívta, de mikor bementem elég gyönyörű kép tárult elém. Az ágyon ül a csajom kigombolt blúzban, szétterpesztett lábakkal, előtte térdel Kitti póló nélkül melltartóban, nadrágban, a feje a csajom szoknyája alatt. Hát ezért nem sikerült a bugyijába bújnom. Leszbikus a drága. Egyre jobb ez a buli.
- Mi a szar folyik itt?- adom a szigorút.
Ijedten pattant fel mind a kettő.
- Édesem ne haragudj meg…
- Te kussolj, veled később számolok. Kitti te munkaidőben vagy. Mi a szart csináljak veled?
- Kérlek ne küldj el, nagyon kell a meló.
Megfordulok és bezárom az ajtót úgy, hogy a kulcsot benne hagyom.
- Picim, engem meg lehet győzni. Folytasd amiben megzavartalak. De én mondom mit hogyan csináltok.
- Jól van, te vagy a főnök, de van egy kikötésem. Engem nem dughatsz meg.
- Persze-persze, ne magyarázz. Vesd le a nadrágodat és térdelj vissza. Nyald ki rendesen a punciját a csajomnak.
Gúnyos mosollyal a szája szélén, lassan letolta a nadrágját. Közben végig a szemembe néz. Szép fekete tanga volt rajta. Visszatérdelt és folytatta a csajom kényeztetését. Az a kis lotyó élvezte a helyzetet, nyögdécselt folyamatosan.

Leültem egy rekeszre, és gyönyörködtem a látványban. Faszom már állt, mint a cövek.
- Most vetkőztesd le és a seggét is nyald ki.
Lekerül az összes ruha a csajomról. Kitti nyelve felfedezi az egész testét, végül a puncija és a feneke között jár egyre gyorsabban. Csajom a saját mellét markolássza, közben egyre hangosabban zihál. Leszbikus kis boszorkány közben hátranyúl a puncijához és elkezdi símogatni magát.
- Veszed el a kezed. Akkor nyúlsz magadhoz ha megengedem. Dugd az ujjad ennek a ribancnak a pinájába.
Sértődötten rámnéz, de szót fogad. Középső ujját a nyíláshoz teszi, lágyan betolja és elkezdi ujjazni finoman.
- Keményebben csináld és rakd be a mutató ujjadat is neki. Bírja.
Két ujjal könnyedén jár ki be. A nyelvével a csiklónál játszadozik.
-Még egyet dugj fel.
Csajom már folyamatosan síkoltozik az élvezettől.
- Még egyet. Használd a másik kezed is. Azt a seggébe rakd.
Négy ujj a pinájában, egy a seggében zakatol, a nyelve meg csiklóját izgatja. A punci csak úgy spriccel ki ahogy elélvez a kis lotyó.
- Elég lesz. Öltözz fel és húzzál ki innen. Később még számolunk.-szólok a csajomra.

Piától és az orgazmustól még bódultan magára kapja a ruháit, aztán kilököm az ajtón. Visszazárom és odafordulok a bugyiban és melltartóban levő szépséghez.
- Ülj le az ágyra.
- Oké, de értsd meg. Nem fogok kefélni veled. Szoktam pasikkal is együtt lenni, de inkább a lányokat szeretem.
-Szeretem ha valaki határozott és tudja mi a jó neki. Ne aggódj, nem nyúlok hozzád ha nem akarod. Csak kicsit játszunk.
Bizalmatlanul néz rám.
- Ne ijedj meg. Nézni szeretnélek csak.
- Hát itt vagyok.- értetlenkedik.
-Igen és gyönyörű vagy. Folytasd amit elkezdtél amikor a csajom pináját nyaltad. Simogasd a puncidat.
- És ez jó neked?
- Édesem, én már attól a gatyámba élvezek ahogy itt ülsz előttem.

Őszintébb mosoly. Keze lassan elindul a bugyija felé. Végigsimítja a hasát, majd egyre lejjebb halad. A bugyin keresztül kényezteti magát. Kezd ellazulni, a másik kezével benyúl a melltartója alá és a mellét maszírozza. Kibújik belőle és elémtárulnak életem legszebb mellei. Olyan formás, hogy rajzolni se lehet különbet. Ledobom a felsőmet, majd a nadrágom,és kézbe veszem a szerszámomat. olyan kemény, hogy szinte szétdurran. Nézem ahogy játszadozik magával és én is elkezdem verni a farkam. Félrehúzza a bugyit és a középső ujját lassan a puncijába tolja. Kéjesen nyögdécsel hozzá és nézi ahogy a faszommal játszok. Letolja a bugyiját és hatalmas terpesszel kitárulkozik előttem. Hatalmasakat nyelek, ahogy faszommal a kezemben, megbabonázva nézem:
- Gyönyörű vagy.
Szokásos flegma mosoly az arcán, miközben két kezével széthúzza a borotvált, csodaszép punciját.
- Gyere nyalj ki. De csak ennyi. Ha nem fogadsz szót abbahagyjuk.
Meglepődésemben észre sem veszem, hogy ő utasítgat.
- Értem ahogy akarod.

Elétérdelek és a lábujjaitól végignyalom a combbelsőig. A két kezemmel finoman széjjelebb feszítem a lábait.
- El a kezekkel. Csak a nyelvedet kértem.
- Igenis - alázkodok meg.
-Igenis úrnőm! – kiállt rám.
-I genis úrnőm.
Hajamnál fogva hátrahúzza a fejem és a képembe suttog:
- Még egyszer elő ne forduljon.
Megfordultak a szerepek, eldőlt, hogy ki irányít. Kezemet hátrarakom és belenyalok az édes puncijába. Hatalmas sóhajtás:
- Ez az te strici. Tudsz te ha akarsz. Lassan, nagyon lassan nyald körbe a puncimat.
Élvezi a hatalmát.
-Igenis úrnőm.
Nyalom körbe a nagyajkakat, közben beindult nedveket mindet felfogom a nyelvemmel.
- Gyorsabban!

Gyorsítok a tempón. A levegőt ő is gyorsabban szedi és már apró nyögéseket hallat.
-Ahh… jól csinálod .. még gyorsabban…. ez..az… dugd be a nyelved és forgasd.
Egyre erősebben nyomta magát a számhoz. Majdnem fellökött, mert a kezem nem mertem előrerakni. Két kezével széthúzta a punciját.
-Nyaljad te kis buzi, erre vagy csak jó.
Próbálok kitenni magamért. Közben elkezdi ujjazni magát. Két ujja eltűnik a lyukában. Egyre nagyobb hévvel mozog magában, én is igyekszek gyorsítani, bár a nyelvem teljesen elzsibbadt. Hirtelen a két kezével megfogja hátulról a fejem és erősen az ölébe nyomja. Irányítja, hogy hol nyaljam drága kis punciját.
- Eeez aaazaz moost jóóóóóóóó.

Akkorát spriccelt az arcomba, hogy az egész felsőtestem úszott, és folyt lefelé. Szívom és lefetyelem a pinája édes levét. Megrándult még párszor az ágyon, én pedig egyre lassabban és finomabban puszilgattam gyönyörű virágát.
Pár perc múlva felült és megcsókolt. Utána az arcomról, majd a nyakamról elkezdte lenyalni a saját nedvét. Lassan haladt egyre lejjebb. A mellkasomon végignyalt,majd finoman beleharapott a mellbimbómba. A hasam után, amikor a farkamhoz ért volna felemelkedett.
-Engedelmes szolga voltál. Jutalmat kapsz. Ülj az ágyra hátratett kézzel.
Természetesen ugrottam.
- Igenis úrnőm.
Kivette a nadrágomból az övemet. Hátam mögé ment és összekötötte a kezeimet.
- Csak azért, nehogy megfeledkezz magadról.
Elém térdelt és a combomnál kezdett nyalogatni. Kis kezével finoman megfogta a farkam, megemelte és apró nyelvcsapásokkal a golyóimat izgatta. Egyre jobban belejött, már szopogatta a heréimet és a keze lassan elkezdett mozogni a faszomon. Nyelvével lejjebb haladt és már a seggem lyukát izgatta. Úgy éreztem nem bírom tovább:
- Vedd a szádba kérlek.
Hiba volt. Leállt, felnyúlt a két kezével és iszonyúan megtekerte a mellbimbóimat. Felszisszentem a fájdalomtól.
- Mit képzelsz te kis köcsög. Itt az történik amit én akarok.
- Igenis úrnőm. Bocsánat.

Teljesen behódoltam neki. Uralkodó típus és kapott a gyengeségemen.
- Itt az ujjam, szopjad, hagy lássam mekkora köcsög vagy.
Azzal a számba tolta a mutató és a középső ujját. Igyekeztem megfelelni, úgyhogy szoptam az ujjait. Kicsit kínos volt de nem mertem ellenkezni.
- Elég lesz, és engedély nélkül meg ne merj még egyszer szólalni.
- Ahogy parancsolod úrnőm.
Visszatérdelt elém és az ánuszomat izgatta a nyelvével. Az egyik keze a faszomon, a másik a seggemnél. Hirtelen egy ujját elkezdi betolni a fenekembe. Megfeszülök, mert váratlanul ért.
- Engedd el magad, mert fájni fog- szól rám.
- Igen úrnőm.

Lassan nyomja be az ujját, a másik keze nyugisan veri a pöcsömet, szájában a golyóim. Ez állati jó, nem is bírom sokáig. Amikor érzi, hogy közeledek az orgazmushoz, még egy ujját beerőszakolja a seggembe és tövig bekapja a faszomat. Sugárban ömlik a torkára a geci. Ilyen jó szopásban még nem volt részem. Finoman körbenyalja a makkomat. Kihúzza az ujjait a seggemből és nekiáll megtörölni magát. Hátrakötött kézzel, kábán ülök az ágyon. Lassan magamhoz térek, és a hangom is megjön:
- Ez aztán isteni volt.
Odajön és lekever egy pofont.
- Ezt azért mert megszólaltál.
Kapom a következőt a másik oldalról.
- Ezt pedig azért mert rákényszerítettél a szopásra.
Emeli megint a kezét, becsukott szemmel várom az újabb pofont, de csak megsimogatja az arcom.
- Ezt pedig, mert jó volt nagyon. Régen voltam pasival, mostanában a csajokat részesítem előnyben, de azt hiszem itt az idő megint váltani.
Lovaglóülésben rámül és fimonam megcsókol. Odabújik, a kemény mellei a mellkasomon. Cerka még nem tért magához, pedig erről a gyönyörű lányról álmodtam már három hete. Hátranyúl és kikötözi a kezem, majd megkeresi kifacsart, lankadt szerszámomat és addig probálkozik ameddig bele nem ügyeskedi szűk kis lyukába. Így ülünk és csókolózva simogatjuk egymást. Pár perc múlva érzem ahogy a vér tódul a farkamba és megkeményedik lassan. Ő is érzi, mert hamiskás mosollyal elkezd óvatos tempóban lovagolni rajtam. Közben simogatom az egész testét. Finoman csúszik a szerszámom ki és be. Tíz perc után leemelem, mögé kerülök és lágyan behatolok feszes puncijába, utána ugyanabban a lassú tempóban mozgok benne ahogy ő lovagolt rajtam. Nem beszélünk, csak az édes nyögdécselései és az én hangos szuszogásom hallatszik. Újabb tíz perc és kis különbséggel elmegyünk mind a ketten. Ez is nagyon jó volt. A farkam már tiszta vörös és olyan érzékeny csak sziszegek egyfolytában, amikor tisztára nyalja. Pedig nagyon finoman csinálja.
Kis pihegés után felöltöztünk és kimentünk a raktárból. A bulinak már régen vége, mindenki elment csak Peti az egyik pohárszedő srác maradt itt. Azt mondja a csajom szipogva bekönyörögte magát egy autóba, ha jól látta a kidobók mentek azzal. Na akkor neki még mindig tart a buli. Úgy szétkúrják ahogy kell. Láttam már párszor, hogy záróra után még mit csinálnak egy-két csajjal. Nincs kegyelem annak akit elkapnak. Ez biztos kemény lesz az excsajomnak, ezért várok egy hetet amíg elküldöm neki a Sanyi bácsival közös fotóját.

Kittivel azóta együtt vagyunk. Azt hiszem nem adom oda senkinek. Néha rátör a rosszalkodhatnék, beállít egy jó csajjal és megengedi, hogy nézzem őket. Ha már látja, hogy nem bírom tovább odaenged, de csak őt döngethetem meg, egyik alkalmi csajához se nyúlhatok hozzá, pedig néha olyan hibátlan cicát hoz haza, hogy kész vagyok. Egyszer azért bekönyörgöm magam valamelyikbe.
Hozzászólások
További hozzászólások »
Achylles ·
Nagyon jó a történet és ahogyan megírtad, gratulálok. :wink: :blush: Az elején nagyon bosszantott a főszereplő egoista, beképzelt, önelégült, öntelt, hímsoviniszta, faszkalap személyisége, ahogyan a csajokkal bánik, ahogyan kezeli őket, ahogyan beszél róluk, meg a tulajról is, amiknek tekinti a lányokat, deeee hasonlóan önelégült voltam a végére, h megtalálta azt az embert aki kibaszottul letörögette a kis beképzelt faXkalap szarvacskáit....

patrikk ·
Jó sztori.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: