Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
kaliban: Folytasd!
2024-04-22 18:25
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szeretnéd...
2024-04-21 14:04
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 14:02
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Szerelmes történet

Vastag tölgyfa ajtó nyikorogva nyílik. Harmincas évei közepén járó szexis nő lép be egy irodába. Rögtön a lényegre tér.
– Miniszterelnök úr! Tüntetnek a Kossuth téren.
– Marika csukja be az ajtót. – válaszol az íróasztal mögött ülő fehér inges negyvenes éveiben járó férfi.
– Ön ellen tüntetnek az ellenzéki bagázs.
- Mert jó idő van és az emberek néha tüntetnek. Marika nem egy ufó szállt le a parlament elé ne vágjon kétségbeesett képet. Nézze Kossuth Lajos képét a falon és meditáljon.
– Béla.
– Mi van?
– Feleségnek nem de szeretőnek jó vagyok neked?
– Dolgozom.
– Nem akarsz válaszolni?
– Elvitelek Dubajba.
– Nem a pénzed kell
– Dolgozom.
A rövid miniszoknyás nő az ablakhoz lép és mintha a tüntetőkhöz beszélne megszólal.
– Elmondom a férjemnek, hogy viszonyom van veled.
- Akkor az útépítési tendert nem a drága férjed fogja megnyerni neked ez azért érdekes mert értekeőrséged van a férjed üzletében. Nekem pedig azért, hogy annak ellenére üzletasszony vagy, hogy hülye vagy az üzlethez.
– De titkárnőnek jó vagyok neked.
- Személyi asszisztensem vagy. Légy szíves foglalj nekem ma estére egy két ágyas szobát a Hiltonban és ne kérdezd meg, hogy kit viszek oda.
– Béla hány szeretőd van?
– Sok és én vagyok Magyarország miniszterelnöke.
– Mocskos szemét vagy Béla!
– Te pedig szép vagy és okos cicám. Mára befejeztem a munkát.
– Béla a feleséged sajnálom ő egy jó szívű asszony. Pedagógus egy általános iskolában.
– Te teljesen hülye vagy.
A fekete hosszú hajú nő nézte a miniszterelnököt. A férfi rágyújtott egy cigire és kifújta a füstöt.
– Hallod a te neved skandálja a tömeg gyűlölnek téged.
– Az ő dolguk.
– Téged nem érdekel az emberek véleménye.
– Természetesen nem érdekel.
A fiatal nő leült egy székre és keresztbe rakta a lábait arcán egy pillanatig mosoly jelent meg. A vékony ajkai elhúzódtak de gyorsan elmúlt a mosoly. A bájos arc és a kék szemek szomorúnak tűntek. A nő idegesen keresett valamit a virágmintás kiskosztüm zsebében majd elővett egy fésűt és megfésülte fekete hosszú haját nem tartott sokáig a mozdulat bár ez idő alatt a föld bolygó sok kilométert haladt előre az űrben. A cigaretta füst a nyitott ablak felé szállt és kiment a szabadba, kintről dühös emberek kiabálása hallatszott be az irodába. Béla a miniszterelnök rágyújtott egy újabb cigire és nézte ahogy a füst kiszáll az ablakon végig suhan a Kossuth téren.
– Cicám rendelj nekem pizzát.
– Milyet kérsz?
– Olasz pizzát kérek. Ide hozzák az irodába.
– Szerelmes voltam beléd te mocsok!
– Tudom.
– Nem érdekel ugye, hogy veled álmodom gyakran.
– Hülye vagy. Azon gondolkodom, hogy támogatni kellene a kis és középvállalatokat.
– Támogasd őket
– Kopognak.
Marika felállt a székről és elindult az iroda ajtaja irányává mikor odaért kinyitotta az ajtót és mosolygott egy fiatal lány állt előtte a kezében egy nagy téglalap alakú papírdoboz rajta az Olasz címer. A fiatal csaj testét nem sok textil takarta.
– Itt van a miniszterelnök? Személyesen neki szoktam adni a pizzát.
– Nincs. – mondta Marika és egy tízezres bankjegyet nyomott a fiatal lány kezébe majd elvette a pizzát és miután belépett az irodába becsapta az ajtót.
– Minden pizzafutár csajnak te vagy az álma.
– Kérsz te is?
Béla ügyes mozdulatokkal kinyitotta a papírdobozt és kivette belőle a pizzát majd egy éles késel vágót egy szeletet és jóízűen megette. Kintről a zaj egyre erősebb lett Béla asztalán a pizza egyre kisebb lett.
Marika ült a széken és nézte ahogy eszik a férfi.
– Az okos nő tudja, hogy férfi szívéhez a gyomrán keresztül vezet az út. – mondta Marika és kért egy pizza szeletet. Béla neki is vágott.
Az irodában Béla az íróasztal mögött ült Marika pedig az íróasztal előtt egy támlás széken. A férfi az evés után felállt majd a nőhöz lépett.
– Cicám most ki kell mennem a repülőtérre ugyanis ma érkezik meg a vendégem.
– Akivel a Hiltonban fogsz hálni?
– Bingó.
– Rendezem a szobát.
- Rendben van. Kérlek , hogy dobd el a pizzás dobozt én most elindulok a repülőtérre. Nyugi hátul megyek ki nem akarom a tüntetőket felizgatni a jelenlétemmel.
– Jó bulizást!
Béla kisietett az irodából Marika eldobta a pizzás dobozt a sarokban lévő kukába.
 
Hasonló történetek
10191
Michel a következő hullám tetejéről vette észre a sziklát. Tudta, hogy vége van. A következő pillanatban a hajó pozdorjává tört alatta, ő pedig csuklóin a szétszakadt kötéllel elsüllyedt a hullámokban. Fuldokolni kezdett, de aztán rájött, hogy kap levegőt. - Biztosan valami légbuborékba kerültem - gondolta, de ekkor meglátta ismét a női arcot. Kék szemek, gyönyörű telt ajak, hullámos haj, mely egybefolyt a tengerrel lassan az alakja is kirajzolódott. Tökéletes keblek, lapos has vékony...
4464
Szerelem volt ez az első látásra. Valami olyan, mely mindent elsöpör. Egy hurrikán, mely kitép minden fát, és ledönt minden falat. Ember ilyen erős szerelmet még soha nem érzett, mint én akkor.
Hozzászólások
Még nincsenek hozzászólások
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: